Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 21 obrázků
Oči, plíce, slinivka… a co ještě jsme dokázali zjistit z druhého traileru.
  3. Kapitola č.3
  4. Kapitola č.4
  5. Kapitola č.5
  6. Kapitola č.6

Se sloganem „The World Has Enough Superheros“, což je mimochodem pro film vystihující a cool slogan, pak následují akční záběry a poprvé můžeme vidět symbionta Riota. Ten také patří mezi pět symbiontů, avšak ve filmu zřejmě převezme roli největšího nebezpečí. Jeho vzhled je jako v komiksu šedý, ovšem obecně vypadá velmi podobně jako Venom. Z komiksů také známe tzv. „Axe hands“ (sekerové paže), které sice používá Carnage, avšak je fajn vidět další inspiraci komiksem.

Ve filmu bude hostitelem Riota sám Carlton Drake, ovšem režisér Ruben Fleischer již dříve prozradil, že Riot bude mít schopnost měnit hostitele. Venom a Riot jsou zatím jediní oficiálně potvrzení symbionti ve filmu, avšak nepředpokládám, že by všechny postavy se symbiontem v traileru byli jen a pouze Riot.

Hlavní akční záběr pak ukazuje souboj Venoma a Riota, a jedná se opravdu o barbarskou podívanou. Riot se nejprve snaží oddělit Venoma od Eddieho, následně se pak oba spojí v jednu velkou explozi symbiotických vláken, a odhalují své dva hostitele. Zrovna tento záběr na mě jako jediný působí jako méně povedené CGI, a na velkém plátně bude do premiéry snad tento finální souboj vymakaný.

Venom

05.10.2018 | USA
Akční, Sci-Fi, Horor

Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Venom: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu