Loki: Recenze druhé řady dorazily

Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu
Marvel Studios
Zobrazit dalších 16 obrázků
Podařilo se Marvelu definitivně obrátit kurz k lepším zítřkům, nebo to pořád drhne?

Do Avengers: Endgame platil Marvel za spolehlivého tvůrce komiksové zábavy. Málokterý film byl širokou veřejností označován za vyloženě výjimečný, ale zároveň se prakticky nestávalo, že by studio připravilo propadák. Naolejovaný stroj dobře šlapal, vždy dodal minimálně svůj standard a občas jej nějakým zajímavým způsobem dokázal překonat.

Pak se mašina zadrhla. Důvody už jsme rozebírali v minulosti, podstatné je, že málokterá novinka po Endgame měla vyloženě nadšené přijetí. Konkrétně minisérie pro Disney+ mají hodně proměnlivou kvalitu, kdy se málokdy podaří udržet úroveň po dobu všech uvedených epizod a divácké přijetí bývá značně různorodé. Nad ostatní vyčníval Loki. Ten nebyl bez much, ale sklízel pozitivní recenze, měl vysokou diváckou sledovanost a zatím si jako jediná minisérie vysloužil druhou řadu.

Očekávání tedy vůbec nebyla malá. Zahraniční recenzenti už dostali příležitost zhlédnout první čtyři epizody ze šesti a můžeme si začít dělat obrázek. Jako první věc lze říct, že Loki 2 není u kritiků jednoznačný hit nebo propadák. Najdou se ti, kteří druhou řadu oslavují, ale i ti, kteří hovoří o velkém zklamání. Pozitivní názory naštěstí převažují.

Často zaznívá, že je série pořád minimálně stejná zábava, jako při svých začátcích. Opět vyčnívají jednotlivé postavy v čele s Lokim (Tom Hiddleston), které blíže poznáváme, zažíváme dobrodružství a nasmějeme se. Máme čekat hromadu hrátek s časoprostorem a znovu krásný „futu-retro“ design organizace Time Variance Authority.

Některé negativní recenze tvrdí, že už i samotná postava Lokiho je zcela vyprázdněná nebo že druhá řada Lokiho vůbec není vtipná. To už jsou ale ojedinělé názory, z čehož jde usuzovat, že váš divácký zážitek rozhodně bude závislý i na osobním vkusu. Nicméně výtky najdeme i v recenzích, které jsou jinak obecně kladné. Čas od času zaznívá, že cestování v čase a prostoru jsou tak komplikované, že odvádí pozornost od všeho ostatního. A občas můžete číst, že ačkoliv má vyprávění rychlý spád, tak reálně vlastně druhá řada Lokiho přešlapuje na místě, jako by museli autoři natočit víc epizod, než by jejich příběh reálně potřeboval.

My si vlastní obrázek začneme dělat od pátku, kdy na první epizoda druhé řady dorazí na Disney+.

Druhá řada začíná tam, kde ta první skončila. Poté, co Loki (Tom Hiddleston) a Sylvie (Sophia Di Martino) přispěli k rozbití daných zákonitostí časoprostoru bude ústřední antihrdina v druhé řadě bojovat o záchranu samotné duše Time Variance Authority. Společně s Mobiem (Owen Wilson), Hunter B-15 (Wunmi Mosaku) a týmem starých i nových pomocníků se napříč labyrintem realit pouštějí do hledání Sylvie, Ravonny Renslayer (Gugu Mbatha-Raw) a Miss Minutes (Tara Strong). Pokusí se zacelit trhlinu v časoprostoru a odhalit pravdu o svobodné vůli a smyslu existence. Spolu se smrtí Toho jenž zůstal (Jonathan Majors) se otevřela Pandořina skříňka a Kangův (Jonathan Majors) hněv se vylil do celého multiversa. V dalších rolích vystupují Ke Huy Quan, Eugene Cordero, Rafael Casal, Kate Dickie, Liz Carr a Neil Ellice. Jako hlavní scenárista tentokrát pracuje Eric Martin, režijní úkol převzali Justin Benson a Aaron Moorhead. Druhá řada startuje 5. října.

Podklady a foto: Marvel

Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu Loki: Recenze druhé řady dorazily | Fandíme filmu