Komentáře 20

qay | Fandíme filmu
qay | 2019-11-26 00:59:09 | 0 0
fake!
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2019-11-07 22:20:02 | 0 0
Konečně jsem se dostal do kina a jsem nadšen. Nadprůměrný akční film, který má tempo a grády. Rozlučka se starou bandou a fajn nováčci. Můj názor: Jak je Joker přehypovanej, tak je nové Téčko nedoceněné. Může za to ovšem kampaň, která film zabila ještě před vydáním, podobně jako tomu bylo třeba v případě Sola. Snad se film s postupem času a prodejem domácího videa nějak utáhne a časem vznikne pokračování. I kdyby na streamu...
Karel | Fandíme filmu
Karel | 2019-11-07 11:24:54 | 0 0
Lidi zajděte si na ten film dřív než ho budete hodnotit. Endgame má podle mě daleko víc nelogičností... a taky se to nějak nehrotí. Filmový zážitek je to nadprůměrný, ale ano, jednomu z největších filmových milníků svýho žánru se to nevyrovná. Shodou okolností to na jeden milník navazuje a novýho Šílenýho Maxe jsme nedostali. I přesto jsme dostali nadprůměrný akční film, který se ani ve svém žánru stydět nemusí a ze všech pokračování dělá původním dvěma filmům nejmenší ostudu.
Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2019-11-07 10:33:40 | 2 1
DanielFF: Dík za další humorné spoilery, ty nelogičnosti mě pobavily. :D Pořád jsem to neviděla a pořád neplánuju vidět v kině, protože za woke reboot, který neguje klasické T1 a T2, prostě prachy nikomu dávat nebudu. Ale čím víc spoilerů se dozvídám, tím víc mě to zajímá aspoň jako film zábavný svou blbostí. Zatím vede SPOILER popisující, jak se z naprosté amatérky bez bojových zkušeností rázem stane profík sázející jeden headshot za druhým poté, co jí řeknete, že jí terminátor zabil rodinu. XD
A pokud John Connor nebyl důležitý, tak není důležitá ani jeho náhradnice a tímpádem by ji klidně mohli zabít a nahradit třeba psem. Kvůli psovi bych na to šla. Neměli by být v tom Hollywoodu takoví speciecisti a konečně by měli dát divákům i jiné hrdiny než lidi! :)
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2019-11-07 10:30:18 | 0 0
Ten film je plný chyb otázka je jestli si řeknete seru na to nejsem hnidopich já byl spokojen nebo jich vidíte například proč nikdo po Revovi 9 nešel minimálně v tom podniku ho někdo viděl a poznal další věc je třeba konec nemusela ho ani zabíjet jelikož pokud se nepletu neměl ruku a roztavoval se ten by ji neohrozil. Mě osobně .hodně vadí i to, že tam terminátor plave jakože nic (nemyslím začátek kdy vylezly z té vody to ještě přežij, ale ten konec) . Za mě 8 z 10
DanielFF | Fandíme filmu
DanielFF | 2019-11-07 09:14:23 | 1 0
Moje recenze v kostce (SE SPOILERY): Pozitiva: Film svým zpracováním hodně připomíná styl prvních dvou dílů. Velice potěšili všichni herci a to, jak dobře své postavy zahráli. Trochu jsem se obával výkonu Lindy Hamilton, zda nebude působit křečovitě, naštěstí se tak nestalo a v roli byla velmi přesvědčivá (krom její úvodní hlášky I´ll be back, zkrátka nikdo to nedokáže říct tak, jako Arnold, je to koneckonců jeho hláška). Akce byla v celku velmi solidní (i když někdy až moc CGI, praktické efekty by filmu pomohly) a bylo hodně fajn vidět znovu Lindu s Arnoldem v jednom filmu. Zároveň byl velmi dobře vymyšlený nový terminátor Rev-9 a potěšily také odkazy na předchozí díly.
Negativa: Začněme nejdříve několika chybami ve scénáři. První se týká toho, že nový terminátor nese označení Rev-9, ale přesto je samotnou Grace (Mackenzie Davis) stále označován jako „terminátor“. Jaká je šance, že by dvě organizace pojmenovaly stroje-zabijáky stejně, přestože nová organizace je v označení jako terminátory ani neuvádí (žádný T-800 nebo T-1000, ale Rev-9)? Evidentní plot hole. Další se týká Arnoldova T-800, který si říká Carl. Carl žije v USA v Texasu, jak později zjistíme, což je velice zvláštní, když si uvědomíme, že „osoba s tváří Arnolda“ je díky událostem z předchozích dvou filmů jednou z nejhledanějších osob na území USA. To ho během těch spousty let nikdo nepoznal, když by mělo z pohledu lidí logicky jít o hledaného zločince velkého kalibru? Kdyby byl také někde v Mexiku, jako Sarah Connor, neřeknu ani slovo, ale tohle dost zavání nedostatečným promyšlením děje. Předposlední plot hole se týká Carlovi možnosti se učit. Nevím, jestli mi tady něco neuniklo, ale aby se terminátor mohl učit a být více jako člověk, musí se mu vyndat čip z hlavy a zase vrátit (viz dvojka). Jenže nikdo z jeho rodiny neví, že je to stroj, tak kdo mu s tím tedy pomohl? To s tím čipem nemohl udělat sám bez pomoci. Pokud někdo k tomuhle ví víc, tak budu rád za dovysvětlení. Poslední „tak trochu plot hole“ se týká toho, že když ve druhém díle změnili Sarah a John budoucnost, neměl Carl v podstatě zmizet, když přišel z budoucnosti, která se nestala? Tak jsem alespoň tyhle pravidla v cestování časem vnímal já, nicméně vím, že tento jev, kdy by měl někdo správně „zmizet“, se objevoval i v komiksech s terminátorem, čili nejsem určitě sám, kdo si to myslel. Většinu těchto chyb bych nicméně dokázal filmu odpustit. Co mu ale odpustit nedokážu, je zabití mladého Johna Connora v úvodu filmu. To bylo to nejstupidnější rozhodnutí ze dvou důvodů: