Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu
  7. Kapitola č.7
  8. Kapitola č.8
  9. Kapitola č.9
  10. Kapitola č.10
  11. Kapitola č.11
  12. Kapitola č.12

V následující scéně jsou Carol i Nick převlečení a na rychlých záběrech to vypadá, že auto má kulatější tvary, než to, které jsme viděli v předchozí scéně. Mezi scénami zřejmě uplynul nějaký čas. Fury přesvědčil Carol, aby jela s ním. Dobrovolně. Vypadá to však, že teprve teď mají možnost spolu trochu mluvit. Vypadá to, že silnice vede kamsi do hor, na odlehlé místo. A Carol má na sobě tričko a bundu. Dvojice dost možná míří do „podzemního bunkru“ z předchozích záběrů.

Následující sekce traileru začíná odhalovat Carolinu minulost. V první scéně nejspíš vidíme planetu Hala, kde sídlí národ Kree. Vesmírnou loď možná pilotuje nějaká známá postava, ale možná je v záběru jen proto, aby měla Hala dynamické představení. Na dalších záběrech Carol nejspíš pozoruje Halu z okna svého mimozemského bytu. Spíš než rozjuchané Strážce Galaxie snímek svojí estetikou připomíná Black Panthera.

Carol připustí, že ji pronásledují záblesky něčeho, co si tak docela nepamatuje. Domnívá se, že vyrostla na Zemi. Nejprve vidíme záběry z její letecké kariéry. Na úvod se představuje už jako pilotka, po boku Marie Rambeau (Lashana Lynch). Ale co je ve velikém hangáru? Je to nějaký experimentální stroj? Je to letoun, který jsme v jednom z předchozích záběrů viděli na zemském orbitu vedle mimozemské lodi s maskováním?

Captain Marvel

08.03.2019 | USA
Akční, Sci-Fi, Dobrodružný

Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu