Noví mutanti: Recenzenti komiksovou novinku bojkotují

Noví mutanti: Recenzenti komiksovou novinku bojkotují | Fandíme filmu
20th Century Studios
Zobrazit dalších 6 obrázků
Několik málo vydaných recenzí hovoří o slabém filmu. Bude po dlouhých odkladech z posledního X-Men filmu studia Fox nakonec tichý průšvih?

Je to už ohraná písnička. Noví mutanti se mnohokrát odkládali. Buď kvůli požadavkům studia na tvůrce, kvůli změně vlastnické struktury studia nebo naposled kvůli koronaviru. No a vypadá to, že teď, když snímek konečně dorazí do kin, tak se vypaří tiše, jako pára nad hrncem, aniž by o něj byl projevený větší zájem. Studio Disney se rozhodlo snímek nepromítat na uzavřených novinářských předpremiérách, jako je u většiny filmů zvykem (český distributor mimochodem jednal stejně). Pokud se k takovému kroku studio uchýlí, často to vzbudí obavy, že se snímek nepovedl a studio se snaží o to, aby negativní recenze přišly až co nejpozději a varování potenciálních diváků se trochu zdrželo. (Ale jsou samozřejmě případy, kdy film není promítaný kritikům a přesto je výborný).

Za normální situace by tedy redakce vyslaly recenzenty v den premiéry na klasické promítání filmu pro veřejnost. Jenže ve Spojených státech je ve spoustě oblastí zdravotní situace složitá a bezpečností regule neostré. Celá řada prestižních hollywoodských portálů tak vydala prohlášení, ve kterém uvádějí, že pokud jim studio nezajistí bezpečné podmínky k recenzování filmu (tj. uzavřená projekce pouze pro novináře, nebo přehrání filmu on-line), tak komiksovou novinku recenzovat zkrátka nebudou.

Do téhle chvíle se nám tak podařilo najít zatím jen dvě recenze. Jednu od renomovaného The Hollywood Reporteru a jednu španělskou. Ani jedna snímek nijak zvlášť nechválí. Jistě, v tuhle chvíli jde o názor dvou lidí, nicméně, když se studio rozhodlo neudělat novinářské projekce, tak si člověk říká, že na těch názorech asi něco bude. Americká recenze píše, že snímek není vlastně úplně marný, minimálně postavy jsou prý celkem fajn. Ale jejich dobrodružství je údajně strašně průměrné, okoukané a zkrátka nenabízí naprosto vůbec nic zajímavého. Hodně se sází na citování slavnějších předchůdců a hororová složka prý zas až tak hororová není. Španělská recenze je ještě tvrdší – podle ní příliš nefungují ani postavy (někdy se prý chovají celkem křečovitě) a nedaří se mezi nimi vybudovat chemii. Některé momenty filmu pak údajně působí dojmem, že byly dodatečně sflikované v postprodukci.

Nu, to nezní jako hezké vyhlídky. Noví mutanti jsou ode dneška k vidění v našich kinech. Chystáte se?

X-Men: New Mutants vycházejí ze stejnojmenné série z 80. let minulého století. Soustředí se na skupinu mladších mutantů, kteří se teprve vyrovnávají se svými schopnostmi a jsou proti své vůli drženi na vládní základně. V hlavních rolích byli obsazeni Maisie Williams, Anya Taylor-Joy, Charlie Heaton, Blu Hunt, Henry Zaga a Alice Braga. Režíruje Josh Boone, který napsal scénář společně s Knatem Gwaltneym, Scottem Neustadterem a Michaelem H. Weberem. Produkuje Simon Kinberg.

Zdroje: THR, Cinemania

Noví mutanti

28.08.2020 | USA
Akční, Sci-Fi

Noví mutanti: Recenzenti komiksovou novinku bojkotují | Fandíme filmu Noví mutanti: Recenzenti komiksovou novinku bojkotují | Fandíme filmu Noví mutanti: Recenzenti komiksovou novinku bojkotují | Fandíme filmu Noví mutanti: Recenzenti komiksovou novinku bojkotují | Fandíme filmu Noví mutanti: Recenzenti komiksovou novinku bojkotují | Fandíme filmu Noví mutanti: Recenzenti komiksovou novinku bojkotují | Fandíme filmu Noví mutanti: Recenzenti komiksovou novinku bojkotují | Fandíme filmu