Komentáře 86

Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-09-20 16:00:49 | 0 0
Emmo jo řekl bych,že máš pravdu,ono totiž před Flashovím příchodem,je snová sekvence zničeného města jenž Batman pozoruje dalekohledem a při bitvě jenž je Batman poražen ho pak vidíme připoutaného v řetezech a když Superman přistoupí k nemu a sundá mu masku řekne Byla pro mě vším a tis mi ji vzal,no a hned nato začne ten Flashov dialóg aby našel Lois,to ona je ten klíč a tak dál.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-09-20 13:53:54 | 0 0
Danielll: Podle mě Flash odkazoval na něco, co se v DCCU teprve stane (proto říká, že jde příliš brzy a proto já říkám, že tahle scéna přímo s dějem BvS vlastně nesouvisí). Takže očekávám, že někdy v nějakém příštím filmu nastane situace, kdy bude s Loise spojená nějaká velká katastrofa. Osobně mi přijde nejpravděpodobnější scénář, že Loise zemře a Superman kvůli tomu nějak ohrozí svět (proto je tam ta zmínka "měl jsi o něm pravdu", která značí, že Bruce se tak docela nemýlil a Superman vážně může být nebezpečný, když se "zvrhne"). Flash tudíž přišel Bruce varovat, aby tomu všemu předešel a šel na to právě skrz Loise, která je klíčem. Ale jsou to jen dohady, protože přímo Loise ani Superman zmínění nebyli, jen se to na ně hodí.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-09-20 13:46:23 | 0 0
Plague: Příště bych ti doporučovala si komentáře, na které reaguješ přečíst. Možná by ses pak vyhnul tomu trapnému okamžiku, kdy napíšeš to samé a přitom se cítíš být v opozici a těžce nad věcí :-). Ano, scéna s Flashem je důležitá pro další filmy DCCU (možná), pro BvS oproti tomu byla stejně důležitá, jako by byla scéna v níž si Batman oblíká pod brnění trenky (a podstatně méně poutavá a zábavná :-)).
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-09-20 12:46:10 | 0 0
No ja si nejsem jistej,musel bych se na to kouknout,ale když se Flash zjeví Batmanovy,neupozorňuje ho čistě náhodou na Lois Laine,myslím,že říka něco ve smyslu,že ona to vše bude mít na svědomí a aby ji Batman zastavil dokuď není pozdě,předtím říka,jako že je tu příliš brzo.Přiznám se,že tohle byla jediná scéna kterou sem nepochopil.Jediní co mě napadlo,byl fakt,že kdyby nebylo Lois,tak by Superman zřejmě žil,nevím no.
Plague | Fandíme filmu
Plague | 2016-09-20 12:38:22 | 0 0
Emma: První slovo tvé reakce ''Kdyby'' a už přestávám číst, protože argumentuješ nepodloženýma argumentama, nějaký kdyby nikoho nezajímá. Ta scéna je navíc zásadní vzhledem k dalším chystaným dílům DCU, protože to Flash Batmanovi řekne, aby ''je našel''.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2016-09-20 12:09:39 | 0 0
Plague: Kdyby tam ta scéna nebyla, Batman by udělal totéž, co udělal, protože naštvanej už byl dost a Superman by stejně během boje řekl Marta a zase by se stalo totéž, co se stalo, takže fakt ne, z hlediska příběhu filmu BvS bylo úplně fuk, jestli tam ta scéna s Flashem byla, nebo nebyla. Jak už tu zaznělo, nehledej logiku, tam, kde není. Ano, mohla tam ta scéna být, ale kvůli ději tohohle konkrétního filmu vůbec nemusela, byla tam jako cameo a pomrknutí do budoucna, které nejspíš bude hrát roli v nějakém z dalších filmů (teda možná, pokud od té doby u WB už zase nezměnili plán, což je dost dobře možné). Nic víc a nic míň.
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-09-20 11:15:00 | 0 0
schonecek Ja myslím,že tvůrcum jednoduše hrálo do karát,že obě matky se jmenují stejně.Pokuď by to tak nebylo,přišli by s jiním řešením.Nehledej nelogiku,kde není :-)
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2016-09-20 11:06:23 | 0 0
Já mám jen trochu problém s tím, že pokud by třeba Joker řekl uprostřed souboje Martha, tak by jako Batman taky zastavil ? Protože tady se bavíme čistě jen o jménu Martha, pokud by se Supermanova matka jmenovala jinak, tak by ho Batman zabil. Nemluvíme tady o tom, že si Batman uvědomil že má Superman matku a nechce ho zabít, protože během souboje mluví Batman o Supermanovích rodičích, takže o nich ví.
Plague | Fandíme filmu
Plague | 2016-09-20 11:03:22 | 0 0
Ona už jen představa vidět představit si Supermana jak prosí Wonder Woman aby zabila Doomsdaye je naprosto směšná.
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-09-20 10:52:36 | 0 0
schonecek:Defakto to co jsem ti napsal,tak na tem se vlastně k pochopení zakláda celej příběh.Jednoduše pokuď ti třeba nepříde logické proč třeba Doomsdaya nezabila W.W,musíš se vrátit zpátky v příběhu a pochopit Supermana co ho k tomu vedlo,co měl v mysli a jak ona mysl byla manipulovaná Lexem,jen se proto rozhodnul skoncovat se svím přízrakem sám.Na filmu opravdu není nic nelogického,jen je třeba jej pořádně sledovat.
Plague | Fandíme filmu
Plague | 2016-09-20 10:47:34 | 0 0
schonecek: Jakou lepší motivaci bys chtěl než vzpomínku na mrtvou matku/rodiče, kterou zabili když jsi byl malej a celej život z toho viníš sám sebe a je to i jeden z důvodů, proč jsi se stal tím kým jsi.
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2016-09-20 10:26:12 | 0 0
Danielll : Zrovna s tou ,, Martha " scénou jsem na rozdíl od většiny lidí problém zas až tak neměl. Samozřejmě bych byl radši za ještě trochu jasnější důvod než že Batman slyší jméno své matky, ale v kontextu filmu to celkem fungovalo. S tím jsem problém moc neměl.
Plague | Fandíme filmu
Plague | 2016-09-20 06:51:23 | 0 0
Emma: Jak to, že to nemělo v ději žádný význam? Zase krásný příklad jak jsi krátkozraká. Flash přicestoval časem a varoval Batmana. Varoval ho před někým o kom prý měl pravdu a měl by se ho bát. Sice není řečeno koho se má bát, ale jelikož je Batman nejlepší detektiv na světě, tak si mohl dát dohromady, že se asi jedná o Supermana, což jen posílilo jeho strach a úmysl ho zabít.
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2016-09-20 00:03:17 | 0 0
schonecek:Máš pravdu,zda se někomu něco líbi nebo ne je každého věc,o to ale zde nejde.Tak nějak se ti tedy pokusím vysvětlit,co sem měl na mysli,že logika filmu se určitím spůsobem zakláda na mysli postáv,chceš li myšlenkách.Když při scéně kdy chce Batman zabít Supermana a ten řekne ať zachráni Marthu a pak Batmanov vstek,se je třeba vrátit spět k jiním scénám aby to dávalo zmysl.To co chci teď napsat,mi podle všeho vyvrátiš,ale zkůs se nad tím zamyslet.Takže ješte než dojde ke střetu Batmana se Supermanem,tak jsou mezi tím dvě klíčové scény,u kterých sem si uvědomil,že jsem prvně na ten film koukal špatne a až pak sem to pochopil.Tá první scéna je když Bruce stojí u hrobě svích rodiču a je záběr na oba náhrobní kameny,kde je napsáno Martha Wayne a Thomas Wayne a druhou kličovou scénou je když Luthor vyzíva na střeše budovy Supermana aby bojoval na život a na smrt,jinak Martha zemře a jméno jeho mámi mu řekne nekolikrát.Psal sem,že logika filmu se zakláda na mysli postavy a na její manipulaci a proto když Superman řekne Martha není to proto,že by to chtěl říct,ale v ten moment jeho mysl měla před sebou Luthora,kterej tím,že mu několikrát řekl Martha mu tohle vsunul do hlavy a následna reakce Batmana,jeho vztek byl spůsoben tím,že při návšteve hrobu rodiču myslel na to jak jako malej je nemohl zachránit a měl před očima jména rodiču.Proto když ho Superman prosí aby zachránil Marthu je jeho vstek spusobený myšlenkou,že jeho mámu nemohl zachránit a ten první moment,když to Superman řekne si Batman ptá kdo je Martha,on si totiž myslí,že mluví o jeho mámě a v ten moment když byl u hrobu,v jeho myšlenkách bylo aby rodiče žili,takže na malej moment jakoby zapoměl,že jsou mrtví a Supermanovu prosbu si vzal hodně k srdci.
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2016-09-19 22:28:48 | 0 0
Pokud já vím ( viděl jsem film jen dvakrát ), tak se Bruce probudí, zčistajasna se objeví Flash a pak se Bruce probudí znovu, takže měl asi sen ve snu ??? Jistý si tím nejsem ale myslím že to tak bylo

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest