Komentáře 14

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-03-06 08:50:34 | 0 0
anonym: opět vše píšeš několikrát v jednom příspěvku a mě nebaví to číst...takových teorií bylo stovky jediný čemu věřím je, že Bucky převezme štít a o tom ostatním se může jen spekulovat, a pokud vím tak tobě se tu několikrát vysvětlovalo to s tím štítem protože jsi na to měl jiný názor, ale v pohodě, třeba to bude uplně jinak
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-03-05 21:21:31 | 0 0
Chci aby štít převzala Cartrová,alespoň bych se koukal na skákajíci kozičky :-) Bucky musí nepřodlene zemřít,aby si diváci nezvykli na ten jeho ksicht,připomínajic masového vraha a taky chci aby Bella Thorne hrála Ms.Marvel a Thor předal sekeru žene a aby na všech světu byli jen samé polonahé ženy a aby si to Widow rozdala s Hulkem.No snad se něco s toho povede,bylo by to supr a ještě by se tam mohl objevit víla Amálka která by všechny postavy přinútila tancovat na žeravých uhlícich.Chtěl bych toho hodně,ale tohle bude dostačujíci.
Anonym | Fandíme filmu
Anonym | 2016-03-05 14:43:44 | 0 0
Fimi : psalo se že na 9o % pojde Cap že se smrtí se nějak počítá aby Bucky převzal stít jelikož má smlouvu na 9 filmu a že nejpravěpodobnější se zdá smrt Scarlet Witch protože Vison pak odletí s brekem do vesmíru, neřikam že to je potvrzený ale psal o tom Anarvim že to je ta nejpravděpodobnější možnost a ( spoiler ) až Vision odletí s brekem do vesmíru tak jej někdo sejme a Thanos získá kámen, a opravdu se mi nezdá že zemře Falcon nebo War Machine, Machine z toho duvodu že Marvel není takovej že by do traileru udával umrti hrdinu , a Falcon protože Falcon má na kontě jen malilinko filmu a diváci ( někteří ) ještě pořádně neví kdo to je neznaj ho, ví se že to je jen Capuv věrný ochránce a jeho ocásek takže musí hrát ve víc filmech a jak se psalo tak Falcon nebo Carterova urcite stít nepřevezmou, za 1 protože Falcon je černej a diváci by z něj moc nadšený nebyly a to by šel Marvel proti sobě a za 2 protože Carterova je ženská a tu by diváci taky odsoudily a nechtěly by jí Bucky je NEJPRAVDĚPODOBNĚJŠÍ už z duvodu že má smlouvu na 9 filmu tudiž musí štít převzít co nejdřív aby si na něj diváci jako na novýho Capa zvykly krom toho jak se psalo ta smrt Witch je nejpravděpodobnější a dávala by nejvíc logiku, a hlavně Witch se taky moc nepředvedla a studio taky neví moc co sní hlavně je na tom Stejně jak Quicksilver práva na ně má někdo jiný proto se hned zbavily Quicka a zde se na 95 % zbaví i Witch, prostě jak se psalo Infinity War už pomalu klepe na dveře I část je tu zachvíli a Marvel ty hrdiny prostě musí začít už nechat pojít , aby byl náznak toho že se blíží Thanos, viz. Harry Potter do 4 dílu pohádka pro děti a od 5 dílu až do 8 HUGOT uplně se to zmenilo a to jen proto aby diváci si byly vědomi že se blíží konec,finálová bitka. bitka Harry vs Voldy a tak to bude i u Marvelu, Marvel začne jasně dávat najevo že se blíží Thanos a že finále klepe na dveře tudiž to umrtí hrdinu dává smysl , ovšem Marvel by nemusel u každýho filmu a zaporáka řikat že to je to nejlepší cosme dosud u Marvelu viděly to samí se řikalo o Ultronovi a co z toho vyšlo, to samé se řikalo o AOU a co z toho vyšlo Marvel každym filmu řiká ze je nejlepsí. nejdrsnejsi. a nejtemnejsi :D ale to ví všichni :)



