Komentáře 15

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-03-21 22:45:57 | 0 0
tohle ale nebylo R ne? to že to nejspíš R nebylo tak to bylo fakt brutální, třeba ten voják právě probodnutej pavoukem, ty vnitřnosti, ptáci jak rozklovali jednoho z těch vědců, mně se to moc líbilo....opravdu ten předešlej Kong tomuto nesahá ani po ty koule
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2017-03-21 22:33:34 | 0 0
Fimi: Docela to bylo místama i brutálni.Tá poslední scéna,když Kong tomu ještěři vyndá z držky vnitřnosťi,to nemělo chybu.Co ale musím pochválit a co se mě osobně líbilo,byla scéna s tím pavoukem.Nebyla síce dlouhá,ale ten pavouk trikovo neměl chybu.Chudáci lidi arachnofobici :-)
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-03-21 21:37:56 | 0 0
Když pominu, že z 90% procent bylo jasné, kdo přežije a kdo ne a že poslední půlhodina přejde z velmi slušného filmu do typického hollywoodského výplachové akčnáku tak to bylo opravdu super, Jackson by se měl učit jak se dělají triky, aby to nevypadalo jako digi stříkající z prdele, jeho Kong je barevnej víc, než kdejakej Pixar. Jistě budou spokojení fans po celém světě, jelikož je zde zastoupeno celé etnikum, od asiatů, přes černochy, nějakej latino až po klasické bělochy, takže korektnost je splněna. Akce přijde celkem rychle, film se nevleče a není to jak Godzilla kde jsme netvora ,,viděli,, až za hodinu filmu a to jen stěží. Kong je skutečně King a příšery jsou super a originální, ne žádní digi týrexové. Herci to zvládli na jedničku a sakra ta Brie bud prodělala plastiku nebo má fakt dobré dudy v tom tílku, co se určitě v sedmdesátých letech nosil :-D Reily je výbornej a skutečně pobavil, zvuky skvělé, kamera parádní a triky povedené, fakt jsem věřil, že je to skutečná opice, skutečnej prales nebo ty monstra a ne jak v Jurském světě a Kongovi (2005) kde byla přehlídka barev a pseudo triků....za mě velice dobré a těším se na duel se Zillou kde jistě Kong ještě povyroste.......PS: sakra jaktože nezemřel stopař, ten černoch nebo Brie? to je tak hollywoodské....

za mě 9/10, mně se to prostě líbilo
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2017-03-21 18:41:19 | 0 0
Právě to začíná konečně v kině
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-03-16 16:56:56 | 0 0
Danielll: Já mám pocit, že to fakt bylo takhle, ale v sobotu na to chci jít znova, tak pokud mi to vyjde, ověřím si to. Jinak pokud jde o AJ, tak já anglicky umím, jen ne na nejšpičkovější úrovni a jelikož na jedno ucho trochu hůř slyším, špatně rozumím třeba australanům, kteří děsně huhlají. Ale jinak tak v 70% poznám, když je něco přeložené špatně (český dabing či kvalitní cz titulky preferuju proto, že z mojí rodiny umím AJ jediná, takže bych na to neměla s kým koukat, ale mě osobně třeba u seriálů, nebo různých videí na netu často stačí anglické titulky).
A jak u tohohle snímku, tak u dalších (tento zhoršující se trend pozoruju už asi tak 2-3 roky) často bohužel nejde jen o formulaci. Jiná slova mi nevadí, ale vadí mi, když postava řekne dvě věty a oni z toho v titulách udělají výcuc třeba jen o třech slovech. A často si bohužel všímám i chyb, které ovlivňují smysl jednotlivých replik. Postava to například řekne v záporu a oni to přeloží kladně, čili pak dialog působí hrozně hloupě, nebo vůbec nedává smysl. Absolutně se nedrbou s nějakou snahou o co nejlépe znějící překlad (postavy pak vypadají, že mluví jak hotentoti s omezenou slovní zásobou a přitom v AJ je to OK), často taky vynechávají oslovení a místo jmen používají zájmena (čili pak často není jasné k tom se vlastně právě mluví) a tak dále. Je toho prostě už moc a lidé, jako jsi právě třeba ty, co AJ neumí, jsou tak ochuzeni o mnohem komplexnější a kvalitnější zážitek a to mi nepřijde fér, kyž už platí za lístek! Takzvané "amatérské" titulky z netu jsou stokrát kvalitnější a to je fakt smutný, když tihle rádoby umělci za to dostávají zaplaceno (a akorát przní lidem zážitek z filmů).
