Komentáře 39

David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-05-16 21:51:26 | 0 0
Už zítra by měl být další 4. TRAILER!!!
Já říkal, že 3. nebude poslední ;)

Takže, jsem zpět.. Přiznávám se, ještě jsem nečetl komentáře 34-38 tuším.. Ale na to do zítra přijde.. Doufám, že tu Smash! a Daniel budete ;)
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-05-14 13:56:52 | 0 0
Smash: tak jasný, to je pravda, takhle to prostě je no....škoda ale, film ve vesmíru kde by byly Roboti a třeba jiné rasy bych si rád pustil....mimochodem, půjdem do těch Kolonistů?..
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2017-05-14 13:34:45 | 0 1
Fimi - Z hlediska vyprávení je skutecne snazší venovat pozornost Zemi, spíše nez ostatním planetám nebo odlehlým místúm ve vesmíru, to je celkem zrejmé, z praktického pohledu na vec jde o jiz nekolikrát aplikovanou, obecnou metodu která funguje, fungovala a fungovat bude nadále i v prípade mnoha jiných filmú. Herci jsou skutecne na prvním míste, ovšem zde je vztah k príbehu na ponekud jiné úrovni. . fanoušci Transformerú vedí, ze lidé se v tomto svete nacházejí i na jiných planetách nez jen na Zemi. Michael Bay chce tedy dle mého názoru dosavadní dejství série radeji udrzet na snesitelnejší úrovni, a tak príbeh Transformerú ukotvil primárne na Zemi, pokud by se totiz kterýkoliv další díl odehrával ciste na jiném míste ve vesmíru. . mohlo by jednoduše dojít k tomu, ze film by prestal lákat ostatní, méne informované diváky. Takový film by byl pro širší publikum tezce nevstrebatelný i presto ze by mohlo jít o ohromné efektní orgie. Já bych dal vše za to, abych mohl videt Transformerí film odehrávající se ciste jen na Cybertronu, treba jako prequel o válce mezi Autoboty a Decepticony. . otázkou ale zústává jakou návštevnost a úspech by potazmo takový film vlastne mel. Fanoušci by urcite jásali radostí, ale stacilo by to ke komercnímu úspechu o který dnešní reziséri tak bojují?
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2017-05-14 07:19:46 | 0 0
Podle mě je to jasné....série o X filmech nemůže být bez lidí a zároveň být úspěšná, vše se odehrává na Zemi protože ve filmu musí hrát také herci a nějaké hvězdy co natáhnou diváky i když v první trilogii žádná hvězda nebyla....já bych teda uvítal film čistě jen s roboty bez lidí ale to prostě asi nejde.....proto se vše odehrává na Zemi bez ohledu na to jak je vesmír velký
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2017-05-14 03:56:31 | 0 1
Daniel + David007 - Tohle je dle mého názoru solidní diskuze na slušné (fanouškovské) úrovni, pánové zde vylozene sází jednu pecku za druhou, ne vázne. . delá mi radost jak se oba vyznáte a vúbec jak zde kazdý z vás prispívá necím jiným. Tak to má být. Já se ted pokusím nadhodit pár zajímavých teorií okolo toho proc se vlastne celé to Transformerí dejství odehrává na Zemi. Snad se chytím Davide a zodpovím pri té prílezitosti i neco z toho co te tak zajímá, jo. . kdyz tedy chceš, múzeme si tykat. Navíc díky tomu co zde pripomnel Daniel se mi bude jen o to lépe a pohodoveji psát. Takze, nejdríve