Komentáře 26

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-14 06:36:59 | 0 0
Martsebe souhlasím, i na mé je tonor placane a ano v Nolanově B měl každý své místo a padouši teoreticky stáli nad Batmanem...zde má být hlavní Riddler, podle mě takový Penguin zde může být v pozici uchazeče o starosty což následně vyhraje a vyhlásí válku gangu Two face což celé zmanipuluje Riddler ale kdo ví... nějak mi do té plejády nezapadá Madhatter...
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2019-06-13 23:37:19 | 0 0
Fimi: Pointa byla v tom, že Nolan nad těmi záporáky a jejich využitím přemýšlel - každej ten záporák měl ději smysl a nebyl tam hozenej pro nic za nic a to nejdůležitější v TDK a TDKR bylo dost jasně vidět, že Nolan upřednostňuje právě Jokera a Bane a Batman je trošku v pozadí. Když beru mafiány jako celek, tak sloužili jako prostředky pro cíle skutečných záporáků a tudíž to nejsou důležití záporáci.

Tohle co popisuješ zní celkem pravděpodobně, ale pořád ten záporák potřebuje trochu času na představení. V tomhle se dá teoreticky obejít maximálně Firefly a Mad Hatter, ale tomu zbytku je potřeba se věnovat, aby se divák s nima seznámil + se musí seznámit s novým Batmanem. Myslim tím nekomiksový fanoušky, kteří znají Penguina a Catwoman maximálně od Burtona, kde byli dovedeni do určité bizardnosti a Riddler byl zase v Batman navždy slušná karikatůra a Two-Face to samý (ten má výhodu TDK). Rád se budu mýlit, protože Batman, ale zatím to působí zbytečně přeplácaně.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-13 23:15:07 | 0 0
Já to beru prostě tak kolik tam vystupuje zaporaku a ne kolik mají prostoru a v kterém dějství se objevily protože stejně takhle.to může být v novém Batmanovi kde se na začátku představí Batman jak vyřídí okamžitě Firefly aby se představil divákovi a máš hned jednoho pryč, selyna bude jen jistě jako koketovat a něco krást pro tučňáka, Batman bude dostávat hádanky a pro radu půjde do arlhamu k hatterovi a do toho riddler který poštve na penguina gang two face konečně na konci vyjde z pozadí...prostě takhle to jde udělat u všech padouchů


V Batman beggins jsi ještě zapomněl na Falconeho,
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2019-06-13 22:02:48 | 0 0
Fimi: Nolan mi nepříjde jako dobré srovnání - Nolan je skvělej scénárista a tvůrce a jeho používání záporáků mělo logiku (přijde mi to jako jediná komiksovka, kde to někdo zvládnul). A i tak měli prostor podle ikoničnosti z komiksů - TDKR nejvíc prostoru Bane a Catwoman (Talia přbírá štafetu až v posledním dějství), Scarecrow se nedá vůbec počítat ten tam byl jako pomrknutí. TDK Joker je jednoznačně hlavní padouch, Two-Face přebírá štafetu taky v posledním děství a jako padoucha ho je málo, protože jeho zranění jsou moc na Nolanovo podání Batmana, Maroni je sice padouch, ale nedá se brát tak v pravém slova smyslu, hlavně vlastně nic moc neudělá a Jokera pustí ze řetězu ten Čečenec a Scarecrow stejně jako v TDKR. Batman Begins má dva s tím že Ras je v pozadí a od Scarecrowa přebere štafetu překvapivě v posledním dějství. Aquaman mi taky nepříjde jako dobrý příklad, tam jsou jasně záporáci dva - Orm (hlavní) a Black Mantha (který si ale jenom připravuje půdu pro dvojku)

Ale tady budou vlastně ti jedni z nejikoničtějších a fanoušci tvůrce rozcupujou. Uvidíme ale na rozjezd si myslim, že by klidně stačil Riddler a ještě jeden a ne hned 6 (souhlasim ale že Firefly bude hrát druhé housle). Aby to nepůsobilo zbytečně přeplácaně.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-13 19:05:03 | 0 0
Vím že Gotham skončil...tak dávno to zas není...ono je jedno co bylo dřív, s nástupem dceu a jejich plány prostě musí být v souladu i seriálová tvorba

Potvrzení poslední zaporaci.... Two face a Madhatter
janoo8 | Fandíme filmu
janoo8 | 2019-06-13 17:25:31 | 0 0
Fimi to protože byly tady dřív než DCEU a taktéž Gotham už skončil dávno. Trošku si aktualizuj informace.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-13 16:42:17 | 0 0
Štve mě to, jelikož sragory jako arrowerse, Gotham či Lucifer si krásně šlapou
Fanda | Fandíme filmu
Fanda | 2019-06-13 15:24:25 | 0 0
Fimi: Máš pravdu. Jinak co říkáš na zrušení Swamp Thinga ??
Doufám že to zrušení zruší, protože co slýchám tak je ten seriál je hodně oblíbenej.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-13 06:05:39 | 0 0
Batman se objeví v druhé řadě Titans, nebo jen Bruce Wayne, kdo ví. Jeho role ale nebude hlavní a nejspíš tam nebude nějak často
Fanda | Fandíme filmu
Fanda | 2019-06-13 00:15:16 | 0 0
Fimi: Ale chystá se solovka Batmana a Batman bude i ve 2. serii Titans btw.
Tak to mě teda pěkně s***e že budou přeobsazovat.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-12 23:09:43 | 0 0
Spidey, fanda je to tak že studio nebude riskovat v dceu uvést Deathstroka který by se objevil v jednom filmu ob rok a zároveň ho n chat v seriálu kde je mu věnována celá série o 22 dílů a kde se stal brutálně obliben.. nebudou riskovat že udělají drsný seriál o Batmanovi na způsob Daredevila, aby se nestal náhodou oblíbenější než ten filmový...takhle to funguje, proto z Arrow musel deadshot a Deathstroke odejít protože byly naplánovaný do Dceu....proto jsem na sto procent přesvědčený že až letos nebo kdy skončí poslední řadou Arrow, Dceu okamžitě ohlásí film Green Arrow

Warner se přel o scénář na Flashe, Ezra měl svou vizi která se nelíbila. Takže dokonce i sračky Warneru o přeobsazovani, ignorace událostí a změnách dění nastane i u Flashe, s novým hercem...no a Cyborg rozhodně není pro Dceu nějak lukrativní, liga neuspěla, tam se objevil prvně, navíc tak nějak o něj lidí stojí nejméně a pozor..je v seriálu Doom patrol ktery bude pokračovat druhou sérií takže to je předzvěst toho že v Dceu už nebude, to spíš místo něj bude Arrow, nebo Martian manhunter nebo Black canary ale počítám že spíš Blue Beetle, je černej a podobného ražení
Fanda | Fandíme filmu
Fanda | 2019-06-12 22:05:56 | 0 0
Fimi: Hlavně by Clayface dobré zapadal do toho detektivního dílu co chcou mít. Něco jak ve hře Batmana.
Spíš nechápu tu logiku, když mají seriály v jiném světě než filmy tak proč nemůžou mít víc verzí, jen se to podepíše na kvalitě, když je budou takhle pořád dávat a mazat ze seriálu.
V Aquamanovi bylo taky hodně zaporaku a zvládlo se to.
Jinak Red hooda si přeju na plátně už strašně dlouho a doufám že se to jednou povede.
Jinak se chci zeptat... Představitelům Cyborga a Flashe v DCEU vypršely smlouvy. Obnovili je nebo ne ?? Někde slýchám že ano a někde že o tom ještě není rozhodnuto.
Spidey3 | Fandíme filmu
Spidey3 | 2019-06-12 21:53:53 | 0 0
Fanda: To ne, myslel jsem to tak, že ty další postavy nebudou úplní nováčci. :)

Fimi: Pravda. Jinak já se moc neorentuji v seriálech, tak nevim, jak to teď mají. :D
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-12 21:15:56 | 0 0
Martsebe může to být jako v Nolanově trilogii, kde byl Bane, Talia Al Gull, scarecrow, Cat woman. V pr dvhozim díle Joker, Two face, Scarecrowe, Maroni...vždy tak nějak každý měl prostor a někdo hlavní...však z těch šesti se tam mohou tři jen mihnout, s Cat woman může koketovat, Firefly ukážou na začátku jak ho Batman sejme a uvede se, potom např Penguin může mít jen svůj gang a další..prostě nemusí mít všichni vyloženě moc prostoru
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2019-06-12 20:42:52 | 0 0
Těch záporáků mi příjde moc a ty filmy na tohle vždycky dojeli. Snad rejža ví co dělá. Red Hood je na vlastní film, tam bych to zbytečně neředil s další hromadou záporáků.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest