Rozbor traileru komiksového Morbia naznačuje, jak se bude do budoucna rozšiřovat filmový svět Marvelu.
  4. Kapitola č.4
  5. Kapitola č.5
  6. Kapitola č.6
  7. Kapitola č.7
  8. Kapitola č.8
  9. Kapitola č.9

A trailer nabírá na obrátkách, když dostáváme pohled na Michaela v oranžové vězeňské kombinéze. V uličce kterou prochází můžeme za ním vidět nakreslený obrázek Spider-Mana, což zdánlivě potvrzujíce zasazení Morbia minimálně do stejného světa jako jsou snímky Homecoming či Far From Home.

Zajímavé je, že graficky se očividně jedná o verzi Spider-Mana od Sama Raimiho (lépe řečeno o bonusový kostým v Raimiho stylu z videohry pro Sony Playstation), nicméně nápis „murderer“ (v překladu vrah) odkazuje na události ve Far From Home, kde v potitulkové scéně J. Jonah Jameson (J.K. Simmons) šíří Mysteriovu propagandu o tom, že byl Spider-Manem zavražděn. Právě J. Jonah Jameson by se měl podle zákulisní šeptandy v Morbiovi také objevit, a být tak postavou která propojí oba světy.

Otázkou je, proč se Spider-Man objevil ve "špatném" kostýmu? Jde o chybu ze strany tvůrců traileru? Je to náznak, že jsme v nějaké paralelní realitě? Jsme nějakou dobu po událostech Far From Home a Spider-Man kostým ještě změní? Anebo jednoduše nejde o žádnou fotku, ale o malbu, u které autor popustil uzdu fantazii?

Dále tu pak mámě záběr na agenta FBI Alberta Rodrígueze (Al Madrigal) a agenta CIA Simona Strouda, kterého ztvárňuje Tyrese Gibson, a který je jedním z hlavních nepřátel Morbia. Stroud byl v komiksech pověřen dopadením jak Morbia, tak i ostatních hororové laděných záporáků jako je např. Man-Wolf. Na ruce nosí Stroud jakýsi bionický exoskelet, možná určený právě proti podobným „příšerám“.

V dalším záběru z metra se pak poprvé objevuje herec Matt Smith, který ztvárňuje postavu Loxiase Crowna, Morbiova přítele trpícího stejnou krevní poruchou. V komiksech je později Morbiem přeměněn na živoucího upíra, ovšem se všemi klasickými slabostmi které upíři mají. Uchýlí se tak do kanalizace a napadá lidi, než začnou tento případ vyšetřovat Peter Parker a Betty Brant. Jak moc blízká bude jeho postava komiksům, však není zřejmé.

Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu Morbius: Co všechno odhalil trailer o novém rozšíření světa Marvelu | Fandíme filmu