Proč "opět"? Již v roce 1998 se totiž Miller rozhodl, že natočí Zběsilou cestu. Tehdy byl na palubě ještě i Mel Gibson a počítalo se s tím, že se začne točit někdy v březnu 2003 v Namibii. Přirozeně si takto náročná produkce žádala měsíce příprav, úpravu lokací a vybavení. Všechno vypadalo skvěle, jenže pak se v roce 2001 udály ve Spojených státech amerických teroristické útoky na Dvojčata a projekt zamířil do kytek. Nikoliv ihned, ale postupně. "Production designer" Colin Gibson vzpomíná, jak mu na začátku roku 2003 zazvonil v Namibii mobil a bylo mu sděleno, ať neprodleně zastaví veškeré práce a finanční toky. Sám neví, zda studio 20th Century Fox potřebovalo realokovat finanční zdroje do Iráku (co touto narážkou přesně myslí, těžko soudit, ale snad se jednalo o problémy s bezpečností, pojištěním a koridory na přepravu vybavení), či se zaleklo emailu od manželky Mela Gibsona, jež vyjádřila obavu z toho, že by v Namibii mohli být nějací muslimové (rodina by tam pak nechtěla přijet, Mel by se cukal...). Prostě bylo po legraci a Miller se vrhnul na animák Happy Feet.
5 years ago, Mad Max: Fury Road was released. As you know by now, it was a grueling, intense shoot but my god was it all worth it. Went back into the vault to find some of my favorite moments behind the scenes #tbt pic.twitter.com/WVrdWktQzM
— Charlize Theron (@CharlizeAfrica) May 14, 2020
Nad projektem samotným ovšem Miller hůl nezlomil a natáčet se začalo v červenci 2012 v již zmíněné Namibii, kam se rozhodli tvůrci vrátit. Točilo se pěkně postaru s využitím minima digitálních triků a za asistence živých herců a kaskadérů. Obzvláště herci byli místy poněkud zaskočení a zmatení. Celá produkce působila takovým surreálním dojmem, až měli účinkující pocit, že prožívají realitu z filmu. Mnohdy se natáčely velice nebezpečné scény, které musely být naplánovány absolutně dokonale, aby se někomu něco nestalo. Žádné kousky, které by odporovaly zákonům fyziky, nebo by působily strojeně či nevěrohodně. Nic takového. Díky jištění profesionálů, kteří nabírali zkušenosti během olympiád v Sydney a Pekingu, mohli nemalou část těchto riskantních scén zmáknout samotní herci. Produkce byla detailně nadesignovaná a každý pohyb na place byl konzultován a pořád dokola vysvětlován.