mne sa film osobne celkom pacil ale to pretoze to co som sa nedozvedela z filmu dozvedela som sa z knihy
olikkkkkk | Fandíme filmu
olikkkkkk | 2014-06-26 10:57:05 | 0 0
doporučuju jedna z nejlepších scenek kdy se clary a jace potkaji poprve miluju ten film !!!!! :* :* :* http://www.youtube.com/watch?v…
city | Fandíme filmu
city | 2013-09-26 11:55:45 | 0 0
Ok:) No poslední má myšlenka k tématu (pak už nebudu otravovat) je, že když má člověk rád filmy a chce se na něco podívat pokud možno každej den, tak občas dojde i na méně kvalitní filmy, posouvací tlačítko to jistí:) Nemám problém občas nad něčím přimhouřit oko, pokud to vyvažujou i nějaký povedenější části.. a nepříde mi jako nějaká tragédie pokud má člověk rád Twilight filmy a podobné, neni to žádnej zázrak (přijde mi že hlavně herce to nijak extra nebavilo, což filmům postupem času dost ubíralo na kvalitě), ale když uvážim na jaké televizní skvosty ve stylu Ordinace v růžové zahradě se denně dívá většina národa, tak si myslim, že všechna tahle internetová nenávist a posměšky by měli směřovat spíš tam, než do téhle řekněme "nižší střední třídy".. ale chápu, že to je příliš snadnej cíl na to, aby se s tim vůbec někdo otravoval:)
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2013-09-24 19:34:40 | 0 0
city: Nene, v pořádku :-) Tvůj názor je naopak celkem střízlivý a my jsme rádi za každý příspěvek do diskuze ;-)
city | Fandíme filmu
city | 2013-09-24 18:40:49 | 0 0
Tož o tom žádná, s tím nemůžu nesouhlasit.. ale bylo tu řečeno, že rádi uslyšíte nějaký názor na to, tak jsem se pokusila vysvětlit, proč někteří obhajují kvalitu filmů, které jsou objektivně sračkoidní.. Protože prostě nemají tak vysoké nároky, to je všechno.. Měla jsem tady z tý diskuze takovej pocit nevraživosti ve stylu "jó tak když se vám nelíbí Mortal Instruments, tak ty vaše akční filmy taky nejsou nějak extra dobrý", což mi přijde trochu mimo.. Toť vše co jsem chtěla poznamenat, ale asi se tu bavíme každej o něčem jinym..
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2013-09-23 22:25:57 | 0 0
Lépe bych to neřekl. Nejde o žánr, přičemž kupříkladu romance mám nesmírně rád, ale o kvalitu, která tady prostě chybí. Město z kostí je přeplácané, hloupé a příliš zkratkovité - a současně předlouhé (jaký paradox). Ano, třeba první Stmívání je o několik tříd výše. Aspoň u mě ;-) Tady jde o to, že recenzi píšu já a nehodlám dělat kompromisy. Když se mi to líbí, tak to pochválím... a obráceně. Na druhou stranu je to jen názor. Pro někoho relevantní, pro druhého nikoliv. S tím problém nemám.
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2013-09-23 22:01:29 | 0 0
city - ale o to tu nejde, haníme filmy, které nám osobně přijdou jako špatné - třeba konkrétně Jára je tím vyloženě proslulý, že se rád koukne na Nicholase Sparkse a třeba Twilight mu nedělá problémy. Na "holčičích" filmech není vůbec nic v nepořádku, jen musí za něco stát ;-)
city | Fandíme filmu
city | 2013-09-23 14:38:59 | 0 0
Hlavně mi nikdo neopravujte i/ý:)
city | Fandíme filmu
city | 2013-09-23 14:36:16 | 0 0
Knížku jsem četla a musim říct, že to je sprasený už v ní, je to hroznej mišmaš, film sem zatím neviděla, ale pochybuju, že z toho dokázali udělat něco přehlednýho, toliko k "mytologii".. ale to neni důvod, proč se na film ráda podívám, myslete si o tom, co chcete, ale mě prostě baví romantický zápletky tohodle stylu, kde je nějaké to tajemno, nějaké to hrozné dilema a pár romantických scén.. stejně tak někoho baví akční filmy a výbuchy:) Já sama se do téhle kategorie taky počítám, vyrostla jsem na filmech se Schwarzeneggerem a Stallonem a dodnes na ně nedám dopustit, ale myslim, že Expendadables se moc nepovedli, přijde mi, že to nějak ztratilo to kouzlo, na mě tam bylo příliš krve a málo nadsázky.. Jsem si vědoma toho, že Mortal Instruments budou slátanina, ale to mi nezabrání se na to podívat, člověk nemůže furt koukat na oscarový dramata.. Ta "kvalita" těhle filmů je hodně daná i tím, že je to určeno pro holky kolem 12-15 let, holt v týhle kategorii neni taková kritika, protože prostě neviděli tolik filmů, vzpomínam si, jak jsem v tomhle věku žrala seriál Sabrina mladá čarodějnice a teď když sem to viděla po letech musím uznat, že to je místy dost podprůměrná věc.. Každopádně pointa je, že je hloupost si tu navzájem hanět "holčičí" a "klučičí" filmy, ať se každej dívá na to co ho baví a nehádá se o tom, každej máme jinou představu o zábavě:)
Lune | Fandíme filmu
Lune | 2013-09-22 17:10:44 | 0 0
Anarvin: "Že by měl Iron Man 3 horší dialogy...nebo vlastně cokoliv, než Iron Man 2, to slyším poprvé. Tvůrčí tým byl silnější, měl na přípravu víc času a na výsledku je to sakra vidět."
Tak to mi lichotí, já totiž nejsem ovce. Jen když urážel toho kluka tak jsem se docela bavil a pousmál, ale v prvním a druhém díle jsem se smál pořád a byly tam super hlášky všechno tak ladilo, fungovalo, tohle mělo být temnější, vážnější? Ohnivý mužíčci :D Byl bych radši kdyby to ten Mandarín jenom hrál a vtom by byla jeho síla, takhle dokázat oblbnout i díváky, že netušili co je pravda. Do poslední chvíle jsem tomu nevěřil, že je to šašek a čekal jsem, že lže. Myslím, že tady šlo hlavně prachy a chyba byl režisér, který z toho udělal pěknou patlanici. Samozřejmě jen můj názor. Snad to Thor cpt. America zase srovnají
Karmyn | Fandíme filmu
Karmyn | 2013-09-22 13:13:37 | 0 0
Když jsem slyšela, že tento film natáčí, říkala jsem si, že přečtu knižní předlohu. Musím říct, že knížka se mi skoro nelíbila, všechny postavy mi byly nesympatické a na můj vkus moc ironické, hlavně ty dialogy stály dost za prd. Jediné co bylo na knížce dobré je právě ta mytologie, protože ta je dobrá a promyšlená a vše bylo vysvětleno. Bylo mi jasné, že ve filmu se vysvětlování nedočkáme, ale proboha, právě to nevysvětlování vedlo k nelogičnosti postav, proč a jak co dělaj. Viz, SPOILER proč Clary šla k Mlčenlivým mnichů a podobně. Co ale bylo pro mě nejhorší, je postava Valentina, kterou zprasili a poprvé se mi Jonathan Rhys Meyers v nějaké roli nelíbil.
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2013-09-22 10:34:23 | 0 0
No jo, Avari, klasika – prosím tě, proč ty si bereš filmovou kritiku tak osobně? Jako by se někdo záměrně a zle navážel do tvých dětí. Je to jen film, je to jen názor jednoho člověka, který tvůj osobní zážitek nijak nemění.

Expendables nejsou v žádném případě hloupí. Naopak, mají ohromný nadhled a přesně vědí, co dělají. Že ti tenhle odlehčený přístup nevyhovuje, na to máš samozřejmě plné právo.

Proč se Město z kostí odsuzovalo obecně předem? Protože šlo o další z řady produktů pro mládež, které se snaží svézt na úspěchu Pottera / Twilightu / Hunger Games, popřípadě jejich kombinace. Navíc trailery ani obrázky nevypadaly nijak světoborně a z rozpočtu a pověřených filmařů nebylo cítit, že by někdo ve film vkládal skutečnou důvěru. Na Comic-Conu se taky film nijak zajímavě nepředvedl.

A já ti dám "dostal za uši" - Avari už je provařená firma, z tebe si nikdo nic nedělá ;) ...mimochodem Iron Man 3 i Star Trek 2 šlapou jako hodinky, ten tvůj Hobit, to je to nabubřelé, prázdné, kde se tři hodiny myje nádobí a jde lesem a kamením ;)

Anonym - vysvětlím - dialogy vypilované, akce slušná (přitom především Iron Man stojí vždy především na komedii). Mandarina nezprasili, provedli s ním krásný husarský kousek hodný potlesku. Předloha není písmo svaté, jen inspirace. Nemusí všechno být pořád dokola stejné. Takže tak - úhel pohledu ;)

Ten kdo vymyslel Mandarina si nerve žádné vlasy. Lidi mají nadhled, smysl pro humor, nemají potřeby hledat nedotknutelné ikony tam, kde nejsou. Přestaňte dělat tragédii z toho, že si někdo dovolil použít fantazii. Jen víc takových odvážlivců.

Že by měl Iron Man 3 horší dialogy...nebo vlastně cokoliv, než Iron Man 2, to slyším poprvé. Tvůrčí tým byl silnější, měl na přípravu víc času a na výsledku je to sakra vidět.
JAR | Fandíme filmu
JAR | 2013-09-22 09:22:51 | 0 0
Lune: Tak mě se z triologie Iron mana líbila jenom 1. Ta byla výborně udělaná. 2 a 3 bych za sebe ignoroval. No takhle v..ebat s postavou Mandarina, tak to asi ani nikdy nevydejchám. A temný rytíř 1 dobrá 2 to byl prostě luxus a 3 podle mě nejslabší z triologie. Ps: nelíbilo se mi jak to skončilo :-)
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2013-09-21 21:21:16 | 0 0
Na Mortal Instruments jsem byl s kámoškou v kině čekal jsem něco ve stylu Hostitele to jsem sice nedostal, ale i přesto nějak zklamaný nejsem za mě 4/10 možná bych šel i na 5 uznávám, že to není nic světoborného, ale zase s klidným svědomím se na to klidně podívám znova
Mě osobně tyto filmy docela i baví je to taková nenáročná podívaná
P.s. knihu jsem nečetl ani mě to neláká v podstatě jediná věc co mě štvala byl spoiler na začátku ten mutující pes neskutečná a trapná kopírka Věci konec spoileru
K Expendables pro mě osobně to není vůbec dobrý film takových filmů točí Seagal Lundgren a Van Damme hafo a už několik rozdíl je tam jen v penězích a hercích