Komentáře 120

Kretén | Fandíme filmu
Kretén | 2017-10-07 10:28:33 | 0 0
Včéra jsem Spiderman Homecoming konečně zkouknul a musím říct, že to není v podstatě v ničem horší než Spiderman od Raimiho. Spíš je to v pár ohledech lepší, než Raimiho Spiderman. Nemá to ale co dělat s věrností předloze, nebo hereckými výkony. Spíš jde o výhody, které jsou poskytnuty provázaností světa Marvelu, kam Spiderman teď tak nějak patří.
Roman miluje Marvel-Romarvel | Fandíme filmu
Roman miluje Marvel-Romarvel | 2017-10-07 09:34:42 | 0 0
,,Spiderman homeless v hlavnej roly marvel kid film pre marvel kidov,, to mě chceš urazit, nebo jen konstatuješ nějakou myšlenku, nebo co má zrovna toto tvrzení společné s tím, co jsem uvedl? A proč si myslíš,že se mi líbí filmy od marvelu nebo zrovna tento konkrétní snímek? O MCU jsem neřekl jediné slovo. Vím, že nejsi schopen mi vyvrátit jediné mé tvrzení o bvs aniž by ses nechoval jako někdo, kdo zrovna vstoupil do puberty a neurážel konkurenční značku, o které vůbec není řeč. Já taky neřeším, že pro tebe i naleštěné hovno na které v noci bude pršet a bude to točit Suck Šnajdr je mistrovské dílo jen když do něj drsně šlápne batman.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-10-05 15:09:28 | 0 0
zajímavý napsat recenzi po roce, ale proč ne.

Roman: at čtu jak čtu, tak tam nikde nepíše, že by měl rád, nebo by preferoval Marvel, jen že DC na rozdíl od MCU sází na drama...

jsem uplně zapomněl, že tahle diskuze měla tolik příspěvků :-D schválně kolik bude mít Liga,
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2017-10-05 14:05:38 | 0 0
ze si sajrajt a bez si pustit tu pseudo traparnu ktora sa chcela hrat na spidermana . spiderman homeless v hlavnej roly marvel kid film pre marvel kidov
Roman miluje Marvel...Romarvel | Fandíme filmu
Roman miluje Marvel...Romarvel | 2017-10-05 13:48:25 | 0 0

Nejhorší na tomhle filmu je skutečnost, že stačilo málo a mohlo to být dobré. Na počátku bylo zajímavé a silné téma, motiv, který žene Batmana proti Supermanovi - ale do něj tvůrci postupně přihazovali další a další náměty, spoustu symboliky, zbytečných návratů mrtvých postav a především přípravy na příchod Ligy.že se v tom úplně ztrácí to základní, Dva chlápci, co mají rozdílný pohled na svět a musejí si to spolu vyřikat.
DC se na rozdíl od Marvelu rozhodlo sázet na drama. Což jim ale trskotá na tom, že k dramatu potřebujete silný příběh a strhující postavy. A to by v tomhle filmu nenašel ani Batman. Lidi spolu nemluví, jen odříkávají toporné proslovy s věrohodností hlasatelů televizních novin. Motivy pro to, proč něco dělají, se odstěhovaly do Pevnosti osamění. Luthor tady nepůsobí jako protivník, spíš jako přestárlý nerd, kterého nemůžete vypakovat z večírku. Lois celý film jen přenáší věci z místa na místo a Superman ji zachrání hned třikrát. Já už bych se pomalu bál pustit ji v noci na záchod, že ve tmě zakopne a rozrazí si hlavu o mísu.Kam zmizela akční novinářka co se vrhá po hlavě do každé akce? Nejsem schopný ani říct, zda, jestli je Affleck coby Bat dobrý, nebo špatný. Aby se to dalo posoudit, musel by ve filmu dělat něco jiného než jen zachmuřeně sípat a čumět jak někdo, kdo má v prdeli kolík. Nejhůř je na tom Superman. Chápu, že ho tvůrci chtěli udělat moderně trpícího, takového Edwarda Cullena v plášti, ale v podstatě jen vyhodili všechno, co z něj dělalo Supermana, a nechali ho tvářit se, že se každou chvíli rozbrečí. možná je to tím, že jedním ze scénáristů je Dabid Goyer. Tenhle symbol naprosté šedé a ubíjející průměrnosti je jednou z největších záhad světového písemnictví. Stojí za většinou propadáků, ovšem jak se někde objeví nějaký komiksový film, stejně to dají napsat jemu. Evidentně sice nemá talent, ale poslušně přepisuje a připisuje, co se mu řekne, s nikým se nehádá a nechává producenty vyhrávat v golfu.
Ještě by to fungovalo, kdyby průměrný scénář vytáhla špičková režie, ale Suck Snyder už má svá nejlepší leta za sebou a jen se řídí zásadou ,,čím víc tam bude výbuchů a větší tma ve finálním souboji, tím lepší film,,. Dokáže natočit efektivní super záběr - ale už nedovede ty efektivní záběry spojit do nějakého emočního celku. vedle něj vypadá i Michael Bay jako David Fincher. A nepomůže ani ustavičné pomrkávání na fanoušky a všemožné citace slavných kreseb či vyjuknutí známých postav (počítač Luthora se znaky typických pro danou postavu - takže ty znaky vymyslel Luthor a postavy si je přivlastnily?) Tvůrci nechápu, že odkazy na legendární komiksová okénka nemůžou napravit skutečnost, že postavy nemají srdce a příběh mozek. Za mě 2/10

