Komentáře 11

Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-04-17 10:49:59 | 0 1
Tak jestli pro ně bylo -10 jak pro nás +25,tož to sem blázen,a žeby ono tihle lidé,každé ráno před lovem vyhledávali onu ledovou koupel,tak to dost pochybuji.Jo Revenant,je opravdu nedomišlená blbost.Uvědomujete si jen třeba váhu onoho přemočeného oblečení po vylezení na břeh a zamrznutí když ho necháte venku v teplote pod 0 stupňu.A Leo se oblýknul jakoby se nic nestalo.Tak to je borec.
mmiminoo | Fandíme filmu
mmiminoo | 2016-04-17 10:24:14 | 0 0
Tak tento film iná sprostosť.
Príroda a surovosť perfektné, skill prežiť až brutálne prehnaný (spať v mŕtvom koňovi) xy x zmrznúť skoro k smrti a stále sa postaviť a hýbať. vykresať oheň z ničoho, jesť surové mäso keď vedľa horí oheň...
Ešte že som na to nešiel do kina.
Za mňa tak 2/10 za prírodu a surovosť
majk54 | Fandíme filmu
majk54 | 2016-02-09 15:08:11 | 0 0
Naprostá spokojenost. Ty trotlové co píšou že by ONI v té vodě a ledových hadrech umrzli, tak mají pravdu. Ale uvědomte si, že pro ně bylo -10 jako pro nás +25. A věřím že byli abnormálně otužilí. A výkon Lea skvělý a nebyl to jen fyzický výkon. Skvělá podmanivá hudba a famózní zvuk dolby v kině. Seděl jsem ještě u titulků jak přikovaný. Tento film nelze sledovat u televize. Jedině kino. Dávám 10/10.
FantomasMan | Fandíme filmu
FantomasMan | 2016-02-08 10:50:12 | 0 0
Parádna kamera + surová príroda. Možno torchu dlhé a dej príliš jednoduchý. Ale celkovo som s kina odchádzal spokojný.
Hodnotenie 9/10.
Illidan | Fandíme filmu
Illidan | 2016-02-03 14:22:09 | 0 0
Vypada jako zubořenej Akama :)
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-02-01 21:24:24 | 0 0
Snehurva:Kdyby jen ti regeneračné schopnosti,ale měl i zázračne zimní oblečení.Nechápal jsem logiku tvurcu se takhle zesměšnit.Ale chtěl bych to zkusit,zaplávat si dva,tři krát ve vode pod 0 stupňu a poté se svleknout a nechat věci položené venku na sněhu při větru a teplote pod minus -15 a vice stupňu a naslednej den se obliknout jako by se nic nestalo.Když to dokážu,hlavně když přežiju budu se řadit mezi super hrdinov :-)
Snehurva | Fandíme filmu
Snehurva | 2016-02-01 19:29:10 | 0 0
No jsem hodně rád, že jsem na tento film nešel do kina, protože bych se neskutečně nudil... Jako kamera, zvuk, lokace a tohle všechno fakt neskutečně super, ale zbytek... příběh zůstal zarytý někde neznámo kde, jako hlína v držce Lea a prostě to byla nuda a nechápu proč to bylo tak dlouhé... btw už je jasný kdo bude hrát nového Wolverina vzhledem k tomu jaké měl Leo regenerační schopnosti
Petr | Fandíme filmu
Petr | 2016-02-01 11:53:31 | 0 0
Extrémní zklamání tenhle film... Po trailerech přišla naprostá rozbředlá kravina, která se tvářila, že chce být něco víc než je, že chce tunu oscarů a vše je tak moooc chtěné.... DiCapria jsem hůře hrát snad neviděl, tohle nebyl hereckej výkon, ale fyzickej, ale on tak trpěl že, tak mu toho Oscara dejme, za takovouhle nezajímavou figuru, která ač by měla být na pokraji smrti, má často "jiskru v oku" a to se točilo navíc kontinuálně, ne hůře jsem DiCapria hrát neviděl, pravda všechny jeho filmy neznám, ale i tak....Nejsem teda jeho fanoušek pravda, ale bral jsem ho jako výborného herce, a jestli za tohle dostane tu cenu, jako že asi jo, tak na něj asi lehce začnu bý alergický, ale zase Oscar už dávno není zárukou kvality, bohužel... Hardy tam byl naprosto herecky jinde.... a dalo se mu narozdíl od DiCapria věřit...jenže ten Oscara nedostane... Možná kdyby z filmu vystřihli tak hodinu, odpustili si 40 minut záběrů na kývající se stromy a podobně, mohl to být dobrý film, takhle to bylo naprosté fyzické utrpení pro mě, tohle dokoukat, již nikdy více....
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-02-01 09:06:47 | 0 0
naopak mně se to hrozně líbilo, tyhle syrový příběhy mám rád. Nejsem si jistý jestli Leodostane Oscara, spíš ne, ale i tak zahrál výborně, Hardy také exceloval. Kamera byla výborná, krajina také super a opravdu šla ta vůle přežít a pomstít z filmu cítit, opravdu šlo vidět že zelený plátno tam moc není a že vše je skutečná drsná příroda a že opravdu herci místy mrzli...prostě výborný film.9/10

Danielll: já měl uplně stejný pocit při Transformers 3, akorát já z kina opravdu odešel
tom | Fandíme filmu
tom | 2016-02-01 05:25:30 | 0 0
Mne sa naopak uz dlho nestalo, aby som film zhltol na jednu šupu...myslím, že toto je ten film, ktorý bude deliť ľudí na dva tábory: buď budú úplne unesení alebo sa im bude zdať film nudný. Ja osobne som bol unesený. A za scenu s medvedom by som kludne dal 11 bodov z desiatich :)
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-01-31 23:31:33 | 0 0
No tak ať si pán Lubezki,tu kameru strčí do zádele 5/10 a to jsem ještě ferovej.Ještě se my nestalo,abych chtěl každou chvýli odejít z kina.