jednak to naprosto podkopává snahu prvních dvou filmů (jak si má teď člověk užít první dva filmy, když ví, že celé to jejich snažení bylo naprosto o ničem?) a navíc nové věci, které tímto přicházejí namísto těch původních, se těm původním vůbec nemůžou rovnat. Kdo je Dani Ramos? Na tom moc nezáleží, je to prostě náhrada za Johna Connora. Co je Legion? Na tom moc nezáleží, je to prostě další Skynet. Původní věci byly smazány, aby je mohly nahradit nové, které ale nejsou vůbec tak dobré, jako ty původní. Jaký to teda mělo celé smysl? Nemluvě o tom, že spolu s těmito „novými“ věcmi se film nesnaží udělat nic nového, příběh je vlastně T1 a T2 spojené dohromady, samotný konec pak mimochodem dost evokuje závěr jedničky, takže od triumfálního konce dvojky žádný pokrok, ale spíš krok zpátky. Navíc, v čem se s Timem Millerem asi neshodnu, je to, že John Connor by měl být správně tou skutečnou hlavní postavou celé série, protože kolem něj se celý ten příběh točil. I když v prvním díle de facto nebyl, vždycky se to točilo kolem něj a vždycky to bylo především o něm. John byl pointou celého příběhu. Přestože navazující pokračování nebyly žádný zázrak, tak alespoň toto chápaly (s výjimkou Genisys, ale to se pořád nedá srovnat s tím, co se stalo v Dark Fate).
Za mě tedy 6/10. Pořád je to v celku zábavná podívaná, ale jde v podstatě o kopii původních dvou filmů (a vypůjčuje si nápady z navazujících filmů, které ignoruje), přičemž nové věci nesahají ani po kotníky těm původním. Akce je na druhou stranu velmi zábavná, potěší dobré herecké výkony všech zúčastněných a odkazy na původní filmy jsou také fajn. Smrt Johna v úvodu filmu je ale něco, co původní ságu podkopává neskutečným způsobem, což (v součtu se vším ostatním) pro mě dělá z nového terminátora další nadějný pokus, který je ale kvalitám původním dvěma filmům vzdálen na míle daleko.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-11-07 07:25:04 | 0 0
Přijde mi to menší kopírka dvojky či jedničky než ep7 kopírka ep 4...
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-11-07 01:49:52 | 0 0
Upřímně když se nad tím zamyslíme, podle scénáristů trojky a Salvation byla série příběhem Johna, podle scénáristů Genisys, příběhem Arnoldova terminátora, a podle Camerona zase příběhem Sarah. Takže kde je pravda? Osobně bych se klonil názoru, že vize původního autora má největší váhu. Pokud mají nekteří jsou jiného názoru budiž, ale nabízí se otázka, pokud budem ignorovat vizi původního autora a vykládat si sérii po svém, tak co z ní vlastně zbyde? Upřímně nic. A to je taky asi to co nyní dostaneme. Bravo.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-11-06 23:26:28 | 0 0
xxx: pro mě to pecka je, líbilo se mi to, pro mě je terminátor o terminátorech, to je jako říct že Transformers je o Shiovi a jeho rodičích, a protože nejsou ve čtyřce, je to špatný film....ano, v mnoha věcech to připomíná jedničku a dvojku...ale to přece i trojka a Salvation....každopádně je to škoda, je to propadák, pokračování nebude...Cameron je očividně lepší režisér než producent protože jak Terminátor tak Alita moc dobře nedopadly i když Alita podstatně lépe...každopádně v pohodě, názor je názor
xxx | Fandíme filmu
xxx | 2019-11-06 23:02:30 | 1 0
Pro mě jsou Sára, John a Skynet konstanty celé série. Tenhle příběh mě momentálně nezajímá... možná časem na blu rayku. Natočit za 185 milionů "velmi důstojné pokračování" mi přijde málo, tohle chtělo pořádnou pecku... a na mě recenze dělá dojem, že je to remake jedničky s novými postavami.
Každopádně série je asi nadlouho mrtvá, fim je propadák.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-11-06 22:01:32 | 0 0
xxx: a co bys chtěl, aby byla tuna filmů o Johnovi a Skynetu? tohle není SW aby bylo devět filmů o jedné rodině...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-11-06 22:00:22 | 0 2
Za mě skvělý díl, podle mě velmi důstojné pokračování se sympatickými postavami. Grace byla výborná, Arnold fantastický, prakticky každou vteřinu, kdy se objevil si kradl pro sebe. Dani takový průměr a Sara drsná a samozřejmě Gabriel Luna coby zlý Rev 9 výborný, kamenný ksicht a nezastavil se před ničím. Za mě skvělé, výborná akce, souboje. Vůbec mi nevadí, co se stalo s Johnem, Skynetem, je to serie, která jde kupředu, příběh postupuje a vyvíjí se. Sara svou budoucnost zachránila, úkol splněn a ted začíná něco nového s Legion a že to není o Johnovi? to je mi jedno, pro mě je serie o Terminátorech. Jen idioti a ufňukanci hledající chyby, protože to netočil jejich Jimík, že tam není John, na tom schválně hledají chyby. Snad si nemůže nikdo myslet, že to bude pořád stále a jenom o 100+1 filmech o Johnovi, že to bude pořád dojit stejné postavy a pořád stejný příběh, NE prostě tohle je vývoj a ten přinesl nové postavy a rozloučil se s nepotřebnými starými. Nejlepší by bylo, kdyby i Sára umřela at to začne z čistým štítem v dalším díle. Pztre tu vlhne nad pátým pseudo Rambem ale o tomto neřekne jediného slova, to by mě zajímalo, co má za problém, co mu tak vadí, Rambo má po letech mnohem více problémů než toto, tohle je vším bližší serii Terminátor než Rambo 5 serii Ramba...

jediné, co mi místy vadilo, bylo CGI, někd působilo jako boj Nea s tunou agentů Smithů, rozhodně lepší než Genysis a Salvation a T3...9/10, bod dolů jen za to CGI jinak prostě nemám co vytknout, nepatřím k ufňukaným zhrzeným fans, abych hledal chyby protože jsem ublížený...rozhodně překvapení
pztre | Fandíme filmu
pztre | 2019-11-06 20:45:22 | 1 0
Za mě nejhorší díl.Jen další emancipační blábol v dnešním hollywodu,který s Arnolda udělal Carla.HNUS
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-11-06 18:39:03 | 0 0
ErikMatty1991: Podle posledních zvěstí od insiderů uvnitř Skydance, se momentálně žádné další filmy s Terminátorem nechystaj, takže pokud se nestane zázrak, nebo něco nevymyslí Jim, tak je pro blízkou budoucnost vymalováno.
Spoiler...
On technicky vzato měl svůj "moment" i v Genisys. Viz čas 1:12 v tomhle videu:

(Opět odmažte poslední tři znaky, pokud vám link nefunguje).
To, že ho pak oživili pomocí tekutého kovu byla vlastně útlidba plánovanému pokračování, protože tvůrcům bylo správně jasné, že v rámci jedné inkarnace bude zestárlý terminátor uvěřitelný pouze jednou. Přesto se zdá, že Cameron byl odhodlaný do případného pokračování Termého Osudu, Arnolda taky nějak protlačit, takže kdo ví co by uvařil. Kdo ví, ale jestli nad tím vůbec bude muset někdy přemýšlet. Prozatím Arnie odešel se ctí.

xxx: Konzervativní nebo ne, Pamatuj: Osud neexistuje, budoucnost je taková jakou si jí uděláme.
Což nyní platí dvojnásob, neníliž pravda. T_T

xxx | Fandíme filmu