bych chtel pripomenout ze o kostce toho víme opravdu zalostne málo. Ano, víme ze v její blízkosti se elektronické objekty mení v Transformery, dokonce víme ze Transformeri dokází samotnou kostku transformovat do mnohem menší, mobilnejší velikosti. Daniel zde píše, ze kostka vytvárí pouze vrazdící verze Transformerú které postrádají hlubší inteligenci, s tím já ale tak docela nesouhlasím, tímto si zkrátka nemúzeme být úplne jistí. Pokud je tedy nekde receno, ze kostka vytvárí pouze tupé stroje na vrazdení, poté bychom mohli ríci, ze Megatron by tuhle armádu tupých strojú jednoduše nedokázal ani pouzít, cozpak to není jasné? Stroje které by nemeli inteligenci by Megatrona jen tezko poslouchali, pokud by se proti nemu neobrátili. . tohle tvrzení o tom, ze kostka vytvárí pouze hloupé vrazdící stroje bez rozumu je tedy cirý nesmysl. Navíc, všechny ty objekty ozivené pomocí kostky se ve filmu zdáli být stejne tak inteligentní jako ostatní Decepticonští Transformeri. To ze stríleli všude kolem sebe ihned poté co jim kostka vdechnula zivot z nich hned prece nemusí delat hloupé Vietnamské hodinky. Vetšina tech ozivených objektú (mobil zavrený uvnitr skleneného boxu) vydávala stejný tón, zvuk hlasu, jako ten který tak dobre známe práve od Decepticonú. A to me nutí zamyslet se nad kostkou ve zcela jiném úhlu pohledu. Víme, ze kostka patrila Transformerúm, ze byla prvenstvím jejich rasy, ale co nevíme je to kde presne se kostka na Cybertronu nalézala a jaké okolnosti vlastne vedli k jejímu ztracení. Na zacátku filmu sice vidíme, ze kostka opravdu mírí zhruba smerem k Zemi, ovšem v její ceste na Zem jí dopomúze srázka s meteorem, ten jí vymrští a nasmeruje ješte blíze k Zemi. . dle této scény bychom mohli soudit, ze kostka se ve vesmíru vylozene toulala, a to ze dopadla na Zem je tedy jen cirá souhra náhod. Ovšem opet pripomínám, ze nevíme jaké události konkrétne vedli k odtrzení samotné kostky od domovského Cybertronu. To, ze za vším stojí válka mezi Transformery prece není dostatecne uspokojivé odúvodnení její ztráty. Nez se ke kostce dostal Bumble Bee, kostka mela velikost nekolik desítek metrú. Predpokládám, ze tuto velikost mela kostka tedy i púvodne. Nevíme na kterém míste v Cybertronu se kostka nalézala, ani jestli treba byla soucástí jiného zarízení, nevíme ani jak dostupná nebo zranitelná vúci eventuelním útokúm, bojúm mohla být. Domnívám se tedy, ze s kostkou bylo v posledních momentech na Cybertronu zrejme nejak manipulováno, obe strany se ji snazily získat na svoji stranu, je mozné ze jedna ze stran. . at uz šlo o Autoboty nebo Decepticony, se ji snazila nekam presunout, pri tomto presunu mohla být kostka snadno ztracena, obzvlášt pokud v tomto presunu hrála roli další planeta, nebo jiné bezpecné místo kam mohla být kostka transportována. Ješte predtím nez se Megatron vydal hledat kostku, uzavrel spojenectví ze Sentinelem. Pokud však byla kostka opravdu ztracena neúmyslne, poté zústává otázkou odkud Megatron vedel o presné poloze kostky na Zemi. Prece kdyz neco ztratíme, nevíme kde to hledat. Narázím zde na urcitou