Komentáře 16

folkon | Fandíme filmu
folkon | 2019-04-04 09:49:21 | 0 0
Cvok: Slova "nekrivdi" a "sprznit legendu" v jednej vete je ukazkovy oxymoron.

Koho si tam namiesto Scarlett vies predstavit viac ? Zenu, ktora nema nad 40, zvlada akcne sceny, dokaze DOKONCA aj hrat, a uplne najmensi detail.....jej meno ako hlavne na plagate a aj pri promo film preda, zaplati a pripadne zarobi....

Pribeh musel byt zmeneny, inak nema pre schopneho rezisera zmysel natacat tie stupidne rebooty a remaky....niekedy sa to totalne poserie (7 statocnych 2016) niekedy to prekona predlohu (7 statocnych 1960).
Alebo je mozna varianta ze ten film by nevznikol vobec....


devet
Cvok | Fandíme filmu
Cvok | 2019-04-03 22:45:36 | 0 0
folkon: Nikdo tomu filmu nekřivdí, prostě jen zprznili legendu a to je prostý fakt :/ Příběh bych jen těžko u toho nazval zajímavý nebo byť srovnatelný i s nejslabšími epizodami Stand Alone Complex natož s anime filmem, evidentně tam nepochopili o čem Ghost in the Shell je, proč ho tolik lidí i po letech miluje, proč mají rádi charakter Motoko Kusanagi, pro jejíž ztvárnění nebyla zrovna Scarlett Johansson nejlepší volba a to, že nebyla japonka nebyl ten největší problém.
folkon | Fandíme filmu
folkon | 2019-04-03 17:52:07 | 0 0
blbost som napisal o tych mojich neteriach......niezeby neboli schopne ist na film s titulkami ved obe vedia minimalne o jednu rec viac ako ja, skor nie su ochotne....ale proste tam maju skoro vsetko s nemeckym/francuzskym dabingom......a ked mileniala po desiatich minutach film nebavi, tak si pusti nejakey Facebook, alebo Instagram....
zobrali ma na Jurassic Worl v nemcine a zvladol som to ( okrem par viet D'Onofria).....ja som ich zobral tu na Slovensku na Batman v Superman....chceli dabing, s tym som nesuhlasil, a do par minut uz tukali do telefonov....
ale uznavam aj to ze mnou zvoleny film bola totalna kravina :D


devet
folkon | Fandíme filmu
folkon | 2019-04-03 17:35:04 | 0 0
Tak som zase proti vsetkym.....mne sa Ghost in the shelll pacila....rovnako sa mi pacila aj starsia ta verzia s CGI grafikou ktoru skalni fanusikovia nenavidia....a ta najstasrsia ma nechala trochu chladnejsim.....ok, som blbec
pochopte, Holywood je biznis.....film sa nepreda ak tam bude hrat hlavnu ulohu neznama herecka (kolko naozaj poznate aziatiek vhodnych pre takuto ulohu ? 10? 5? a potom Lucy Liu ? a to si zoberte ze sme fanusikovia filmu, bezny divak nepozna ani jednu a ani by na taky film nesiel, plagat by ho proste nelakal lebo by cakal kung fu)
A co sa tyka Ghost in the Shell.....krivdite tomu filmu. Velmi sa snazil prisposobit US a EU publiku a pritom zachovat caro predlohy.....dej sa odohrava v Soule....realie su vychodoazijske......Kitano hovori po Japonsky !!!!! v americkom kine !!!!!! s titulkami !!!!! ved kurnik uz to je straslivy progres (pozrite si gramotnost americanov).....ani moje netere zijuce vo Svajciarsku nie su schopne ist na film z titulkami, kde je rec tak dolezita....nieto este blbi Americania

ten film sravil to co mohol.....priniest vyborny pribeh, zaujimavy pre zapad, obnoveny pre vychod.....a keby tam nebola ta SJ tak uz by ziaden dalsi podobny film nevznikol minimalne 10 rokov, staci ???


devet
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-04-03 15:02:47 | 0 0
Cvok: Kdepak, tam od začátku šlo o "adaptaci" dokonce tomu zprvu chtěli nechat původní název, než ho na poslední chvíli změnili. Což si myslím bylo nejspíš proto že producentům nebylo dvakrát po chuti mít slovo "kill" v názvu, když měl film být PG-13.
Kdyby se Hollywood bál japonských licencí, tak už mimálně dvakrát měli vyplatit Satoshi Kona dokud ještě žil. A to za Černou Labuť a Počátek, které tvrdě vykrádají dva z jeho největších filmů.
Cvok | Fandíme filmu
Cvok | 2019-04-03 14:09:19 | 0 0
Tak ono Na hraně zítřka mám spíš pocit, že tu licenci koupili z toho důvodu aby je nemohli žalovat ta vykrádání, jinak prakticky příběh byl jiný, název použili taky jiný.
Stačí se podívat, co se děje okolo Goblin Slayer a The Rising of the Shield Hero, kde amíci z toho doslova udělali kontroverzi obřích rozměrů, že to je agenda proti ženám atd Takže prostě Hollywood by se na ty jeho "adaptace" měl vykašlat a nesnažit se parazitovat na jménech. Ta mentalita je prostě až příliš rozdílná, stačí se jen podívat co lidi dělali okolo těch mrtvých dětí u Walking Dead?

Fimi: Pokud mi šáhnou na Overlorda, nebo na Youjo Senki, One Punch Man tak je zmasakruji, stačí co mi už provedli s GitS, Alitou a co plánují s ubohou Akirou :D
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-04-03 13:55:43 | 0 0
Ono ani to Na hraně zítřka se adaptace říkat nedá. To je jak já říkám "adaptace". Čili obyčejná Hollywoodská šablona, na kterou se akorát násilně naroubuje na reálie předlohy. A pak všichni doufají že to tupej divák přežvejkne. To s nějakým adaptováním nic společného nemá. Všechna čest, že tomu alespoň změnili název.
Nejlepší by bylo, kdyby nám Hollywood přestal o nějakém adaptování lhát úplně. A začali to dělat tak, jako to udělal Del Toro s Pacific Rim, který je vlastně Hollywoodskou "adaptací" Evangelionu, ale alespoň si to nesnaží hrát na to co to zdaleka není.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-03 13:24:48 | 0 0
Ukulele ano já říkám že ze všech adaptací je Na hraně nejlepší ale i tak to má málo společné s předlohou... souhlasím protože Japonci s mangou nemají absolutně žádné hranice a mantinely zatímco Hollywood je má až do nekonečných výšin, proto ano, nikdy neuvidíme od hollwoodu pořádnou adaptací mangy...
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-04-03 13:21:02 | 0 0
Hollywood nemůže natočit dobrou anime adaptaci už z principu. Je to prostě příliš jiná mentalita. A Hollywood, který cílí na tradičního tupého diváka, kterému chce dodat "tradiční produkt", je s tím naprosto nekompatibilní. I to "Na hraně zítřka" byla vlastně jen další "adaptace", která s předlohou měla prd společné.
Tady by bylo nezbytné aby se Hollywood odprostil od svých obvyklých konvencí aby to dopadlo dobře. To se ale jen tak nestane. Spíš když budeme mít štěstí, tak z toho Waititi udělá alespoň vysokorozpočtovou Kroniku.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-03 12:34:27 | 0 0
Ukulele něco na tom bude a souhlasím...a teď si vemte že pořád adaptují relativně nenáročné mangy, takový ten mainatream..za mě pořád nejlepší adaptace mangy je Na hraně zítřka... Kdy asi Hollywood napadne adaptovat Attack of Titan, Bleach, FMA, Vagabond, Jojo, berserk, devilman nebo overlord... i když Toro chtěl natočit Monster a to je ta nejlepší manga co jsem kdy četl
Cvok | Fandíme filmu
Cvok | 2019-04-03 12:23:06 | 0 0
Asi tak, každý je fanoušek předlohy a doslova jí miluje, nakonec to stejně zprzní stejně jako Ghost in the Shell nebo to přinejlepším bude nic moc jako Alita. Tak kde se potom stala chyba? Tyhle klenoty, by měli zůstat nedotčeny rukou Hollywoodu.
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-04-03 11:55:21 | 0 0
Fimi: Že je fanoušek předlohy tvrdí v Hollywoodu každý druhý režisér. A obvykle to dopadá tak, že to jsou jen PR keci a výsledek je stejně "znásilnění" které by si opravdový fanoušek nikdy nedovolil. A stejně tak "obsazení hlavní role asiatem". To je ta nejlevnější výmluva kterou si teď Hollywood hodně oblíbil. Proč jen hlavní role? Proč ne většina obsazení. V příběhu v kterém to tak má být. Už to jasně potvrzuje úmysl poameričnění.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-03 11:27:49 | 0 0
Taky tam velkou roli hraje to že taika je fanoušek předlohy čili ji zná a ví co točí.. což každý režisér říct nemůže...jsem rád že chce obsadit asiata a ne jak Ghost in The Shell nebo Alita kde hrají převážně hollywoodské západní hvězdy...i když Waltz je Němec
flipus | Fandíme filmu
flipus | 2019-04-03 11:01:38 | 0 0
Tenhle borec točil Thora 3 a i když vtipnejsi nádech filmu byl super pro všechny, mě se líbila víc jednička kde byl humor ale v normální míře.
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-04-03 10:59:45 | 0 0
Na 99,9999% + 0,00005% k tomu počítejte s amerikanizací. Hollywood to prostě jinak neumí.
Chytří o tom jak bude americká verze vypadat věděli už pár let dozadu:
https://youtu.be/jafd97yJFOI

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest