Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu
  8. Kapitola č.8
  9. Kapitola č.9
  10. Kapitola č.10
  11. Kapitola č.11
  12. Kapitola č.12

Článek obsahuje potenciální spoilery!

Po vypuštění prvního traileru na Avengers: Infinity War někdy před koncem listopadu, se marketing ze strany Marvelu držel opravdu při zemi. K veřejnosti se nedostalo téměř nic než fotky obalů od hraček, obrázky z triček a podobné věci. Když se tedy asi před týdnem s novinkami o filmu prakticky roztrhl pytel, všem bylo jasné, že se určitě brzy dočkáme i druhého traileru. Ten je po nesnesitelně dlouhém čekání konečně s námi a my se mu dnes hodláme podívat pod pokličku a pokusit se odkrýt, jaké tajnosti, pomrknutí k fanouškům a odkazy ke komiksům se v něm skrývají. Pojďme na to.

Trailer začíná grandiózním rotujícím záběrem na New York. Ten je pořízený přibližně z místa, kde stojí fiktivní, nyní už bývalá, věž Avengerů. Na obloze se směrem k městu řítí nějaký hořící objekt a odráží se v okně budovy Doktora Strange (Benedict Cumberbatch). Nejspíš se ale jedná o Thanosovu kruhovitou loď, jež se vznítila při průchodu atmosférou, a kterou o něco později vidíme v plné parádě. Druhou variantou by pak byl padající Hulk, kterého jsme v minulém traileru viděli ležet v troskách Strangeova Sancta Sanctora, ale ten by zřejmě nebyl viděl v odrazu v Doktorově okně pod takovým úhlem. Mimochodem, Thanosovu loď Marvel nazval "Q-Ship" (tedy Q-loď - loď ve tvaru písmene Q).

Avengers: Infinity War

27.04.2018 | USA
Akční, Sci-Fi, Dobrodružný

Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu Avengers: Infinity War: Podrobný rozbor druhého traileru | Fandíme filmu