Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu
  7. Kapitola č.7
  8. Kapitola č.8
  9. Kapitola č.9
  10. Kapitola č.10
  11. Kapitola č.11
  12. Kapitola č.12

Pak je tu naskočení Captain Marvel na vlak metra. Stanice Douglas je od centra dál na jihozápad a je kousek od pobřeží. Míří Captain Marvel do centra nebo z centra? Pokud tvůrci pečlivě dodržují geografii, tak to podle obrázků ze Street View vypadá, že míří do centra. Navazují na sebe jednotlivé scény pronásledování či scény v metru? Netroufám si soudit (berme v potaz, že první scéna v metru je dost možná v noci, zatímco teď je bílý den).

Určitě opět stojí za pozornost, že Captain Marvel za vlakem běží a naskočí na něj. Proč neletí? Aby byla méně nápadná? Je z nějakého důvodu oslabená? Její schopnosti se ještě naplno nerozvinuly? Jde o scenáristický nedodělek? Anebo teprve její síla bude postupně narůstat? Výboje rukou už rozhodně vysílat umí. Zároveň vidíme, že má stále na sobě svou uniformu Starforce, což evokuje dojem, že je scéna zařazena krátkou dobu po jejím přistání na Zemi.

Nick Fury mluví o tom, že už chtěl svoji kancelářskou práci pro S.H.I.E.L.D. pověsit na hřebík, ale pak přišlo vzrušení spojené s přistáním Captain Marvel. Nivka vidíme v jakýchsi chodbách. Tyhle vypadají daleko víc jako běžné kanceláře, zatímco předchozí záběr na chodbu (na tu postupně rozsvícenou) působí spíš jako z nějakého podzemního bunkru.

Captain Marvel stojí před nějakou výlohou (není to videopůjčovna). Zrovna se tu s někým poprala? Je dezorientovaná? Krade jídlo? Působí divně ve své uniformě? To nevíme, každopádně přijíždí policie, nějaký černý vůz (Je to stejný vůz, jaký jsme viděli v honičce? Barva je jiná, ale tvary působí stejně, třeba je odlišná barva jen zdání a jde o odlesk světla.) a následně Fury možná vůbec poprvé potkává Carol. Zdánlivě se jedná o stejnou lokaci, jako na jedné dřívější fotce s Talosem (Ben Mendelsohn).

Captain Marvel

08.03.2019 | USA
Akční, Sci-Fi, Dobrodružný

Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu Captain Marvel: Podrobný rozbor traileru odhalil mnohé | Fandíme filmu