Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu
Podívali jsme se hezky z blízka, jaká překvapení jde odhalit v prvním traileru Spider-Mana: Daleko od domova. Padouši, Fury, kostýmy a mnohem víc.
  3. Kapitola č.3
  4. Kapitola č.4
  5. Kapitola č.5
  6. Kapitola č.6

Upozornění! K rozoboru traileru doplňujeme také informace, které nám odhalily fotky z natáčení filmu.

Spider-Man: Far From Home se nečekaně vytasil s prvním skvělým trailerem, který nám nabízí první pohled jak na snímek samotný, tak vlastně i na 4. fázi celého MCU. Trailer nijak nezmiňuje Avengers: Endgame, takže jsme se nedočkali vyložených spoilerů, ale i tak jsou v něm různá vodítka, která mohou napovědět, jak vlastně Far From Home zapadá do světa, ve kterém Thanos luskl prsty. Připravili jsme si tak pro vás rozbor traileru snímek po snímku ve kterém vypíchneme všechny zajímavé informace. Jdeme na to.

Trailer začíná na charitativním večírku pro lidi bez domova, na kterém je s Peterem (Tom Holland) společně i jeho teta May (Marisa Tomei). Základní otázka zde je, jak to, že je Peter vůbec naživu a jak to, že se všichni chovají tak nenuceně. Z úst producentky filmu, Amy Pascal, jsme dříve slyšeli, že děj Far From Home začne pár minut po konci čtvrtých Avengers. Je tedy velkou otázkou, jak se v Endgame vyřeší současná situace. Podle některých diváků by mohlo dojít na hrátky s multiverzem, ale to jsou v tuhle chvíli jen teorie. Nikdo v traileru každopádně nezmiňuje Thanosovo lusknutí, nikde nevidíme jeho následky.

Ale zpět k hmatatelným podnětům. Záběr ve kterém Spider-Man čelí kupě novinářů nápadně připomíná výjev z komiksů, ve kterém se Peter Parker odhalí světu. Vlevo pak lze vidět malou holčičku s ručně vyrobenou maskou Spider-Mana z papíru. To zas může být odkaz na druhý díl Iron Mana, ve kterém malý kluk nosící jeho masku byl ve skutečnosti malý Peter Parker. Dále pak v této sekci vidíme Happyho Hogana (Jon Favreau), přítele a velitele ochranky Tonyho Starka. Šek který nese je podepsaný od Pepper Potts (Gwyneth Paltrow, šéfka Stark Industries) a Happy ve scéně flirtuje s May. Od tvůrců víme, že teta May se při lusknutí nerozplynula, stejně jako Happy, a tak se třeba v mezičase zadělalo na malý románek. Pozoronost přitahuje šek. Je zcela nevinný? Nebo nám nenápadně naznačuje, že Pepper je živá a zdravá, zatímco Tony je ze hry?

Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu Spider-Man: Daleko od domova: Praha a monstra v rozboru traileru | Fandíme filmu