moznost toho, ze kostku nekdo mohl zámerne poslat do vesmíru, a to s jistým úcelem. Mozná, ze Zeme tedy byla predurcena k tomu aby na ní kostka dopadla, Sentinel chtel pozdeji Cybertron presunout k Zemi, s touto mozností tedy Megatron a dá se ríci, ze i všichni Decepticoni jiz predem z nejakého dúvodu museli pocítat. At o tom premýšlím sebevíc, skutecne se zacíná ukazovat, ze planeta Zeme hraje v célé této Transformerí zápletce nesmírne dúlezitou roli, a to nejen proto, ze se na ni odehrálo jiz nekolik dúlezitých Transformerích bitev, ale predevším a hlavne proto, ze Transformeri jak uvádí sám Michael bay na Zemi jiz po celá staletí na neco cekají. Znamená to tedy, ze vetšinu svého casu jsou zde všichni Transformeri kvúli úplne jinému dúvodu, kvúli poselství o kterém zatím dosud nic nevíme. To vše co se prozatím na Zemi stalo bylo jen predzvestí neceho velkolepejšího. Dovoluji si odhadnout, ze tím tajemstvím bude onen obrí vesmírný objekt který múzeme videt v ukázce, vidíme ze poškodí nebo znicí samotný Mesíc a dále devastuje ohromnou masu Zemského povrchu. Jde snad o Unicron? To se teprve dozvíme. Mozná ze o této události Transformeri opravdu vedí jiz tisíce let, nicméne my jako diváci se o tomto faktu ujistíme teprve az po shlédnutí filmu. Davide, ptáš se proc Transformeri rešili stroj v Egypte místo kostky která mela být primárním cílem? Odpoved najdeš v pochopení funkce celého toho stroje který chtel Fallen pouzít, o tom stroji toho také moc nevíme, ale víme, ze ten stroj mel vycerpat energii našeho slunce. . a tím tak vyhubit veškerý organický zivot na Zemi. To by poskytlo Transformerúm dve unikátní moznosti. . moznost usadit se trvale na naší planete, a dále také moznost získat urcité mnozství energie. . pricemz podotýkám, ze dodnes nevíme k cemu by tuto energii získanou ze slunce nadále vyuzili. Také je nutné k tomu dodat, ze tento stroj postavili zrejme Decepticoni, Autoboti by nikdy nechteli vyhladit lidstvo. Dalším dúlezitým poznatkem je to, ze okolo tohoto stroje bojovali pouze a jen Primové, je to tedy výhradne zálezitost Primú a jmenovite konkrétne Fallena.
Speedout | Fandíme filmu
Speedout | 2017-05-14 01:25:28 | 1 0
No něco sem musí transformery i věci z jejich světa přitahovat. Uvidíme s čím přijdou. Už aby to bylo, jsem napnutej jak guma u spoďárů :D
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-05-14 00:57:06 | 0 0
Speedout: Jo, to jsem taky slyšel.. I v traileru už něco takového bylo.. Ale nemyslím si, že to nějak vysvětlí..
Jakože si Stvořitelé vybrali Zemi před 200 miliony lety, hmm..ok..
Ale, že by na Zemi pak ještě spadla kostka?? Zrovna na Zemi?
Speedout | Fandíme filmu
Speedout | 2017-05-14 00:52:42 | 0 0
Koukám, že se tady rozjela rozsáhlá diskuze :D Trošku přispěji. To o čem je tu řeč, prý bude v pátém filmu vysvětleno, proč transformeři přicházejí stále na Zemi. Podle mě to musí být něco hodně mocného, i když to má zájem i Quintessa.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-05-14 00:41:26 | 0 0
Daniel: Jo, tak že to je zkopírovaný text, to mě v tu chvíli vůbec nenapadlo.. :D

