Komentáře 2

Tomáš | Fandíme filmu
Tomáš | 2012-10-10 20:36:15 | 0 0
Miluji řeckou mytologii. Tady inspirace mytologií stříká jednou vlnou za druhou. Nicméně, film mě nebavil a měl jsem co dělat, abych si po skončení neodplivl. Režie možná, ale scénář je příšerný, postavy nemají žádný charakter, celý film je jedna velká bitka. Bitky ve filmech já rád, ale tohle opravdu ne. Možná mé rozhodnutí podporuje to, že poslední dobou je filmů o řeckých bozích hodně. Chvíli mi připadalo, že studio, které tento film natáčelo chtělo na momentální popularitě řecké mytologie něco vytřískat. Mickey Rourke by se do role zlého krále více hodil, kdyby byla role lépe napsaná. Ten konec byla naprostá s*ačka, Zeus klidně nechá umřít svého bratra i své syny, zatímco mluví se svojí dcerou. Ženský musí nacpat všude. Už jenom ze jména hlavního hrdiny se mi dělá špatně. Jako milovník mytologie dám 4/10, možná 5/10 za pěkné triky. I když krev Titánů by měla být zlatá.

Já vidím mix Souboje Titánů, Krále Škorpiona a dalších mytologických filmů. Film jenom o zabíjení, autor snad sází na diváka-sadistu. Prostě si bere co chce, nese*e se s tím a nabírá fanoušky.
saint3n | Fandíme filmu
saint3n | 2012-04-03 12:00:17 | 0 0
S recenzí samou se více-méně ztotožňuji, s hodnocením už míň: subjektivně vzato jsem ochoten nad lecjakou Tarsemovo minelou přimhouřit oko, v čemž mne utvrdilo také nedávné shlédnutí vystřižených scén. Vzhledem k (na dnešní dobu) celkem střízlivé stopáži filmu mi naprosto uniká, proč všechen ten materiál skončil na podlaze střižny, když nejen že vyplňuje hluchá místa v příběhu a uvádí do souvislostí některé nepochopitelné dějové zvraty, ale ani nijak nenarušuje celkový dojem ani rytmus filmu.. těžko říct, kdo je za to zodpovědný, ale zasloužil by za to pár dní ozdravného pobytu na Crematorii :)