Avengers: Infinity War: Rozbor traileru

Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu
Zobrazit dalších 19 obrázků
Co vám možná v prvním traileru na Infinity War uteklo, vám ukážeme v detailnějším rozboru.

Před pár dny jsme konečně dostali první trailer na očekávanou marvelovku Avengers: Infinity War. Trailer se držel spíše při zemi, neodhalil příliš mnoho a naznačil pouze možnou strukturu děje. I přesto nám však ukázal několik zajímavostí, kterých jste si možná nevšimli. V našem detailnějším rozboru se vám pokusíme ukázat různé maličkosti, ujasnit si některé skutečnosti a zasadit je do kontextu. Pojďme na to.

Trailer začíná záběrem na planetu s rudými nebesy. Planetou bude pravděpodobně Xandar, jež je hlavní planetou Nova Empire a domovem Nova Corps, kde je ukryt jeden z Kamenů nekonečna a to Power stone. V pozdějších záběrech můžeme vidět, že Thanos (Josh Brolin) již Power stone získal a Xandar tak dost možná bude jeho první zastávkou.

V pozadí můžeme slyšet povědomý hlas Nicka Furyho (Samuel L. Jackson), následovaný Tony Starkem (Robert Downey Jr.), Visionem (Paul Bettany), Thorem (Chris Hemsworth) a Black Widow (Scarlett Johansson), kteří odříkávají Furyho proslov z prvních Avengers (2012). V dalším záběru je vidět Bruce Banner (Mark Ruffalo), který dopadl do Sanctum Sanctorum. To je sídlo Doctora Strange (Benedict Cumberbatch) v New Yorku, kterého můžeme v dalším záběru vidět spolu s Wongem (Benedict Wong) jak hledí na Bannera. Stejná situace se stala i v komiksu, kde však místo Bannera dopadl do Sancta Silver Surfer, aby ostatní varoval. Všichni však víme, proč byl zde nahrazen Bannerem.

Dále můžeme vidět pár záběrů na členy Avengers v různých situacích. Vision a Scarlett Witch (Elizabeth Olsen) pokračují ve své romanci, jež začala v Civil War. Vision se ukazuje ve své lidské podobě a ve svém čele má zajímavě zakomponovaný Mind stone. V komiksech je Visionovo občanské jméno Victor Shade, které možná používá i ve filmu.

Další záběry na Thora, Bannera a Black Widow. Thor hledí skrz špinavá okna na lodi Milano, což je loď Strážců galaxie. V oknech vidíme podobnou oranžovou záři jako v prvním záběru na Xandar, možná jsou tak Strážci přímo tam a zjišťují, že Thanos již první kámen získal. Banner a Black Widow se pravděpodobně nacházejí ve Wakandě a vedle Bruce leží část Starkova Hulkbusteru, masivního brnění z Age of Ultron.

Další záběr a nacházíme se v New Yorku, kde v sídle Doctora Strange vidíme i Tonyho Starka. Ten drží v ruce mobil od Steva Rogerse (Chris Evans), který dostal v Civil War a kterým se ho možná snaží varovat před blížícím se nebezpečím. Dále vidíme Petera Parkera (Tom Holland), kterému zafunguje pavoučí smysl a nad Manhattanem se objevuje obří objekt v podobě kola (možná Thanosův portál). Je zajímavé a skvělé vidět, že autoři Peterův pavoučí smysl udělali jako přirozenou reakci těla (zvednutí chloupků na ruce) vzhledem k tomu, že i reální pavouci vnímají vibrace v okolí drobnými chloupky na svých nohách.

V dalších záběrech pak dostaneme detailnější pohled na velké kolo na obloze a taky na Tonyho Starka, u kterého vidíme reaktor v jeho hrudi i přesto, že si ho nechal vyoperovat na konci Iron Mana 3. Vidět jsme ho mohli i na dřívějších fotkách z natáčení a objevují se teorie, že může jít o Tonyho brnění Bleeding Edge z komiksu. V něm se jeho brnění formuje samo přímo na jeho těle za pomocí nanobotů žijících v jeho krvi.

V dalším záběru vidíme někoho procházet mezi mrtvými těly asgarďanů a následně Lokiho (Tom Hiddleston) držícího (podávajícího?) Tesseract, který obsahuje Space stone. Střih působí dojmem, že mezi těly kráčí Loki.

Detailnějších pohled na oblečení však odhaluje, že je to Ebony Maw, jeden z členů Black Order. Black Order je skupina záporáků, která Thanose následuje a ve filmu figuruje jako jeho děti. Jedna z teorií je, že Loki mohl přepadení jejich lodi zosnovat, aby mohl Tesseract Thanosovi či členům Black Order sám předat.

V další ukázce pak konečně vidíme Thanose, který se i přes některé negativnější ohlasy podle mě povedl. Thanos vystupuje z portálu dost možná ve Wakandě a vzhledem k velké bitvě, která se zde odehraje mezi lidmi a Thanosovou armádou, je velmi pravděpodobné že právě ve Wakandě se nachází poslední a zatím neodhalený kámen, Soul stone.

Další záběr konečně rozjíždí show a my vidíme Spider-Mana v jeho novém obleku, který jsme mohli vidět na konci Spider-Man: Homecoming, a který vyrobil Tony Stark. Jeho možnosti zatím neznáme, spousta fanoušků se však domnívá, že může jít o verzi Peterova obleku Iron Spider z komiksu Civil War.

V dalším záběru pak vidíme Proximu Midnight, další z členů Black Order, které vrhá svým kopím po postavě ve stínech. Tou je Steve Rogers, jež je stále na útěku a kromě vousů nosí tmavé oblečení, které může odkazovat k verzi Steva Rogerse v komiksech známé jako Nomad.

Dále vidíme Starkův Hulkbuster, který se však pohybuje více jako zvíře než stroj. Jedna z teorií je, že v brnění může být Hulk, což by souhlasilo s dřívějšími záběry na Bruce Bannera právě s oním brněním.

Dalších několik záběrů z boje ukazuje čtyřruké příšery, které patří k Thanosově armádě. V komiksech jde o stvůry známé jako Outriders, kteří dokáží svým nepřátelům číst myšlenky a podávat zprávy zpět členům Black Order či přímo Thanosovi. Ve filmu však nejspíš půjde pouze o normální nestvůry.

V další ukázce vidíme Visiona, kterému někdo něco zabodává do čela. Tím někým je další člen Black Orderu, Corvus Glaive, vedle kterého stojí Proxima Midnight, a tím něčím jeho žezlo / kopí. Záběr působí hodně emocionálně a v konečném důsledku to může být pro Visiona i jeho konec.

Thanos v dalším záběru přidává Space stone do svého Infinity Gauntletu, ve kterém již je zmíněný Power stone ze Xandaru, a uštědřuje Iron Manovi pořádný pravý hák, jímž mu urazí kus jeho brnění z obličeje.

Poslední záběry patří velké bitvě mezi wakandskou armádou a armádou Thanose. V čele wakanďanů můžeme kromě T’Chally (Chadwick Boseman) vidět Hulka, Black Widow, Winter Soldiera (Sebastian Stan), War Machinea (Don Cheadle), Falcona (Anthony Mackie), Steva Rogerse s jeho novými náloketnímy štíty z vibrania od Shuri (sestra T’Chally), a Okoye (Danai Gurira), členku elitní ženské jednotky Dora Milaje. V prostřihu můžeme zahlédnout také M’Bakua (Winston Duke) aka Man-Apea, který bude ve filmu Black Panther rivalem pro T’Challu.

S novým logem pro Infinity War, jímž je klasické A, můžeme slyšet také původní znělku z Avengers. Poslední záběr patří Thorovi a Strážcům galaxie na jejich lodi. Mezi Strážci nechybí nová členka Mantis (Pom Klementieff) ani teenager verze Groota (Vin Diesel).

A to je pro první trailer na jeden z nejočekávajších filmů příštího roku vše. Z traileru můžeme také vyčíst, že děj bude rozdělený do tří hlavních dějových linií. Jedna se bude odehrávat ve Wakandě, druhá v New Yorku a třetí ve vesmíru. Pokud jste zahlédli nějaké další zajímavosti, které nám unikly, rozhodně dejte vědět do komentářů. Avengers: Infinity War uvidíme 26. 4. 2018.

Avengers: Infinity War

27.04.2018 | USA
Akční, Sci-Fi, Dobrodružný

Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Rozbor traileru | Fandíme filmu