Věk kostky: Ve filmu bylo řečeno 12 000 let (dneska jsem ho viděl) .. ale nevím, jestli 12 000 let u nás, nebo celkově..
OK, to s tím Megatronem, že se domníval, že jena Zemi něco, ce není.. to chápu..

Ale co mě pořád zajímá je těch pár nejasností, co jsem psal.
(Proč Země, Megatron a poloha kostky na Zemi, důležitost kostky -válka) -> Musíte si ale přecist předchozí můj komentář, aby jste pochopili, na o se ptám..

Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2017-05-13 23:56:49 | 0 1
A ješte jedna věc Davide. Když Megatron řekl Samovy dej sem tu kostku, měl na mysli rubikovu kostku. Sam ji poskládal za 9 vteřin a nasranej Megatron mu ji chtěl vzít, protože se domníval, že ji dokáže poskládat za 8 vteřin xD xD (dobrej pocit to xD)
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2017-05-13 23:32:46 | 0 1
Už před počátkem času existovala Krychle. Nevíme, odkud
pochází, ale dokáže stvořit světy a
naplnit je životem. Tak se zrodila naše
rasa. Zprvu jsme žili v míru, ale každou
obrovskou sílu chtějí někteří využít k
dobru a jiní ke zlu. A tak začala válka. Válka, která zpustošila naši planetu a
uvrhla ji do náruče smrti. A krychle se
ztratila v dalekých hlubinách vesmíru.
Vydali jsme se napříč galaxií a doufali,
že ji najdeme a zachráníme náš domov.
Prohledávali jsme každou hvězdu, každý svět. A když se zdálo, že nadějím
je konec, dozvěděli jsme se o objevu na
neznámé planetě jménem Země.Takže bude naprostá blbost, aby prajiskra byla stara 12 tisic let,jak si napsal Davide.Ona prajiskra před těma 12ti tisici leti na zem spadla.No a po nějake době Megatron onu prajiskru vystopoval až na zem ale jelikož zřejmě byla země v době ledove tak zamrznul a až v roce 1895 ho našel Samov děda.A k tve otázce jak chtěl Megatron vybudovat na zemi armádu, když neexistovali žádne elektronické věci, je odpověd jednoduchá.Nevěděl o tom, respektíve se domníval,že země v danej době disponuje vším co potřebuje.A ne Davide klavesnice za to nemůže, přece nejseš tak blbej, aby si nepoznal, že jde o skopírovanej text.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-05-13 23:00:25 | 0 0
Daniel: Danieli, konečně ses naučil psát mezery za tečkami i čárkami, a konečně píšeš i gramaticky správně :D :D.. Budu hádat, že za to může klávesnice na mobilu :D

No, každopádně k tématu: Děkuji Daniellli, že jsi vysvětlil, jak funguje kostka, nicméně nebylo to to, na co jsem se ptal.. Ale i tak díky ;)
Mimochodem, jak mohl chtít Megatron zbudovat armádu na Zemi, když v době, kdy přiletěl na Zemi (nevim kdy- před několika tisíci lety) neexistovala žádné elektronické věci???

A pořád mě zajímá těch pár nejasností, co jsem psal.
(Proč Země, Megatron a polohovací kostky, kostka-válka)- Musíte si ale přecist předchozí můj komentář, aby jste pochopili, na o se ptám..
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2017-05-13 22:53:36 | 0 1
Pomocí pilířů
se dá vytvořit meziplanetární
most na přepravu jakéhokoli materiálu, osob, robotů a zbraní.No a víme přece, že Sentinel chtěl přenest na zem samotní Cybertron.Takže ti pilíře měj funkci přenášet libovolné věci z určiteho místa ve vesmirů na misto kde jsou piliře dane.Nemusi to ale nutno znamenat,že slouži k tomu aby pomohli vyhrat válku,ale také mohou.
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2017-05-13 22:39:52 | 0 1
Prajiskra, jinak také Krychle se anglicky řekne Allspark s tím, že slovo spark skutečně znamená jiskra, ale ve světě Transformers je to výraz pro jakousi duši nebo duchovní energii, pomocí které vdechl Primus život každému Transformerovi.Aktuálně podstatně známější pojmutí Prajiskry bylo uvedeno ve filmu Transformers (T07). A jelikož ten, z důvodu prezentace Transformerů hlavně dosud nezasvěcenému publiku, většinu základních mytologických kamenů Transformers universa výrazně zjednodušuje nebo vynechává, zastupuje Prajiskra hned několik funkcí. Svou velikostí a množstvím energie připomíná Matrici, hlavní rozdíl ale tkví v tom, že Matrice se přenáší v hrudi každého vůdce Autobotů, zatímco ve filmu jde o to, že vložení Krychle do hrudi nějakého Transformera oba dva zahubí (a to včetně Optima). Dále pak Prajiskra ve filmu zastupuje i Primuse, jakožto stvořitele Transformerů.„Než započal čas, byla Krychle. Nevíme odkud se vzala, víme ale, že umí tvořit světy a zaplnit je životem. Tak se zrodila naše rasa...“ Ano, i takhle jednoduché to může být. Krychle tu ale není jen proto, aby se díky ní mohl jednou větou vysvětlit zrod velkých robotů z vesmíru, Prajiskra
hraje ve filmu klíčovou roli. Pro Transformery totiž skýtá velice rozmanitou škálu možností, například podmanit si celý vesmír. A to se zalíbí Megatronovi, který takto započne velice krutou válku. Během níž se však Krychle
ztratí ve vesmíru. Megatron jí sleduje, až zjistí, že se dostala na Zemi. Tak ho napadne, že by pomocí její síly mohl vybudovat novou armádu svých přisluhovačů z pozemských elektronických zdrojů. Tato schopnost Krychle je několikrát velice názorně představena ve filmu, kde pomocí energie z Prajiskry obživne například telefon, interiér automobilu nebo automat na pití. Tato schopnost ale z Krychle dělá nedobrovolný nástroj. Všechny stroje takto přivedené k životu mají téměř nulovou inteligenci, tudíž jsou to jen agresivní vraždící monstra, zatímco u stvoření inteligentních bytostí jako jsou Transformeři je zřejmý specifický záměr samotné Krychle.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-05-13 22:03:40 | 0 0
Joe: No comment.

Smash!: Doufám, že já ti týkat můžu.. Nesnáším vykání :D Jestli ti to teda nevadí.. xD
No, každopádně s tebou souhlasím.
A přesně to jsem myslel. Možná že ty filmy samotné nejsou scénaristcky na tom kdo ví jak dobře, ALE ne, zas tam špatně!!
Spíš jsem myslel ten celkový příběh, který dávají ty 3, (4) filmy dohromady..
S tím 4. filmem mám fakt docela problém.

No, každopádně dík, že jsi to tak vypsal.. Mimochodem vše znám a vím.. Ale zase tak dokud jsem si to nedal.
Ale pořád věci nechápu..
Trošku tě zasvětím v orientaci dat a roků.. (teda jestli ti to nevadí..)
Všechny data, co použiju jsou fakt reálné, a nebo jsou ve filmech..

Dinosauři : Několik MILIONŮ LET dávno.!!!

Kostka:, prý je stará 12 000 let od Současnosti..
(bylo to řečeno v 1. Díle, že to bylo určeno podle Radio-Uhlíkové metody)

Megatron: Prý byl na Zemi v ledu tady několik Tisíc let.. (Taky řečeno v 1. Filmu)

Stavení Pyramid v Egyptě : 2500 let před Krystem

1895- Objevení Megatrona v ledu WitWickym
1934- Postavena Hoovrova přehrada

A události na Měsíci předpokládám všichni vědí :D

No, takže co nechápu? Proč vlastně Země?? (Jak před Miliony lety, tak ta kostka) proč?
Jakto, že kostka spadla zrovna na Zemi?

Dále..: Prostě někdy spadla kostka, která je stará 12 tisíc let, ale kdy spadla na Zem, to se neví.. Ale Transformeři věděli, že na Zem spadla, a Megatrona po ní šel.. ALE!!
MEGATRON MUSEL ASI VĚDĚT, KDE TA KOSTKA JE!!! (Protože ty souřadnice na brýlích, které tam vtiskl sám Megatron)..
TO JAKO JEN MEGATRON VĚDĚL, KDE TA KOSTKA JE??? Tohle Např. Nechápu..

Dale: Ta KOSTKA MĚLA VYHRÁT VÁLKU!!
Proč se vlastně zabývali tím strojem na Slunce v Egyptě, když byla primární cíl ta kostka, která by vyhrála válku??
A s tím souvisí i Sentinel. Na co ty pilíře, které by taky pomohly -"vyhrát válku" když primární cíl byla ta kostka?? Jak mohly pilíře vyhrát válku bez kostky??
Smashi Prosím ;)



Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest