Komentáře 30

TimaK | Fandíme filmu
TimaK | 2017-03-08 12:31:07 | 0 0
Souhlasím s Emmou. Takhle nějak si to taky představuju. A duše jdou do jiné dimenze - souhlas s fimi :-)
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-02-12 22:37:51 | 0 0
:D Tak díky všem no za vysvětlení. Bylo to zajímavé, když odpovídalo snad asi 7 lidí, a co člověk, to jiná odpověď :D :D. Ale díky všem.
Řekl bych, že tak jak to říká Fimi a asi i Emma tak to tak asi bude. Jedná z těch teorií bude určitě dobře, ale nevím, která. Fimi, ty se mi zdáš, že to opravdu víš, ale ta Emmova odpověď taky zní dobře. :D
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-02-12 20:49:46 | 0 0
Emma: je ještě možné že některé z těch říší jsou dimenze...ono je to tak v Marvelu že kosmická entita Eternity při stvoření vesmíru vytvořil semínko Yggdrasilu a vytvořil tento svět provázaný a spjatý do říše Devíti světů s tim že Hellheim je pouze jen nějaká dimenze a ne planeta....ale jinak je to jak řikám, vesmír je obrovský a prostě na jednom místě je část vesmíru které se říká Devět světů a v ní jsme my, naše Sluneční soustava a mléčná dráha a další je třeba Asgard a tak....no a kolem toho je prostě jen zbytek vesmíru ve kterém se odehrávají všechny ostatní eventy
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-02-12 20:18:26 | 0 0
David007: Taky jsem se tady na to kdysi ptala, protože mi to nebylo jasný a byla jsem úplně stejně zmatená jako ty :-). Ale teď to tak nějak beru tak, že "Devět světů Ygdrasillu" je vlastně devět úseků vesmíru, které jsou od sebe tak extrémně vzdálené, že se mezi nimi sice dá cestovat pomocí lodí (proto taky mohli temní elfové přiletět na Asgard loděmi a Thorovo kladivu pokaždé, když se díky konvergenci propadl do jiného světa, zamířilo za ním do vesmíru), ale v praxi se to příliš nevyužívá a trvá to nesnesitelně dlouho (proto taky zničení Bifrostu podnítilo nepokoje, jelikož nájezdníci věděli, že se jen tak nedostaví posily, a Thor potřeboval na cestu na Zem v Avengers Odinovu temnou energii a naopak na cestu do světa Elfů v TH2 Lokiho zkratku, jinak by musel letět strašlivě dlouho)
No a zbytek mezi těmi jednotlivými úseky je vyplněn mnoha dalšími planetami, hvězdami a galaxiemi a někde tam v mezeře se odehrávají i GotG (proto tam taky planetě Zemi říkají Terra, ale pro Asgard je Země a její okolí Midgardem). Ale neručím za správnost a hlavně, pokud to tak nějak je, jsem hodně zvědavá, jak v Ragnaroku představí Helheim, protože pokud by to byl taky "jen" další úsek vesmíru, tak jak je možné, že by tam měli odcházet duše mrtvých? Copak duše odlétají do jiné části vesmíru? No... i když proč vlastně ne :-).
Ctenar | Fandíme filmu
Ctenar | 2017-02-12 18:55:25 | 0 0
Toto je z Thora 2 když jdou do knihovny
http://vignette1.wikia.nocooki…
m_archer | Fandíme filmu
m_archer | 2017-02-12 18:44:29 | 0 0
Fimi: Máš pravdu poté co jsem se si to proklepl.
Pochopil jsem špatně anglický název Nine Realms, který mě navedl na Devět Říší (což je také správný překlad) a proto jsem si myslel že jde o "bubliny". Nine Realms je bráno jako Devět Světů spojených Yggdrasilem, který nejspíš slouží jako zkratka mezi devíti světy/planetami. Zbytek není propojený.

David007: Nova Prime je svět kde se odehrávala část prvních strážců.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-02-12 18:00:14 | 0 0
normálně mezi těmi světy můžeš cestovat vesmírnou lodí ale bude to trvat dlouho proto má Asgard Bifrost ale jen mezi svými Devíti světy....proto může Kree napadnout Asgard ale i Midgard ale i Shiar císařství, proto může Galactus zničit Asgard, Midgard a plno dalších světů mimo Devět světů....
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-02-12 17:54:45 | 0 0
Aha, takze teď už asi chápu, Prostě to je jinak pojmenovaná mléčná dráha akorát s 9 planetami, na kterých je život. No a Asgard se stará jen o ten vesmír 9 planet. A to ostatní (Vesmír je opravdu veliký i ve skutečnosti :D) jsou prostě jiné galaxie.
A normálně mezi těmi světy/(planetami-to je to samé) (v tom světě 9 planet myslím) můžeš cestovat nějakou vesmírnou lodí?
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-02-12 17:47:41 | 0 0
No, Možná jsem to už tak nějak pochopil. Ale stejně to mi chceš říct, že když dejme tomu někdo jak si řekl nasedne na nějakou loď, ze Země, tak nemůžeš doletět do např. Asgardu??
A Za další, proč říkáš Nova Prime? Ten svět je úplně někde jinde, ne?? To je někde, kde operují Strážci Galaxie, ne?? Tzn. V jiné galaxii, či co.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-02-12 17:45:26 | 0 0
tak to není, Devět světů je něco jako naše Mléčná dráha která obsahuje planety a další věci a co je dál je prostě jen zbytek vesmíru.....akorát že Devět světů je prostě obrovský prostor, který obsahuje Midgard (Zemi) včetně Mléčné dráhy a naší sluneční soustavy a podobně jsou na tom další světy Yggdrasilu a co je okolo je prostě vesmír kde jsou další civilizace jako Shiary,Kree, Skrullové a další hroomady týmů jako GoG, Annihilators a třeba Galactus který uplně v pohodě může narazit do Devíti světů....
a co se týče toho THANOS a těch věcí okolo toho, to platí jen ve filmu protože Kameny jsou mnohem starší než Thanos, pochází ze stvoření multivesmíru a s Thanosem se vůbec nepojí ale s jinou bytostí, takže to platí jen pro MCU
m_archer | Fandíme filmu
m_archer | 2017-02-12 17:18:30 | 0 0
David007 - zkusím to ještě jednou, třeba se mi to povede lépe. Světy dejmě tomu budou teď jako bubliny. Jeden svět/vesmír = jedna bublina. Devět světů devět bublin které jsou k připojeny. Jestli jsi jako malý foukal skrz bublifuk určitě se ti povedlo udělat "dvoubublinu". V tomto případě máš devět bublin spojených k sobě. Vně bubliny můžeš cestovat jak se ti chce,např. ze Země na Nova Prime lodí doletíš. Ale z bubliny do bubliny potřebuješ nalést cestu, jako Loki v Thor: Dark World a nebo použít Bifrost. Proto nejde nasednou do lodě a doletět ze Země na Asgard.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2017-02-12 17:10:04 | 0 0
Je to jednoduché - devět světů tvoří jenom úsek vesmíru a spadají pod ochranu Asgardu, protože dohromady tvoří "strom" a Strážci operují za hranicemi tohohle úseku. Mléčná dráha také není celý vesmír, ale část.

A to H může být také Hela a nebo něco jiného - Kámen může mít a nebo vědět jeho polohu Grandmaster
Only of his name | Fandíme filmu
Only of his name | 2017-02-12 17:00:52 | 0 0
Edit: To druhé beru zpět, jestli ho tam spolu se Sif poslal Loki, tak Loki nemusí vědět, že by mohl být další kamen v Mjolniru nebo součástí Heimdalla
Only of his name | Fandíme filmu
Only of his name | 2017-02-12 16:58:07 | 0 0
V Thorovi 2 bylo devět světů vyobrazeno jako devět galaxií na větvích Yggdrasilu. Takže by se dalo současnou terminologií hovořit o jakési sféře vlivu Asgardu ve vesmíru.
Dále tam Volstagg řekl Tivanovi, že není rozumné držet dva kameny nekonečna tak blízko sebe.
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2017-02-12 15:15:07 | 0 0
Podle mě právě nemáš. Já si to zase myslím tak, že Thor je v naší galaxii, či jak to mám nazvat, a v té je 8-9 (nevim teď přesně) planet. A ty jsou navzájem propojený jakýmsi tím xdrasilem, nebo jak se to jmenuje. No, a mezi těmi 9 planetami jde cestovat přes ten Bifrost.
A teď podle mně jsou pak další galaxie, a další, ale ten Bifrost je jen asi v té naší. No a v nějakých těch vzdálených jsou Strážci Galaxie.
Sorry, ale já ani nevím jak to mám pořádně vysvětlit :D

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest