Komentáře 13

Schaun89 | Fandíme filmu
Schaun89 | 2018-12-11 23:46:49 | 0 0
pbd: také nepíši o lásce jako pan redaktor, ale o zamilovanosti. zamilovanost je předstupněm láska a tu lze k druhému člověku pocítit i po společně strávené hodině (kdejaký odborník Vám to potvrdí). v tipickou filmovou lásku tam není náznak (neřeklisi miluji tě, ani se nepolíbili) v životě si to dva lidé nemusí říct aby věděli že se milují, ve filmech a zvlášt těch komerčních mi to příjde jak by si tvůrci mysleli, že to nepoznáme a všude to cpou (líbačky, miluji tě, nemohu bez tebe být). málokdy je láska ve filmu stvárněna jinak. zde vidíme od prvního setkání, že se v obou protagonistech něco odehrává, a někdo to může nazývat láskou, ale věřím, že tady v diskusi jsou lidé, kteří vědí že láska nepřichází jen s erekcí a okouzlením tím druhým, ale že to je hlubší cit ;-) to první stádium je zamilovanost a tu lze pocítit už jen tím, že na tebe někdo okouzlující promluví.. Ps. když tak chcete hledat chyby- proč nezmíníte zbytečnou postavu toho dělníka co viděl "kopanec", pomohl bloncce dostat se do budovy a najednou zmizel jako by se nechumelilo ? nebo proč zmíněná bloncka nešla "v daný okamžik" kam původně chtěla a oběvila se až po "děsivých událostech" něco plácla a též tam prostě jen byla? schválně píši tak divně abych nevzrazoval těm co neviděli s vírou, že ti co viděli tak byt složitě to nakonec pochopí o čem píši.
InvisibleWatchman | Fandíme filmu
InvisibleWatchman | 2018-12-11 19:49:55 | 0 0
Před projekcí jsem trailer neviděl, nic od toho nečekal, jen jsem měl tucha, že na tom pracoval Peter Jackson a jednu z rolí hraje Agent Smith :D Film jsem si neskutečně užil a viděl ho už 3krát. :)
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2018-12-11 17:24:35 | 0 0
Schaun89: člověk se nezamiluje za 6 hodin.

Fimi: Hele tak tomu dej šanci, a pak dej vědět. Já jsem zaujatý vůči Jacksonovi od Hobita a vůči všem ostatním tvůrcům, co nešetří CGI, a preferují CGI. :D
YYX | Fandíme filmu
YYX | 2018-12-11 17:14:39 | 0 0
zložito, nie odporne
YYX | Fandíme filmu
YYX | 2018-12-11 17:06:14 | 0 0
Anarvin určite nepíše veľmi odporne, skôr píše veľmi prostoducho.

K filmu: Na ME som sa veľmi tešil, ale tie recenzie (nielen tu, ale všade) nie sú veľmi pozitívne. Mám dosť veľkú schízu a neviem, či na to mám isť. Tí, kt. ste videli odporúčate?
Schaun89 | Fandíme filmu
Schaun89 | 2018-12-11 15:49:03 | 0 0
v čem byl příběh slabší(neoriginální) než kupříkladu Man Max : fury road, který tu byl na vebu před lety vychválen do nebes ? nechápejte mě špatně, zbožnuji Mad Maxe, ale toto hodnocení skvělých Mortal Engines je hodně hodně neadekvátní. ani minutu jsem se nenudil. osobně chápu i pohnutky záporáka. a děláte si Anarvine srandu ohledně "lowestory" ?? od prvního záběru kamer kdy jeden spatřil druhého mohl člověk vytušit, že ho ten druhý jakýmsizpůsobem "zasáhl". následný společně strávený čas a "zdílení" své minulosti adekvátně vygradovaly v zamilovanost. na závěr bych chtěl všem váhačům poradit: vykašlete se na "nový LOTR" a zjistíte, že tento snímek je skvělý. navíc nechápu pořád tato očekávání u Jacksona. bez urážky, ale kolik režisérů bylo u převratného díla a pak vytvořilo další převratný snímek či ságu a né "jen" skvělé snímky. takový George Lucas pak (asi pro jistotu vyhnutí-se podobným srovnáváním) netočil nic jiného než nové díly Star Wars
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-12-11 14:10:51 | 0 0
Pbd Valerián se mi zrovna líbil
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2018-12-11 11:22:54 | 0 0
Fimi: Jo, ale nepotěším, řadím to hned vedle Valeriana a Hobbita. Overly CGI žně o ničem.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-12-11 09:57:22 | 0 0
Pbd ty jsi to už viděl? Zajímal by mě názor i někoho jiného...

Já třeba tyhle stránky mám rád ale přispívat nebudu jelikož na to nemám čas..
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2018-12-11 08:40:22 | 0 0
Tak jsem to četl znovu. A upřímně jsem nenašel nic, kvůli čemu by byl článek "moc odborný". Pojmy jako "fantasmagorický" nebo "futu-retro kostýmy" spíš svědčí o opaku. Jediné, co mě tak napadlo, je možná "urbanistický darwinismus, ale come on...
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2018-12-11 08:36:21 | 0 0
flipus: Vážně zakončuješ kritický komentář větou "Nezapomeňte to zas kritizovat"? Vážně? :D

Oxymoron: "Když ti lidi tady miluji tu stránku proč taky nedají svoje postřehy sem?" To bude tím, že tu stránku milují. Většinou když něco miluješ, tak ti to tak vyhovuje.

Jinak jako ex student žurnalistiky, který se v tom odvětví pořád pohybuje, mi to teda "moc odborné" určitě nepřijde. Spíš naopak, povětšinou jsou tu ty články plné rádoby terminus technicus a cizích slov, ale větná skladba, gramatika a vůbec pojetí je pořád takové pro masy. Nemám nic proti kritice ani tvé ani jiné, taky jsou věci, které se mi na webu nelíbí (ale většinou se zmíním, když jsou pro mě dostatečně důležité), ale zrovna přílišná odbornost to není. :D Co já pamatuju, tak se lidi začali zajímat o filmy víc na střední škole, a psát "pubertismem" pro tuhle cílovku (pokud si představím spolužáky ze střední) by mi přišlo jako urážka. Tohle není kniha pro děti nebo dospívající, aby se autoři jazykem přizpůsobovali. Naopak, i média by měla hrát nějakou roli v posouvání mládeže dál, takže za mě pokud tě zajímají filmy a "všude jinde píšou jednodušeji", tak jsi asi holt stavěný na jednodušší čtivo, pokud ne, tak díky webům, které píšou odborněji, se třeba někam posuneš. Ale ruku na srdce, pokud něco, tak tenhle web není odborný, ba naopak. Což je ale podle mě přesně to, co se od webu čeká.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2018-12-11 07:46:16 | 0 0
Flipus něco na tom bude

Na ten film jsem se fakt těšil a asi se ještě chystám do kina ale hype už povadá...
flipus | Fandíme filmu
flipus | 2018-12-11 00:47:52 | 0 0
Víš Anarvine máš skvělou slovní zásobu atd... ale co to zkusit psát pro normální smrtelniky? Ty to píšeš pro lidi co se o to zajímají jen a takhle nove lidi neprilakas. Podle mě to je moc složite napsané. Možná to tady lidem nepřijde ale mělo by to být prostě pro lidi co nejsou intelektualove jenom. Možná trochu pubertismu nebo jak bych to nazval by ti neuskodila. Píšeš to pro mladé lidi. Bohužel lidi jsou stádo a neřeknou ti to. I jsem ti to psal v emailu na který ses neuracil odpovědět což o tobě něco vypovídá. Ty takhle prezentujes i recenze na youtube a myslím si že byste mohli mít 2x více lidi ale bohužel jedete furt to samé dokola a nesnažíte se to změnit. Když ti lidi tady miluji tu stránku proč taky nedají svoje postřehy sem? Aby to vylepšili, proč nebýt lepší. Mě prostě je líto že vidím jak to vali v cizině a naši tvrdohlavi Češi jsou pozadu v některých věcech a neumí se inspirovat nebo si nechat poradit. Ono to není jen o webovkach, je to i v jiných oblastech. Lidi se obecně bojí zkoušet nové věci. Nezapomeňte to zas kritizovat a vychválit jak je úžasný. On je dobrý ale moc odborný na můj vkus a měl by zaujmout děti a timhle asi těžko.