Emma : Sorry ale myslim že kdyz Quicksilver dokázal si stoupnou před Hewkeyho a před toho caparta malýho tak si myslim že v tej rychlosti je mohl odstrčit a přežil by prostě jeho smrt byla trapná, vem si když bojovaly všichni v tom Altánku nebo co to bylo Quick byl v rychlosti a dal pěstí tomu robotovi a bylo videt jak se robutek rozpada tudiz si myslim že když Quick tohle dokázal a dokázal i trapnou smrtí zachránit ty 2 tak přece v tej rychlosti by uplně stačilo aby jen malilinko strčil a přežil by.... viz. scéna na začátku :D JEN v rychlosti probeh kolem Hewkeyeho a ten udělal baletku ve vzduchu a spadl na zem, tudiž na konci když se tak trapně obetoval bud mohl udelat to samé nebo je odstrcit a sorry Emmo ale myslim že když měl sílu k nim doběhnout aby je tak trapně zachránil tak si myslim že mohl mít i sílu na to aby je jednou rukou odstrčil :)
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-03-04 22:19:40 | 0 0
správně rychlý QS je ten z AoU ten co byl v X-menech byl spíš Flash, toho nejvíc zprasili
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-03-04 16:09:27 | 0 0
Anonym: A jak jsi prosímtě přišel na to, že Quicksilver tak, jak byl zobrazneje v AoU, by po vyčerpávajícím boji v Sekovii něco takovýho dokázal? Co si já pamatuju, tak byl o pár záběrů dříve z těch několika málo záchran civilistů před rozjetým vlakem úplně grogy, z čehož mi vyplývá, že patrně udělal pro Hawkeye a toho kluka vše, co bylo v dané situaci v jeho silách. Tak nějak to totiž není ta samá postava, která (ve jménu jedné cool scény) svou nesmyslnou rychlostí totálně zprasila logiku v DoFP, víš? Tohle je úplně někdo jinej...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-03-04 15:56:09 | 0 0
Anonym: mně by strašně zajímalo kde jsi přišel na to že zemře, kde to bylo potvrzené, pouze se řeklo že jsou natočené tři úmrtí a že to bude pro nás překvapení kdo to bude....ty automatick hned breš že to bude SW
Anonym | Fandíme filmu
Anonym | 2016-03-04 15:17:58 | 0 0
Fimi : Máš pravdu a souhlasim, ale nic se nemění na tom že jeho smrt byla trapná Quicksilver je velmi rychlej ,takže když chtěl zachránit Hewkeyeho a toho caparta tak stačilo aby je v rychlosti odstrčil a né si stoup před ně :) protože kdyby odstrčil zachránil by i sebe, proto jeho smrt mi příjde trapná, kdyby ho zabil Ultron ok ale tohle ? to sem tedy zvědavej ( SPOILER ) jak umře Scarlet Witch v Capovi 3, jestli se jí zbaví nějak dustojně něbo jí připraví stejně trapnou smrt jako jejímu bratrovi
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-03-04 14:21:46 | 0 0
Anonym: :-D protože to měl ve scénáři a protože bla smlouva mezi studii že tedy mohou použít mutanty a ale že se jim nebude řikat MUTANTI a jmény a také smlouva byla o tom že Fox chce do budoucna pracovat s postavou Quicksilvera a tak MCU s ním pracovat nesmí, proto ho zabili, naopak Fox nemá žádné plány se Scarlet Witch atak MCU jej může dále používat....jde o to aby nebyly dvě stejné postavy v různých seriích v několika filmech....
Anonym | Fandíme filmu
Anonym | 2016-03-04 12:51:21 | 0 0
Martin : přesně ! :) o Ultronovi se řikalo že je to nejlepší zaporák jakýho kdy Marvel měl a nakonec se z něj vyklubalo jen ´´Starkovo naštvaný dítě´´ lačnící po pomstičce, o Aage of Ultron se rikalo ze to bude NEJ film od Marvelu a co z toho vyšlo :D Marvel o témeř každém svém filmu a zaporakovi řiká že to je to nejlepší a že tenhle film je nejlepší, ted se řiká že Capitan Aamerica 3 bude nejlepší film od Marvelu s totální ´´ Temnotou ´´ a pak az pride do kin Ragnarok , tak Marvel bude rikat ze Ragnarok bude ´´ nejtemnější´´ a ´´nejdrsnější´´ film od Marvelu až pude do kin Infinity War II tak se bude rikat ze Infinity II část bude ´´nejtemnější´´ film od Marvelu :) ale dit to znáš tohle Marvel řiká o každym padouchovi a filmu, Jinak Quicksilver to samí nechápu proč ho nechaly zkapat, přeci je velmi rychlí :) tak proč jednoduše Hewkeyho a toho malýho caprta v té rychlosti neodstčil hm ? přežily by oba i on sám :) ale jak řikam znáš to MARVEL :)
Starfish | Fandíme filmu
Starfish | 2016-03-04 11:34:51 | 0 0
Známý fakt, vokální menšina. Blbci jsou taky vždycky mnohem hlasitější a mají vždycky pravdu, proto to často dotáhnou hodně daleko a vysoko.
Kolatý | Fandíme filmu
Kolatý | 2016-03-04 10:48:13 | 0 0
Kdyby pořad lidi neremcali, tak nebudou manažeři kecat do kvalitní tvůrčí vize.
Ufrflaná je posraná, zanedbatelná menšina, ale je vyslyšená 10x víc než spokojená většina.
A to je teprve ten pravej ujetej paradox.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2016-03-04 10:24:24 | 0 0
Je smutné například, když u Ultrona říkají jak to bude temné a ve skutečnosti je tak slabý, že mu je rovný každý a jediné na co se zmože je sejmout Quicksilvera což byla ještě blbost

Tak bohužel dopadne i Thanos si myslím zatím je prezentován jako velmi kvalitní záporák a mám pocit, že v Infinity War to bude opak
Starfish | Fandíme filmu
Starfish | 2016-03-04 09:52:27 | 0 0
Možná by si z toho mohli šéfové všech studií vzít příklad a nekecat do výroby již natáčených filmů. Kdy naposledy, jestli vůbec někdy, zásah manažerů, kteří neví nic o tvůrčí práci něco zlepšil?
Ratemus. | Fandíme filmu
Ratemus. | 2016-03-04 09:01:10 | 0 0
v MCU by to nezapadalo do celku, od toho jsou seriály na Netflixu, přeci jen, pořád je to Disney...a ani se tomu nedivím

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest