Super Bowl: Firmy utratí za reklamy půl miliardy dolarů

Super Bowl: Firmy utratí za reklamy půl miliardy dolarů | Fandíme filmu
Zobrazit další 4 obrázky
Plus poslední aktualizace toho, jaké trailery a spoty můžeme dnes v noci čekat.

Super Bowl je z hlediska reklam opravdový humbuk. Počítá se s tím, že stanice NBC utrží během neděle zhruba 500 milionů dolarů. To je naprosto šílená cifra, na které se krom samotného Super Bowlu bude podílet především vysoce sledované rodinné seriálové drama This Is Us. Cena jednoho třicetivteřinového spotu se letos během zápasu pohybuje kolem 5 milionů dolarů. Společnosti si přitom reklamy stále cení, i když její množství stále narůstá (a mohou se tak ztratit, jako kapka v moři) – od roku 2008 narostl počet reklamního času během zápasového programu o 20%.

To všechno zní bláznivě, ale má to svoje jasné důvody. Sledovanost se rok co rok pohybuje kolem 110 milionů diváků, zatímco druhý nejsledovanější pořad loňského roku, předávání Oscarů, sledovalo v USA „pouhých“ 34 milionů diváků. Diváci od televize utíkají, a když ji sledují, tak zhusta reklamu přeskakují. Řada pořadů nebo celých společností tak začíná množství reklamy snižovat, aby měli diváci menší tendenci ji přeskočit. Super Bowl je naopak zapnutý po celou dobu a nikam se nepřepíná a už vůbec se nesleduje ze záznamu. Proto je prostor tak ceněný, a proto řada firem neváhá nakoupit i delší než třicetivteřinové spoty.

Nás samozřejmě zajímají především filmové a seriálové upoutávky, které mají mezi uváděnými reklamami přední pozice. Comcast (Universal), Disney a Viacom (Paramount) patří dlouhodobě do první desítky společností, které během Super Bowlu nejvíc utrácejí, letos se počítá také s tím, že začnou být daleko víc vidět Amazon, Hulu a Netflix.

Přehled všech trailerů, které můžeme během noci na zítřek očekávat, jsme vypsali v samostatném článku. Teď k němu pouze připojujeme několik nejnovějších aktualizací: Scenárista Colin Trevorrow potvrdil, že uvidíme ochutnávku z Jurského světa: Zániku říše. Disney uvede 45vteřinový spot k Solo: A Star Wars Story a ještě jeden 30vteřinový spot – podle všech předpokladů Avengers: Infinity War, protože dětské filmy se během Super Bowlu tradičně nepropagují a Black Panther bude během večera zastoupený už partnerským spotem s automobilkou Lexus, který, najdete na konci článku. Jako vůbec první by měl jít ven trailer na Mission: Impossible – Fallout, takže jestli jste noční ptáci, tak se mezi půlnocí a jednou stavte, třeba pro vás budeme mít příjemné překvapení. Fox nakonec zřejmě uvede spot k Red Sparrow (ochutnávka níže), naopak nás scenárista Rhett Reese upozornil, že nemáme čekat spot na Deadpoola 2.

Nic samozřejmě není definitivní, studia nás mohou zklamat i překvapit, každopádně zůstaňte na příjmu, budeme s vámi dnes pozdě do noci a zítra brzy od rána, abychom vám bez otálení přinesli všechny ochutnávky, o které se s námi Super Bowl podělí.

Zdroje: Rhett Reese, Screen Rant, Deadline, Colin Trevorrow, Trailer Track

Black Panther

29.01.2018 | USA
Akční, Sci-Fi, Dobrodružný, Drama, Fantasy, Thriller
Info o filmu

Galerie: 5

Super Bowl: Firmy utratí za reklamy půl miliardy dolarů | Fandíme filmu Super Bowl: Firmy utratí za reklamy půl miliardy dolarů | Fandíme filmu Super Bowl: Firmy utratí za reklamy půl miliardy dolarů | Fandíme filmu Super Bowl: Firmy utratí za reklamy půl miliardy dolarů | Fandíme filmu Super Bowl: Firmy utratí za reklamy půl miliardy dolarů | Fandíme filmu

Související články

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest