Black Panther: Rozbor druhého traileru

Black Panther: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu
Marvel Studios
Zobrazit dalších 8 obrázků
Další trailer na Black Panthera je tady. Co vám možná uniklo odhalíme v detailnějším rozboru.

Před pár dny jsme dostali nový trailer na Black Panthera, příští komiksovku od Marvelu po blížícím se Thorovi 3. Připravili jsme pro vás menší rozbor nového traileru, ve kterém stručně shrneme pár detailů a věcí, které jste mohli přehlédnout.

Trailer začíná komentářem agenta CIA Everetta Rosse (Martin Freeman). „Viděl jsem bohy létat, muže, který umí sestrojit zbraně, jaké jsem si nedokázal ani představit, viděl jsem mimozemšťany snášet se z nebes, ale nikdy sem neviděl nic jako je tohle.“ Očividné narážky na události, které se již staly. Létající bůh je odkaz na Thora, muž sestrojující zbraně na Tonyho Starka a mimozemšťané z nebes na invazi Chitauri na Zemi v prvních Avengers. To vše v nás má vzbudit pocit, že v Black Pantherovi uvidíme určitě neskutečně vyspělou techniku a všemožné další neuvěřitelné věci.

V jednom z prvních záběrů můžeme vidět M’Baku alias Man-Apea (Winston Duke) sedícího na trůně v místnosti plné zvláštních trofejí. To můžou být hole minulých vládců kmene, vyrobeny z obřích gorilích kostí. Další záběr odhaluje neviditelné pole, které obklopuje Wakandu a skrývá ji před světem. Prolétá jím Okoye (Danai Gurira), která je členkou Dora Milaje, elitní ženské vojenské jednotky Wakandy. Můžeme taky vidět Wakandu z pohledu prostých ulic, u kterých se autoři inspirovali původním Blade Runnerem, který také dokázal spojit vyspělou technologii s reálným světem.

V dalších záběrech můžeme spatřit Nakiu (Lupita Nyong’o), další členku Dora Milaje, ze které se v komiksech později stane záporačka Malice, a královnu Ramondu (Angela Bassett), matku T’Chally (Chadwick Boseman). Později vidíme záběry ze souboje mezi T’Challou a M’Bakuem, který má nasazenou bílou gorilí masku, což je další odkaz na komiks. Ve scéně, kde je T’Challa a jeho sestra Shuri (Letita Wright), koukají na dvě různé verze Black Pantherova kostýmu, které jsme viděli v traileru. Ty vyvinula právě Shuri, která by měla být dokonce chytřejší než Tony Stark.

Další záběr na Black Panthera, seskakujícího do tmy a házejícího zajímavé minibomby je prostě jen cool. Ve druhé části traileru můžeme poprvé vidět hlavního záporáka Erika Kilmongera (Michael B. Jordan) ve scéně, kde osvobozuje Ulysse Klauea (Andy Serkis). Záběr na T’Challu a strom, na kterém leží několik panterů, může být odkaz na jeho předky, kteří všichni nosili titul Black Panthera, a může se jednat o jednu z vizí, kterou připravil šaman Zuri (Forest Whitaker). Konečně také můžeme vidět, jak se během honičky Black Pantherův oblek sám na T’Challovi zformuje, což je vychytávka, kterou disponuje kostým i v komiksu.

Můžeme si všimnout, že při zformování Black Pantherova obleku, svítí fialová barva. Tu později vidíme i u Shuri, která řídí auto a je dost možné, že barva symbolizuje jejich určité spojení a možnost kooperace. Další sekce je věnována Eriku Kilmongerovi, kterého můžeme vidět v jeho domově a poblíž něj dvě sochy panterů, které jsou barevně laděné do zlaté. To koresponduje s pozdějším záběrem na Kilmongera v panteřím obleku, který má zlaté detaily. Jeho a Ulysse Klauea také vidíme v jakémsi muzeu před vitrínou, nejspíše obsahující nějaký wakandský artefakt, který se budou snažit získat.

Poslední část traileru ukazuje souboj mezi T’Challou a Kilmongerem, nejprve na platformě wakandského supervlaku a později zřejmě v dole, kde se těží vibranium. Podobné pozadí můžeme vidět i v dřívějším záběru s T’Challou a Shuri, která z vibrania vyrábí různé technologie a pochází z něj i její cool panteří kanóny, které jsme viděli v prvním traileru. Trailer končí v Jižní Korei, kde Black Panther pronásleduje Ulysse Klauea, který již má novou mechanickou ruku a vystřeluje z ní sonický výboj, což odkazuje na komiks, kde Klaue má místo ruky sonický kanón s ohromnou silou.

Z mého pohledu je nový trailer skvělý. Wakanda je naprosto neznámé místo pro nás jako diváky a nabízí spoustu detailů k prozkoumání. Výlet do nového světa může být skvělou přípravou na Avengers: Infinity War. Za mě Black Panther míří za titulem nejzajímavější marvelovky od Strážců Galaxie. Premiéra je stanovena na 15. 2. 2018.

Po událostech filmu Captain America: Občanská válka se mladý král T´Challa vrací zpět do své rodné země, uzavřené a technologicky nesmírně vyspělé africké Wakandy, aby plnil svou povinnost jako nová hlava státu. Brzy ale zjistí, že o jeho trůn usilují jisté frakce přímo ve Wakandě. Potom, co spolu dva nepřátelé začnou plánovat zničení jeho země, se hrdina známý jako Black Panther musí spojit s agentem C.I.A. Everettem K. Rossem a členy wakandských speciálních jednotek Dora Milaje, aby zabránili vtažení Wakandy do světové války.

V hlavních rolích. Chadwick Boseman, Michael B. Jordan, Lupita Nyong'o, Danai Gurira, Martin Freeman, Daniel Kaluuya, Angela Bassett, Forest Whitaker, Andy Serkis, Florence Kasumba, John Kani, Sterling K. Brown a Letitia Wright. Režíruje Ryan Coogler, který napsal scénář společně s Joem Robertem Colem. Produkují Kevin Feige a Louis D’Esposito. Datum české a slovenské premiéry je stanoveno na 15. 2. 2018.

Black Panther

29.01.2018 | USA
Akční, Sci-Fi, Dobrodružný, Drama, Fantasy, Thriller

Black Panther: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Black Panther: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Black Panther: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Black Panther: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Black Panther: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Black Panther: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Black Panther: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Black Panther: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Black Panther: Rozbor druhého traileru | Fandíme filmu