Spider-Man: Bez domova v předprodejích láme rekordy

Spider-Man: Bez domova v předprodejích láme rekordy | Fandíme filmu
Marvel Studios
Marvel míří nejen k největšímu hitu pandemie, ale i k největšímu hitu za hodně dlouhou dobu.

Premiéra nejočekávanějšího filmu pandemie se blíží, a tak se počet zpráv o snímku Spider-Man: Bez domova bude nadále stupňovat, až do slavnostního uvedení. Teze o „nejočekávanějším filmu“ navíc není nějaká úvaha nebo nadsázka. V tomhle případě jde podpořit daty.

Snímek zahájil předprodej vstupenek a data společnosti Fandango (největší prodejce vstupenek v USA) hovoří poměrně jasně. Spider-Man měl lepší první den předprodeje než libovolný film od Avengers: Endgame. „Bez domova“ překonalo také startovní předprodeje filmů jako Avengers: Infinity War, Spider-Man: Daleko od domova nebo Star Wars: Poslední z Jediů. Zájem o vstupenky jde podle serveru Deadline přirovnat k šílenství, které se před lety strhlo kolem Star Wars: Síla se probouzí.

To byly předběžné zprávy. Posléze začala být k dispozici data z celých Spojených států, nejen z Fandanga. Podle historických záznamů Avengers: Endgame za první den předprodeje v USA prodali lístky zhruba za 40 milionů dolarů, Spider-Man: Bez domova zhruba za 35 milionů a náleží mu tak druhá příčka před trojicí Star Wars filmů z nové trilogie.

Dosud byla nejúspěšnějším filmem v letošním předprodeji Black Widow, která za úvodních 24 hodin dokázala prodat zhruba 150 tisíc vstupenek. Spider-Man ji rozdrtil během úvodních dvou hodin. Celkem za první den prodal asi 3 miliony vstupenek. Spider-Man za první den prodal více vstupenek, než všechny ostatní letošní filmy (v předprodejích) dohromady! (A to téměř trojnásobně!). Black Widow za celou dobu předprodejů, od spuštění až po premiéru, prodala vstupenky „pouze“ za 30 milionů dolarů, což Spider-Man výrazně pokořil už za den.

Je prakticky dané, že snímek bude mít jeden z nejlepších kasovních otevíráků pandemie a měsíce prosince. Tržba nad 100 milionů dolarů je hotovou věcí, starší analýza hovořila o 135-185 milionech. A není vyloučené, že vzhledem k silným předprodejům analytici začnou nabízet odvážnější předpovědi.

Případ Spider-Mana tak ukazuje, že diváci stále jsou ochotní do kina chodit a pandemie už zřejmě není až tak silný faktor. Během dvou let strávených ve střídavém lockdownu, při posílení streamovacích služeb a další domácí zábavy se nicméně zdá, že ještě zesílí trend, kdy diváky dostanete do kina pouze na velké události, u nichž nechtějí chybět. Všechno ostatní si masový divák v klidu pustí doma, i kdyby to mělo být s odstupem.

Foto: Marvel

Zdroje: Deadline, Charlie Jatinder

Související články

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest