Komentáře 11

Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2012-07-28 18:20:35 | 0 0
Ono to ale tak jednoduché je. Cokoliv se filmařům nepodařilo dostat přímo na plátno (nebo se zkrátka rozhodli to vynechat), tak to prostě ve filmu neexistuje. Filmař nemůže spoléhat na diváku předchozí znalost původního materiálu.
Monika | Fandíme filmu
Monika | 2012-07-28 18:13:26 | 0 0
Jak už tady je zmíněno, nemyslím si, že by to byl film/knížka pro děti. Četla jsem všechny tři díly a proto jsem byla na film hodně zvědavá. Nezklamal mě, ale knížka je napsané způsobem, že většinu zabírají Katnisssiny vnitřní monology, proto je to hodně těžké převést na plátno. Kdybych nečetla knížku, tak pro mě film nebude tak zajímavý. Takhle když vím o co všechno v tom příběhu jde a že to není zdaleka tak jednoduché, jak autor recenze píše, je i film o dost zajímavější. Doporučuji přečíst knížky, ve filmu pak uvidíte i hodně skrytých významů.
Misha | Fandíme filmu
Misha | 2012-04-19 15:34:46 | 0 0
Naprosto souhlasim s recenzi a uprimne - je podle mne taky dost tezke dostat vnitrni monology Katniss na platno. Zezacatku me dost bolela hlava ze zpusobu jakym byl film toceny (pohyby kamery), ale melo to svuj efekt na atmosferu. V kine byl se mnou pritel, ktery knihu necetl a dost se nechytal od zacatku do konce, takze jedina vytka je ze nezminili dost podstatnych veci. Vzhledem ke kvalite knizky by ale film musel mit 5 hodin :) clovek to musi brat v uvahu, protoze to byla velka vyzva a celkovy dojem dobry. Uvidime jak dopadne dvojka, pry ji bude delat nekdo jiny. Ted ctu knizku a zase zvraty jak blazen, a nemyslim ze je to knizka pro deti jen kvuli tomu ze tam neni zadna romantika, nahodou je tam docela nasili a sama politika, to musi bejt vsude sex aby to bylo pro dospele? Mam celkem rada i Twilight, ale po vsech tech citovych vypetich a histerii jsem rada, ze si konecne odpocinu :)
Lister | Fandíme filmu
Lister | 2012-04-05 15:51:23 | 0 0
Dost mně v Hunger Games potěšil Lenny Kravitz :)
Rue | Fandíme filmu
Rue | 2012-03-28 16:05:45 | 0 0
Mě to naopak úplně dostalo, ale je to asi tím, že jsem nejdřív četla knihy. Film je podle mě... no dobrý... ale vzhledem ke knihám jsem čekala víc
Menelvagor | Fandíme filmu
Menelvagor | 2012-03-23 20:36:11 | 0 0
Hmmm tak jsem na tom dneska byl a musim souhlasit se článkem že do vstupu do arény dobrý, to co ale přišlo pak bylo o ničem. Jinak celkově mě film moc nevtáhl, čekal jsem něco lepšího
 | Fandíme filmu
Anonym | 2012-03-22 22:52:46 | 0 0
Jak na to tak koukám- nemůžu odolat- v nejbližší době na to musím jít...
Mon | Fandíme filmu
Mon | 2012-03-22 21:56:51 | 0 0
Komentář ze strany čtenáře: film funguje jako ilustrace knihy, převádí poměrně věrně příběh, ale vzhledem ke způsobu jakým je kniha napsána se daří filmu zobrazovat právě to, co na knize hodnotím jako slabší a nijak zvlášť zajímavé a to, co je na ní opravdu dobré, se do filmu nedostalo, protože se to tam buď nevešlo nebo se to nedá do filmu vůbec dostat. Právě ty její "vnitřní dialogy" jsou podstatné, síla knížky je právě v tom, že naprostou většinu věcí se dozvídáme skrze Katnissino hodnocení věcí kolem ní, a při tom čtenář mnohdy tuší, že ona není právě dobrá v tom jak rozumí situaci a spoustu věcí nechápe. Ale to samozřejmě není jediná silná stránka knihy. Uzavřeno: kniha je o třídu lepší než film.
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2012-03-21 23:55:38 | 0 0
jura - V jádru jsou opravdu motivy jako strach z vlastní smrtelnosti, deziluze, touha přežít atd., které podle mě budou fungovat na všechny generace, zvlášť díky skvělému výkonu Jennifer Lawrence (v knize prý Katniss vede vnitřní monology, ale Jennifer si vystačí s pár mimickými gesty), jen mám prostě pocit, že dospělí už tyhle věci viděli v ostřejších filmech, zatímco pro ty mladší ročníky to bude takové nové, neokoukané - většina filmů "pro děti" přeci jen takovéhle věci zas tak často neřeší.

George - Určitě se toho neboj : )
George | Fandíme filmu
George | 2012-03-21 23:41:58 | 0 0
Perfektní recenze Anarvine :), akorát dlouhá, výstižná, čtitelná. Na Hunger Games půjdu v pátek, tak uvidíme :).
jura | Fandíme filmu
jura | 2012-03-21 23:38:10 | 0 0
Jak čtu "příběh pro mládež", tak mě to odrazuje. Dobrej film musí fungovat vůči všem, ne jedné věkové skupině. Takhle by možná bylo na místě udělat 2 hodnocení. Jedno pro mládež a druhý pro ten zbytek.