Komentáře 31

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-10-16 19:54:14 | 0 0
no jo no od toho je to občanská válka, každý to vidí jinak.....
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-10-16 19:31:30 | 0 0
Fimi: Jenomže on se to dozvěděl až v pár posledních minutách filmu a tak místo Starkovi pomsty šlo do té doby především o smlouvu - jedni jednali svobodně a dle svého nejlepšího uvážení a druzí jednali na příkaz ministra Rosse bez ohledu na to, co po nich požaduje. Honba za Buckym je pouze jednou z věcí, která se na tu smlouvu nabalila.
martsebe: Je pravda, že Stark měl mnohem lepší argumenty. Steve argumentoval "racionálně" pouze bezprostředně poté, co se o smlouvě dozvěděl. Potom se oháněl už pouze Buckym. Ale kdo viděl všechny filmy MCU (zejména pak celou Captainovu trilogii a oba díly Avengers), tak musí chápat pravé důvody toho, proč Cap tu smlouvu nepodepsal. Jinými slovy. I kdyby ve hře nebyl Bucky, k Občanské válce by stejně došlo, protože by Steve tu smlouvu nepodepsal. Neriskoval by to, že by zkorumpovaní politici zneužili Avengers stejně, jako HYDRA zneužila S.H.I.E.L.D., ale to už jsem v jednom komentáři psal. Vždyť vyjádřil svůj nesouhlas s podepsáním smlouvy ještě před tím, než OSN začalo po Buckym pátrat. Ano, Steve byl ochotný smlouvu podepsat za podmínky, že se dopíší dodatky, ale nerozmyslel si to kvůli Buckymu, jak píšeš, ale kvůli Starkovi, který se k Wandě nechoval jako k člověku, ale jako ke zbrani hromadného ničení. Cituji některé Rogersovi argumenty: "Co když nás někam budou chtít poslat a my nebude chtít. Co když nás bude někde třeba a oni řeknou ne. Možná nejsme dokonalý, ale jsme ta nejbezpečnější možnost."
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2016-10-16 18:10:15 | 0 0
Ono možná místo porovnávání toho jestli film odpovídá předloze 1:1 a následně podle toho ty filmy odsuzovat, tak by to chtělo pořádně se zamyslet nad vývojem Starkovi postavy. Kromě toho že je to jediná postava, kde probíhá pořádný vývoj (u ostatních probíhá mnohem pomaleji), tak je to zároveň možná nejlidštější postava v MCU (což více méně dokazuje každý film, kde se objeví a poslední třetina Civil War nejvíc).

A oba názory mají svoje opodstatnění, ale zatímco Stark skutečně argumetoval a dokonce jasně řekl, že ta smlouva se bude ještě vyvíjet a přidají se ještě dodatky, aby to Capovi vyhovovalo, tak Cap argumentoval jenom na začátku a pak se zaseknul jako kolovrátek a choval je jako dětsko, které se nechce vzdát poslední věci jeho minulosti (Bucky).

A Zemovi nahrávali oba dva a taky to tak dopadlo
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-10-16 17:23:16 | 0 0
no kdyby Stark zjistil že Bucky zabil jeho matku dřív smlouva nesmlouva šel by po něm.....stejně asi budu stát za svým, ale to je tim že to porovnávám s komiksem
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-10-16 17:08:36 | 0 0
Souhlasím s tím, co napsal Dominik a ještě doplním, že kdyby nedošlo k podpisu smlouvy, nedošlo by s velkou pravděpodobností ani k souboji na letišti, protože Stark a jeho tým do něj byli tlačeni politiky a generálem, kteří na ně naléhali, že musí Buckyho co nejdřív sebrat a zajistit Capa. Kdyby smlouva neexistovala, neměli by tihle šaškové na Avengery žádné páky a Stark s Capem by si to mohli v klidu vyříkat bez zbytečných bojů, protože v té době ještě Stark proti Buckymu nic osobního neměl. Šel po něm tak tvrdě pouze proto, že ho k tomu dohnali ti, kterým se upsal a kterým za žádnou cenu nechtěl dovolit, aby proti Capovu týmu zasáhli sami (celkem správně se totiž domníval, že by se s Capem a jeho lidmi nemazlili ani z poloviny tak, jako on a jeho tým, viz následné uvěznění). Takže v tom boji šlo především o Sokovijsou smlouvu, Bucky byl jen taková rozbuška, nebo spíš záminka.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-10-16 16:36:08 | 0 0
tak jasný Civil war je dobrý film, mám ale radši Capa dvojku, osobně však považuji Capa 3 lepší než Avengers a rozhodně lepší než Avengers 2....já si jen myslim že kdyby tam Dohoda vůbec nebyla a šlo by jen o to že jeden tým věří v zákon a chce dostat Buckho jakožto zločince a druhý tým ho chce chránit protože věří že za vším je Hydra, tak by to vypadalo stejně.....já jen že se mlátili kvůli Buckymu aby se nedostali k letadlu a vůbec ne kvůli tomu že se nechtějí registrovat....v pohodě, jen mě zajímá zda tu dohodu do budoucna podepíšou nové postavy, třeba někteří Inhumans je podepsali, viz nový ředitel SHIELDU, Yo-Yo, potom teda ještě zda vůbec do budoucna ve filmech bude opět SHIELD legalizován když v aktuálním díle to řekl sám ředitel na veřejnosti že SHIELD je opět venku....a samozřejmě třeba takový Strange zda podepíše, nebo mě zajímá kolik filmů se bude Dohoda dotýkat, zda podepíše Cpt. Marvel, Wasp,nebo někdo z Defenders, Hulk až se vrátí a tak...i když u Hulka je jasný že to nepodepíše......v komiksech registrace končila myslim že smrtí Sentryho
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-10-16 16:21:52 | 0 0
Fimi: No ano, smlouva byla v pozadí. Tak jsem to i myslel. Ale také byla hnacím motorem všech těch událostí. Smlouva zažehla plamínek, který byl nadále rozdmýchán Helmutem Zemo - výbuch u budovy OSN, křivé obvinění Buckyho, odhalení skutečného vraha Starkových rodičů. Komiksy nečtu, ale zhruba vím, jak tam Občanská válka probíhala. Nevadí mi, že to ve filmu pozměnili. Přesto vše považuji Sokovijskou smlouvu za důležitou součást filmu (byla v pozadí stejně, jako byl v pozadí prvních Avengers Thanos). V tom se možná neshodneme, ale určitě se shodneme v tom, že je Civil War úžasný film. :-)
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-10-16 16:02:13 | 0 0
Dominik: já si právě myslim že ne, smlouva pouze rozdělila lidi na dva tábory, ale celý konflikt navíc utvrdil plán Zema a to Starkova zabedněnost
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-10-16 16:00:52 | 0 0
Dominik: ani boj na letišti ani boj na Sibiři nebyl kvůli dohodě....na letišti chtěli Capteam odvést pozornost a ti dva se dostat do letadla, Starkteam s nimi teda svedli boj, a na Sibiři to už bylo jen kvůli Buckymu....vlastně celý film byl jen tom že Cap chrání svého kamaráda, Dohoda byla tak nějak v pozadí.....třeba komiks hovoří jasně, tam se mlátí opravdu protože se jedna skupina nechce registrovat a druhá je tedy stíhá a zavírá do vězení a ze Starka se navíc stane největší zmrd když využívá superpadouchy kteří se registrovali aby chytali hrdiny.....proto třeba od něj přešel Spiderman do Capteamu.....
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-10-16 15:39:42 | 0 0
Fimi: Nemyslím si. Bucky byl jedním z důvodů bitvy na letišti, ne jediným. Na počátku celého konfliktu byla Sokovijská smlouva. Já to vidím asi takto. Steve byl vojákem plnícím rozkazy a Tony byl arogantním milionářem mající problém s autoritami. Poté, co vyšlo najevo, že byl S.H.I.E.L.D. infiltrován HYDROU byla Stevova důvěra v jakýkoliv systém otřesena. Obával se, že by zkorumpovaní politici mohli zneužít Avengers stejně, jako HYDRA zneužila S.H.I.E.L.D., kdyby nad Avengers dozorovalo OSN. Naopak Tony si vyčítá to, co způsobil jím stvořený Ultron a proto se přestal bránit dohledu OSN nad Avengers. Pravdu měli oba - Steve i Tony. Záleželo pouze na nás, ke kterému z těch dvou názorů se přikloníme a na tom, z jakého úhlu pohledu na celý konflikt budeme pohlížet. Honba za Buckym, Black Pantherova pomsta, Starkova pomsta ... to vše pouze přiložilo do ohně, ale ten oheň Občanské války zažehla právě Sokovijská smlouva.
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-10-16 14:06:37 | 0 0
Davide co by si bral?,že by si dostal po tlamě,tak ty seš jinej masochista :-D
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-10-16 14:01:59 | 0 0
ale v Občanské válce (filmu) spolu nebojovali kvůli Dohodě a registraci ale kvůli Buckymu....ten zákon ve filmu vůbec nemusel být :-D

já mám spojler rád a vůbec mi to nevadí, trailery mi nevadí ale spíš mi vadí velké množství vypuštěnýh spotů z filmů, to potom znáš opravdu vše, ale zase, bud se na to podíváš a nebo ne
David007 | Fandíme filmu
David007 | 2016-10-16 12:47:48 | 0 0
:D :D Já bych to bral .. :D :D "Na život a na smrt"
Dominik | Fandíme filmu
Dominik | 2016-10-16 12:41:34 | 0 0
Danielll: Po úmrtí Václava Havla bylo letiště Ruzyně přejmenované na Letiště Václava Havla. A ve 22:00 už budu hajat. Někteří z nás totiž musí vstávat brzy ráno do práce a nemají čas si po nocích natloukat. :-)
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-10-16 12:19:25 | 0 0
Dominik,takové letiště neznám,znám jen letiště Ruzyňe :-) a v 15 to nestíham,tak třeba v 22 hod,když nebudeš hajat :-D

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest