Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu
  7. Kapitola č.7
  8. Kapitola č.8
  9. Kapitola č.9
  10. Kapitola č.10
  11. Kapitola č.11
  12. Kapitola č.12

Následuje záběr na Starforce v hangáru. Trojice míří k vesmírné lodi. Je to ta, kterou jsme viděli nad zeměkoulí? Nebo v záběru nad cizí planetou? Spolu s Captain Marvel kráčí k lodi anonymní Kree a ještě Minn-Erva (Gemma Chan), elitní střelkyně Starforce.

Pak je tu jediný záběr na Juda Lawa z celého traileru. Tváří se překvapeně, možná dokonce zděšeně. Co sleduje nevíme a vlastně ani nevíme moc o jeho postavě. Hraje velitele Starforce, ale tvůrci nechtějí prozradit jeho jméno. Donedávna jsme se domnívali, že to je Mar-Vell, mimozemšťan z planety Kree, od kterého v komiksech Carol získává své schopnosti. Pláštík tajemství nicméně vyvolává dojem, že ve filmu půjde o někoho jiného. Popřípadě se nabízí otázka, zda se z postavy nakonec nevyklube záporák.

Rychlý sestřih pokračuje. Když zvětšíme záběr stanu, tak před ním možná stojí Nick Fury. Ale možná také ne. Malá Carol v motokáře má zjevně evokovat dojem, že naše hrdinka od malička milovala rychlost a nebezpečí. V záběru z kokpitu otevírá oči, jako by nemohla uvěřit, jak daleko to dotáhla. Anebo je to její rituál - oči zavírá i jako malá.

Captain Marvel

08.03.2019 | USA
Akční, Sci-Fi, Dobrodružný

Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu