Creed 2: Co říkají zahraniční recenze

Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 43 obrázků
Zámořští novináři promluvili. Bude druhý Creed taková pecka, jako ten první?

Život Adonise Creeda se výrazně zkomplikoval. Vedle řešení osobních závazků trénuje na svůj příští velký zápas a při tom jej čeká životní výzva. Postaví se proti oponentovi s vazbou na minulost jeho rodiny, což očekávaný zápas v ringu jen vyhrotí. Rocky Balboa je po celou dobu s ním, Rocky a Adonis se bok po boku postaví svému společnému odkazu, budou přemýšlet o tom, za co vlastně stojí bojovat a uvědomí si, že nic není důležitější než rodina. Creed II se vrací k úplným základům. Je o znovuobjevení toho, co z vás dělá šampiona a připomínkou, že ať už se vydáte kamkoliv, minulosti neutečete.

V hlavních rolích hrají Michael B. Jordan, Tessa Thompson, Sylvester Stallone, Dolph Lundgren, Florian Munteanu, Phylicia Rashad, Wood Harris a Andre Ward. Scénář napsali společně Stallone a Cheo Hodari Coker, produkuje Ryan Coogler, režíruje Steven Caple Jr. Datum české a slovenské premiéry je stanovené na 22.11. 2018.

Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu Creed 2: Co říkají zahraniční recenze | Fandíme filmu