A pokud jde o tu odolnost a vůbec původ potvor na ostrově, myslím si, že to se bude řešit v dalších filmech tohohle universa. Svým způsobem v téhle době, kdy se KOng odehrává (70.léta) o potvorých ještě skoro nic nevěděli, proto ve filmu nemohli nic říct, Však ani u pozdější Godzily MONARCH neví zdaleka všechno a dost se v tom plácá a tady je teprve v plenkách.
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2017-03-16 16:54:30 | 0 0
peté13:Takže jsem to řekl tak nějak dobře,jen sem po tom Emminom komentáři tak zblbnul,že jsem věřil že to bylo jak psala.No a teď ti to Emma vymluví a ja budu s toho totálni magor :-D .
peté13 | Fandíme filmu
peté13 | 2017-03-16 16:16:59 | 0 0
Omyl. Ta skupinka vojáků šla pro svého spolubojovníka, který přežil pád vrtulníku plného zbraní a současně tak šli pro zbraně, ne proto aby se bránili před útoky Konga, ale aby jej cíleně zabili - to opravdu několikrát S.L. Jackson říkal během jejich pochodu, netajil se tím - měla to být pomsta za Kingův útok na vrtulníky, jejich zničení a zabití těch padlých vojáků. Jeho plán pomsty byl šokem jen pro tu druhou skupinu, až se konečně potkali.
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2017-03-16 15:56:01 | 0 0
Emmo jo to souhlas.Mě se to totiž plete,jak děj skákal z jedné skupiny na druhou,tak proto.To s těma titulkama jsem tě nepochopil.Neříkala si přece, (je to již nějakej pátek),že anglicky neumíš,tak potřebuješ titulky? Protože píšeš..se spoustou chyb, zabitejch vtipů a vynechanejch
informací.Ale jako člověk co neovláda AJ,by sis tohle všimnout neměla a prostě by si to měla brát tak,že je vše v pořádku.Ja AJ,taky neumím,takže kdyby Larson řekla,že zahlédla v dálce postavy přibližujíci se k nim a v titůlkách to bude formulováno jinak,tak mi to je vlastně u zádele,protože jako člověk co neovláda AJ,mi to může bejt šumák.Nebo jsem tě blbě pochopil.Jinak počas filmu jsem v případe střelby na ti ještery kroutil hlavou.Jako dostat tolik kulek a bejt v poho,tak to mi hlavu nebralo.Mě vlastně napadlo,že tam chybělo vysvětlení jako proč jsou tak oddolní.Při tom finálnim souboji,bylo na něj vystříleno kulek jak máku a jemu to tak nějak přišlo jako by ho otravoval jenom nějakej .hmyz :-)
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-03-16 15:12:49 | 0 0
Danielll: (Radši celý SPOILER) Jo, jasně, byly tam dvě skupiny. Ta jedna s Hiddlestonem chtěla okamžitě z ostrova pryč a ta, co je vedl Jackson si brala zbraně s tím, že když na ně Kong znova zaútočí, tak ho sejmou, ale cíleně ho hledat chtěl jen Jackson, zbytek si myslel, že prostě najdou toho ztracenýho vojáka (co byl v helikoptéře s napalmem a většíma zbraněma) a pak vypadnou a pokud během toho s Kongem nepřijdou do styku, zmizí z ostrov a vrátí se s většíma posilama ho sundat. Přeci se o tom mezi sebou baví jak jdou skrz ty bažiny, že jestli ho stihnou najít včas a pak ještě chytit ten odvoz a tak. Jackson před nima celou dobu předstíral, že prioritou je pro něj ten ztracenej voják, ale ve skutečnosti od začátku chtěl především sejmout Konga ihned, jako pomstu. Prostě mu z toho šiblo, no. Nebo tak jsem to alespoň pochopila a docela mi to vyplývá i z rozhovorů s herci a režisérem, kterých je teď plnej net. On je ten děj prostě hodně zkratkovitej a spousta věcí je tam jen naznačená, nebo řečená jedinou větou a český titulky tomu pochopení vůbec nepomáhaj.

Mimochodem k těm titulkám chci ještě říc, že to už je vážně horor, co dneska pouštěj do kina!!! Pozoruju to už dlouho, ale tady mě to vyloženě drtilo, protože to už nejsou "český titulky" to jsou "vlastními slovy převyprávěné repliky" a ještě navíc se spoustou chyb, zabitejch vtipů a vynechanejch informací (a vůbec nejde o to, že by se to do těch titulek nevešlo, spíš je to od autorů buď lenost, debilita, nebo nějaká podivná snaha o kreativitu). Brrr...
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2017-03-16 14:20:03 | 0 0
Emmo teď si nejsem jistej,ale myslím,že nemáš pravdu to s těma vojakama.Pokuď se nepletu tak ti skupiny tam byly dvě.Jedna s tím pošahaním velitelem a druhá skupina s Hiddlestonem.A ja mám pocit,že si to zde pleteš.Protože přece Samuel L. Jackson dá dohromady zbytek co přežili a je tam ten moment,když v ruce drží psí známky těch mrtvých a pak je tam záběr jak vojaci berou munici co tam zustala.No a pak se přece po čase stretnou s tou druhou skupinou,kde jim Samuel L. Jackson vysvetluje,že musí jít opačním směrem,že tam maj svího partáka.S tím přece nesouhlasí ten havarovanej pilot.Pak jsou přece napadený tím ješterem a pote je ta scéna z napalmem,kde Kong SPOILER! SPOILER! málem uhoří.Ja teda myslím,že tí vojaci věděli do čeho jdou.Jinak za mě Kong 8 až 8.5 z 10,ja se bavil a o to jde především.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-03-16 12:54:28 | 0 0
Martin: Hele, ten film má dost záporů, ale zrovna to, co píšeš, se v něm vůbec neodehrává, čili to neber špatně (fakt to nemyslím zle), ale možná by bylo příště fajn kritizovat něco co tam je, a ne to, že ses v tom (opravdu velmi jednoduchém) příběhu nějak ztratil. SPOILER Žádných 10 vojáků tam totiž Konga nehoní, to je základní premisa toho filmu. Naopak, jednotka si 90% stopáže myslí, že před ním utíkají a zachraňují jednoho svého spolubojovníka. Konga ve skutečnosti honí jen jejich velitel, který jim pravdu formou přímého rozkazu řekne až téměř na konci. A pak se jim do toho fakt nechce, ale jsou to vojací, musí splnit rozkazy (a doufat, že napalm a jejich zbraně, které při první konfrontaci nestihli použít, čili houby můžou vědět, zda na Konga, jehož rodiče zvládli zabít pouhé "ještěrky" stačí, nebo ne, zaberou) Nakonec ale stejně couvnou, když jde do tuhého a jejich plán nevychází. Jediný, kdo necouvne je tutíž právě jejich pološílený velitel, kterýmu hráblo a za každou cenu chce pomstít své muže, protože ho zlomilo, že během celého konfliktu ve Vietnamu nikoho neztratil (viz scéna se známkou na začátku filmu) a během pár minut na misi, která měla být odpočinková a kterou vzal jen kvůli svý nechuti jet domů, přišel o většinu mužstva. A od toho se asi logické chování čekat nedá, že jo...
FantomasMan | Fandíme filmu
FantomasMan | 2017-03-16 08:05:02 | 0 0
Tento film je Hollywoodska jednohubka. Pozriete, pobavíte sa a už pri vchode s kina zabudnete na čom ste boli. U mňa dobré a vždy lepšie ako TV.
peté13 | Fandíme filmu
peté13 | 2017-03-16 05:34:24 | 0 0
Za mě 9 z 10. Věděl jsem, na co jdu a taky jsem to dostal. A vrchovatě ! U celé naší bandy velká spokojenost. Vizuál, zvuk, hudba, efekty, akce, všechno vymazlené k dokonalosti. Prostě suprový oddychový výplach.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2017-03-16 03:59:20 | 0 0
Já dal 6 z 10. Scénář neexistuje cca 10 vojáků honí King Konga i když ví, že chcípnou (jelikož, když na začátku zničí několik vrtulníků jak nic tak mu asi problém zabít cca 10 vojáků dělat asi nebude) a nikomu to nepříjde vůbec divné (ke konci to napadne až 1 vojáka). Ty příšery se tam většinou jen mihnou třeba od toho pavouka jsem čekal daleko více přitom je tam tak 3 minuty nejvíc prostoru mají ti Lebkoještěři. Humor je tragický (drahý Billy tam zazní tak 10 krát až to bylo trapné). Po herecké stránce též bída kromě Brie se není na koho dívat (ta asiatka například úplně zbytečná). Jo a 3D úplně zbytečné postřehl jsem 1 scénu kdy někdo hodil jakoby strom do kamery.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-03-16 02:02:13 | 0 0
Perfektní recenze, která mi každou větou mluví z duše! Naprosto souhlasím!!! Ano, to tempo je někdy nevyrovnané, scény na sebe atmosfericky sem tam navazují jen s velkým skřípáním, postavy navzdory perfektnímu a herecky schopnému obsazení nejdou do hloubky a celé je to dějově opravdu hodně jednoduché, ale pokud si jde člověk do kina prostě jen užívat velké potvory na velkém plátně (nepromítání v Pražském IMAXu považuju za svatokrádež!!!), tak čert to vem!. Ten vizuál je prostě boží, akce, ať jakkoliv monstrózní, ani na vteřinu nenudí, (což se mi v takovémhle měřítku zas tak často nestává), kamera je snová, lokace, co se obešly bez zeleného plátna taky, na souboje i všechny potvory se krásně koukalo (Třikrát díky za světlo!!!) a film si konečně zase jednou na nic nehrál a chtěl prostě jen bavit. Za mě tudíž objektivně taky 7-8/10ti (vizuál ale chvílemi klidně za 9 i vejš).
A na závěr chci říct, že komu zážitek z tohoto snímku znehodnocují zápory, co jsou v recenzy popsány, toho chápu, ale fakt nechápu lidi, co si stěžují, že to bylo málo temné, málo osudové, málo dějově originální a málo vážné. Jako pardon, ale na to snad máme v kině jiné filmy, ne? A největší perlou jsou pak ti, co pořvávají cosi o lživé kampani slibující realisticky pojatý thriller reflektující hrůzy války ve Vietnamu. Jako WTF? Kde tohle vzali? Trailery, rozhovory, plakáty, synopse... to všechno přeci od začátku slibovalo odlschoolovou dobrodružnou jízdu inspirovanou dobou, kdy humor ve filmech nebyl svatokrádeží, hrdinové měli hlavně dobře vypadat a efektně prchat a děj měl být co nejprostší a brát se co nejméně vážně. Nic míň, ale taky nic víc, takže kdo šel na válečné drama nesoucí hlubokomyslné poselství, tak tomu ty vyhozené prachy za lístek fakt přeju!