Predátor: Evoluce: Jedna postava byla zcela vystřižena

Predátor: Evoluce: Jedna postava byla zcela vystřižena | Fandíme filmu
Zobrazit další 4 obrázky
Režisér Shane Black ještě jednou vysvětluje přetáčky, plus nejnovější plakát a spot.

Edward James Olmos si měl zahrát v Predátorovi: Evoluci čtyřhvězdičkového armádního generála. Postava však byla z filmu zcela vystřižena. Prozradil to sám Olmos. Ten doplnil, že se jednalo o vedlejší postavu, která musela ven, protože byl snímek příliš dlouhý. Tvůrci potřebovali vystřihnout zhruba 30-45 minut filmu a odnesl to právě Olmos.

Režisér Shane Black se také ještě jednou vyjádřil k přetáčkám. Dříve jsme věděli, že se měnila závěrečná třetina filmu, celé akční finále, které filmaři přesunuli ze dne do noci a dost jej předělali. Black vysvětluje, že před natáčením měli moc velké oči a chtěli toho do finále nacpat co nejvíc. A když už plánujete takhle velké a drahé scény, musíte točit ve dne, protože tma by vás omezovala. Jenže když Black viděl hotové záběry, tak cítil, že něco není v pořádku. Predátor ve dne není strašidelný. Proto se tvůrci rozhodli hodně zjednodušit scénář (zřejmě proto, že na nic drahého by při přetáčkách prostě nebyly peníze), natočit celé finále v noci a soustředit se především na strašení. Tak uvidíme, jak nakonec bude Predátor: Evoluce vypadat, snad se radikální zásah vyplatil.

V galerii najdete nejnovější plakát a sošku Predátora. Přikládáme také nejnovější TV spot.

Lov se přesune k vám na zápraží, až explozivní znovuzrození Predátora od Shanea Blacka přemístí sérii ze vzdálených koutů vesmíru na americké předměstí. Nejnebezpečnější lovci vesmíru se geneticky modifikují s pomocí DNA jiných tvorů a jsou tak ještě víc smrtící než kdykoliv předtím. Když malý kluk nešťastnou náhodou spustí jejich návrat na Zemi, může jedině ušmudlaná skupinka bývalých vojáků a rozmrzelého učitele přírodních věd zabránit konci lidské rasy.

Nový Predátor by neměl sérii restartovat, ale nějakým způsobem má navázat na dosavadní filmy a mytologii. V hlavních rolích se mají objevit Boyd Holbrook, Sterling K. Brown, Keegan-Michael Key, Trevante Rhodes a Olivia Munn. Vedle Freda Dekkera scénář psal také Shane Black, který by měl také režírovat. Datum premiéry je stanoveno na 14.9. 2018.

Zdroje: Collider, Slashfilm, prime1studio I, II, III