Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye?

Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 14 obrázků
K tomu podrobný rozbor prvního traileru a první pohled na záporáka Taskmastera.
  3. Kapitola č.3

Jednu z nejrozsáhlejších prezentací měla na letošním Comic-Conu mezi marvelovkami Black Widow. A to z jednoho prostého důvodu. Film už se zhruba měsíc natáčí a má nejblíž premiéře. Obsazení je kompletní, diváci už leccos věděli kvůli kvůli uniklým fotkám z natáčení a propagační kampaň s trailery a oficiálními fotkami je stejně v dohledu. Tak proč neprozradit pár zajímavostí, které rozvíří spekulace a zvednou o filmu povědomí. Kromě informací, které odhalili tvůrci a herci, se na panelu promítal také první teaser. Ten na internet bohužel neunikl (a Marvel svoje ukázky určené spseciálně pro Comic-Con nikdy nezveřejňuje oficiálně), ale po panelu jsme se dočkali alespoň podstatně podrobnějšího popisu zámořských novinářů:

Ukázka začala sestřihem Natashiných (Scarlett Johansson) z předchozích Marvel filmů. Hrdinských momentů, i flashbacků z jejího mládí, které jsme viděli v Avengers: Age of Ultron. Do toho hrdinka říká: „Dřív jsem neměla nic. Pak jsem dostala práci. Rodinu. Byla jsem díky ní lepší. Ale udělala jsem chyby a vrátit se nemůžu.“ Vše spěje k momentu z Captaina Ameriky: Občanské války, kde Widow pomohla uprchnout Captainu Amerikovi před zatčením a následně jí Tony říká: „Žít špiónský dvojí život musí být těžké. Půjdou po tobě.“ Do té chvíle upoutávka působí dojmem, že Natasha mluví o svém životě s S.H.I.E.L.D.em a Avengers, ale kdo ví, třeba její promluva byla směřovaná k ruskému programu Černých vdov, ve kterém byla vycvičená. Tak či tak se zdá, že příběh filmu je zapříčiněný událostmi Občanské války.

Pak následuje velký nápis Budapešť, což je město, ve kterém se odehrála blíže nespecifikovaná mise v Natashině minulosti, která pro ni byla klíčová. Ve filmu se však do města zřejmě podíváme v „současnosti“, nikoliv během hrdinčina mládí. Black Widow kráčí budapešťskými ulicemi, vstoupí do starého bytového domu, který zřejmě býval honosný, ale dnes je omšelý, nepříliš udržovaný. Hrdinka vyjede výtahem, vytáhne z batohu pistoli a s vytaženou zbraní vrazí do bytu.

Yelena (Florence Pugh) na ni zevnitř volá, že o ní ví, Natasha odpovídá, že by si měly promluvit, jako dospělé. Na což jí Yelena odpoví otázkou, zda jsou opravdu dospělé. Navzájem se vyzvou, aby odložily zbraň. Ani jedna to neudělá. Napětí se dá krájet, a pak obě dvě použijí stejný chvat, kterým se vzájemně odzbrojí a prohodí si tak zbraně. Celý postup se opakuje, a pak začíná pěstní rvačka.

Ta pokračuje v kuchyni. Natasha Yelenu podusí ve dřezu utěrkou, ta ji na oplátku přerazí talíř o hlavu. Yelena vytasí na Natashu kuchyňský nůž a prohodí ji skleněnými dveřmi do obýváku. Rvačka pokračuje a vrcholí v momentě, kdy Nat začne soupeřku škrtit záclonou, jen aby jí ta provedla to samé. Scéna končí (buď prostě střihem, nebo se obě navzájem přiškrtily k bezvědomí).

Z marvelovek se prý scéna nejvíc blíží Captainu Amerikovi: Návratu prvního Avengera, ale ještě daleko víc prý scéna připomíná filmy s Jasonem Bourneem – použitím předmětů z okolí v boji, brutalitou úderů, snahou soupeřek o maximální praktičnost. Tepající hudba se střídá s efektivně využitým tichem a naopak. Na obou soupeřkách je patrné, že prošly shodným výcvikem.

Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu Black Widow vysvětlí, jak dospěla ke svému osudu v Endgame. A ukáže se Hawkeye? | Fandíme filmu