Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad

Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 27 obrázků
Co jste možná nepochytili v traileru s klasickým spidermanovským antihrdinou a rozhodně si to zaslouží vaši pozornost.
  3. Kapitola č.3
  4. Kapitola č.4

Tento týden byl zveřejněn plnohodnotný trailer na snímek Venom. Ten studio Sony vypustilo v rámci CinemaConu v Las Vegas, a díky němu jsme konečně dostali první kompletní pohled na vzhled symbionta. Oproti staršímu teaser traileru je plnohodnotný trailer dle mého názoru skvělý, Venom vypadá vážně dobře, a celkově film poskočil o něco výš v mém osobním žebříčku nejočekávanějších letošních filmů.

I když trailer čerpal z velké části především ze scén, které jsme viděli v teaseru, tak něco navíc přidal v těch klíčových místech a rozhodně nám dal možnost spekulovat o tom, jak bude strukturovaný děj filmu a kdo se postaví na jakou stranu. Připravili jsme pro vás rozbor traileru, který se tentokrát nebude ani tak skládat z různých easter eggů a zajímavostí, jako spíš z rozkrývání dějové struktury filmu a odhalení některých skutečností.

Trailer začíná záběry na místo dopadu jakési vesmírné lodi, či jiného vesmírného objektu, který lze těžko specifikovat. Původ symbionta musel být ve filmu ze zjevných důvodů pozměněn, jelikož v komiksu si ho s sebou z vesmíru přinese Spider-Man. Skupina lidí, která ohledává místo, a z lodi vyzvedává ve specifických nádobách symbionta, zřejmě patří k hlavnímu záporákovi filmu - firmě Life Foundation.

V traileru se také poprvé objevuje postava jménem Carlton Drake, kterou hraje Riz Ahmed. To je šéf Life Foundation, a hlavní postava stojící za experimenty se symbionty. V komiksech vypadá poněkud jinak, má typický vzhled zpupného byznysmena z 80. let. Ahmed hraje spíše elegána, který je opravdu ponořený do vědy a experimentů.

Film si bere inspiraci převážně z komiksu Lethal Protector. V něm má Life Foundation poněkud jiný základ, nicméně stojí za experimenty se symbionty, a vytvořením pěti dalších symbiontů, kteří se jmenují Scream, Agony, Riot, Phage a Lasher. Z toho, že z lodi bylo vyjmuto více symbiontů tak můžeme usuzovat, že se ve filmu tyto „Venomovy děti“ objeví. Ve voze převážejícím náklad je pak viditelné, že se zde nacházejí minimálně dva symbionti, kteří navíc mají lehce odlišnou barvu. První z nich, černý, zřejmě bude použit pro Venoma, ten druhý, lehce namodralý či našedlý by pak seděl na symbionta jménem Riot.

Další záběry nám připomínají, že se nacházíme v San Franciscu, a také se soustředí na vztah hlavní postavy Eddieho Brocka (Tom Hardy) a jeho manželky Anne Weying (Michelle Williams). V komiksech jde o jeho exmanželku, která se později dokonce stane postavou jménem She-Venom, nicméně zde to vypadá, že se k sobě stále mají, a její proměna na She-Venom, alespoň v prvním filmu, není na pořadu dne. Weying je právnička, jež dělá pro firmu, která dle jejích slov pracuje pro Life. Brock naproti tomu je investigativní novinář, který sleduje a vyšetřuje lidi, kteří nechtějí být sledováni, a který se i přes její varování rozhodně nebude držet zpět.

Venom

05.10.2018 | USA
Akční, Sci-Fi, Horor

Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu Venom: Detailní rozbor traileru odhaluje mnoho záhad | Fandíme filmu