Krotitelé duchů: Odkaz – Nový trailer a plány do budoucnosti

Krotitelé duchů: Odkaz – Nový trailer a plány do budoucnosti | Fandíme filmu
Sony Pictures
Zobrazit další 4 obrázky
U dosavadních recenzentů si noví Krotitelé duchů vedou většinou slušně, ale výhrady se najdou.

Do českých kin dorazí Krotitelé duchů: Odkaz 18. listopadu. Zahraniční novináři už snímek viděli a ačkoliv průměrná známka u recenzí není špatná (7,3 z 10), tak jsou novináři docela rozpolcení. Zatímco někteří mluví o okouzlujícím zážitku, další filmu vytýkají, že se hrozně opájí minulostí a prakticky neustále se vztahuje ke starším Krotitelům, namísto toho, aby se soustředil na nějaké vlastní nápady.

My si tedy vlastní názor uděláme až v listopadu, teď si můžeme pustit alespoň nový trailer. Zatímco ty předchozí hodně sázely na atmosféru a nostalgii, tentokrát se o slovo daleko víc hlásí akce a mytologie nového snímku. Dědeček hrdinů Egon Spengler. bývalý krotitel duchů, se do odlehlého městečka nejspíš nenastěhoval jen tak. Sledoval tam nebezpečnou aktivitu, která probíhala pod povrchem. Teď bude na mladší generaci, aby dokončila, co dědeček začal.

Zároveň ale půjde toliko o nový začátek. Režisér Jason Reitman v rozhovoru pro The Hollywood Reporter uvedl, že snahou tvůrců bylo připravit takový snímek, který otevře do široka celý vesmír a dá příležitost vyprávět různorodé nové příběhy, které by Reitman s chutí svěřil do péče svým oblíbeným režisérům.

Dole v galerii na vás čekají nejnovější fotky, užijte si trailer.

Režisér Jason Reitman a producent Ivan Reitman uvádějí další kapitolu z původního příběhu Krotitelů duchů. Ve filmu Krotitelé duchů: Odkaz se přestěhuje svobodná matka se svými dvěma dětmi na maloměsto, kde společně objeví svoje spojení s původními krotiteli duchů a tajemný odkaz, který po sobě zanechal jejich dědeček. V hlavních rolích Finn Wolfhard, Carrie Coon, Mckenna Grace, Paul Rudd, Sigourney Weaver, Bill Murray, Dan Aykroyd, Ernie Hudson a Annie Potts. Datum české premiéry bylo stanoveno na 18. listopadu 2021.

Podklady a foto: Sony Pictures, Zdroje: The Hollywood Reporter

Krotitelé duchů: Odkaz – Nový trailer a plány do budoucnosti | Fandíme filmu Krotitelé duchů: Odkaz – Nový trailer a plány do budoucnosti | Fandíme filmu Krotitelé duchů: Odkaz – Nový trailer a plány do budoucnosti | Fandíme filmu Krotitelé duchů: Odkaz – Nový trailer a plány do budoucnosti | Fandíme filmu Krotitelé duchů: Odkaz – Nový trailer a plány do budoucnosti | Fandíme filmu