Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví

Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu
Paramount Pictures
Zobrazit dalších 34 obrázků
Recenze jsou pozitivní, tržby mohou být rekordní, o pokračování už se šušká. Pusťte si finální trailer.

Už šestý díl série Vřískot se ode dneška promítá v českých i slovenských kinech. Snímek natočili Matt Bettinelli-Olpin a Tyler Gillett, kteří mají na kontě už předchozí díl série, pojmenovaný jednoduše Vřískot. Loňský snímek vrátil spící sérii do kin po jedenáctileté pauze. Film byl dobře přijatý recenzenty, běžné publikum svým meta přístupem lehce rozděloval. Každopádně byl film hojně navštěvovaný, tudíž režisérská dvojka okamžitě dostala příležitost točit pokračování.

To se znovu těší pozitivním ohlasů. Recenzenti vesměs opět chválí, ačkoliv tentokrát často uvádějí, že šestka nepůsobí tak unikátně, jako pětka, jde o konvenčnější snímek bez zásadních překvapení. Chválený je přesun do nového prostředí New Yorku a některé konkrétní vražedné scény. Průměrná známka na agregátoru recenzí Rotten Tomatoes je v tuhle chvíli 7 z 10. Čeští a slovenští diváci na ČSFD hodnotí průměrnou známkou 79%, takže prozatím výše než v případě „pětky“.

Obecně by měl být divácký zájem velký, což s sebou nese i výrazné tržby. Podle aktuálních analýz by mohly tržby celosvětově za první víkend překročit 50 milionů dolarů. Při nízkých nákladech jde pro studio Paramount o skvělou zprávu, na níž jistě bude zareagováno oznámením dalšího dílu. Režiséři už v rozhovoru pro Deadline stačili naznačit, že by o návrat k sérii potenciálně stáli, ačkoliv je podle jejich slov hlavní, aby další film prostě vznikl, ať už jej budou točit oni, nebo někdo jiný.

Pokud stále váháte, zda o víkendu do kina vyrazit, pusťte si přiložený finální trailer, popřípadě si poslechněte písničku, kterou pro film nazpívala Demi Lovato. Dole v galerii najdete poslední zveřejněné plakáty a fotky.

Melissa Barrera se vrací jako Sam, Jenna Ortega jako její sestra Tara a Jasmin Savoy Brown a Mason Booding jako sourozenci Mindy a Chad Meeksovi. Čtyřka mladých lidí se stěhuje z Woodsboro do New Yorku, kde všichni nastupují na novou školu a po vraždách v jejich rodném městě by rádi otočili list a začali znovu. Zlo je však následuje...

Ve městě znovu potkáme také reportérku Gale Weathers (Courtney Cox), jako Kirby Reed se vrací Hayden Panettiere a nově byli obsazeni Dermot Mulroney, Tony Revolori, Henry Czerny a Samara Weaving. Roger L. Jackson opět propůjčil hlas zabijákovi. Režírují Matt Bettinelli-Olpin a Tyler Gillett. Česká kina Vřískot 6 uvedou 9. března 2023.

Podklady a foto: Paramount

Zdroje: Deadline I, II

Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu Vřískot 6 dorazil do našich kin, diváci jsou hodně zvědaví | Fandíme filmu