Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti

Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu
Paramount Pictures
Zobrazit dalších 29 obrázků
První reakce na nový hororový film podle Stephena Kinga jsou velmi pozitivní.

Jedním z několika chystaných projektů na motivy děl Stephena Kinga je i další verze Řbitova zvířátek. A soudě podle dostupných upoutávek by mohlo jít o působivou podívanou. Nicméně se vyrojily stížnosti na trailery, protože podle některých lidí v nich bylo odhaleno až příliš z děje. Ovšem, novináři, kteří už film viděli, podobné obavy mírní a navíc nešetří chválou.

Podle nich má film připraven pár zajímavých a hlavně nečekaných zvratů. Překvapeni budou i fandové knižní předlohy, protože se od ní adaptace v některých ohledech odklání, ale zdá se, že je to většinou ku prospěchu věci.

Řbitov zvířátek podle šťastlivců, kteří ho už viděli patří k poměrně drsným a brutálním filmům, nicméně se nemáme obávat samoúčelného násilí, jde o jeden ze způsobů, jak podpořit temnou a mrazivou atmosféru.

Dalšími plus mají být například atmosférický hudební podkres, povedené lekačky nebo propracované efekty. Na druhou stranu prý umí být film v určitých momentech i uvolněný a zábavný. Obojí funguje a to také díky dobře zvolenému obsazení.

Nicméně jde podle prvních reakcí o velmi děsivý horor (naštěstí ne kvalitou) a jednu z nejlepších adaptací knih Stephena Kinga.

Čeští diváci se o kvalitě filmu budou moci přesvědčit od 11. dubna 2019. V přiloženém krátkém filmu o filmu filmaři hovoří o tom, jak se snažili vtisknout snímku co největší strašidelnost.

Řbitov zviřátek, který vychází z jednoho ze stěžejních románů Stephena Kinga, pojednává o doktoru Louisi Creedovi (Jason Clarke), který se přestěhuje s manželkou Rachel (Amy Seimetz) a svými dvěma dětmi na venkov ve státě Maine. V hlubokých lesích poblíž svého nového domu najdou ukryté mysteriózní pohřebiště. Rodinu postihne tragédie a v ten moment se Louis obrací na neobvyklého souseda, Juda Crandalla (Jonathan Lithgow), čímž odstartuje nebezpečný sled událostí, které osvobodí nepředstavitelné zlo, které bude mít strašlivé důsledky. Scénář adaptoval Jeff Buhler, režírují Dennis Widmyer a Kevin Kölsch. Datum české a slovenské premiéry je stanovené na 11. 4. 2019.

Zdroj: Twitter

Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu Řbitov zviřátek: Jeden z nejlepší filmů na motivy Kingových děl, tvrdí recenzenti | Fandíme filmu