Roman jistě použije své adolescentní hlášky plné lobotomických pravopisných chyb a děsně cool nadávky, které definují omladinu někde kolem puberty, o tom jistě není pochyb. Naštěstí jeho argumenty o něm vypovídají, jak jsme se tu mohli několikrát přesvědčit sami. těším se na jeho reakci, která opět pobaví všechny uživatele tohoto webu.

váš Romarvel
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-03-13 15:03:28 | 0 0
Roman: no u mě vede zatím MoS, BvS až prodloužená verze dosáhla u mě na 75% a SSq se mi nelíbilo....no já bych dal přednost i jiným režisérům, Snyder si myslim že nemůže být dvorní rejža DC....
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2017-03-13 14:25:05 | 0 0
Fimi : no mne zas pasuje DCEU zatal vsetky filmy i ked SS bol trochu slabsi ale pohoda za mna top film od marvelu capitan america 1 a dufam ze este uvidíme red skulla a este sa budem modlit bohu aby zack snyder natocil JL2 a Man of Steel 2
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-03-13 14:11:20 | 0 0
Roman: ano než vzniklo MCU tak více méně to nestálo za nic když vynechám Sony se Spidermanem ale Blade se mi líbil třeba hodně....DC než začalo DCEU tak za něco stálo snad jen Batman od Burtona, Nolana a Constantine...a filmy první fáze MCU jsou sice slabší ale pořád se jakž takž drží ale to platí i o DCEU..muj názor... i když IM2 je pro mě opravdu velmi slabý
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2017-03-13 13:59:13 | 0 0
Fimi : GL je v pohode film catwoman je fakt zly a batman a robin sa mi tiez pacil fur lepsie nez Hulk Neuveritelny hulk a Daredevil to su take odpadiky od marvelu
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-03-13 13:43:15 | 0 0
Red: podle mě nezná ani je, zná jen animáky a filmy s DC skvosty jako Green Lantern, Catwoman a Batman a Robin :-D
Red_Hood | Fandíme filmu
Red_Hood | 2017-03-13 07:20:30 | 0 0
Emma: Dobře napsáno

Fimi: Stejně ti vypíše ty nejznámější komiksy, ale ve skutečnosti je nečetl... Chjo...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-03-13 06:25:35 | 0 0
Emma: hezky jsi to napsala ale bohužel, DC fanoušek a možná i Roman jsou ještě děti, takhle složitý text nejspíš nepoberou...

DCFanoušek: ty nejsi DC fanoušek, ty o DC vůbec nic nevíš, jinak bys takhle nemohl psát....nebo mi řekni co všechno od DC jsi četl když jsi ten fanoušek, co jsi všechno viděl? lidi jako ty dělají naopak DC ostudu ale v pohodě,
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2017-03-13 02:01:36 | 0 0
Mě by fakt hrozně zajímalo, co si u Warnerů myslej o fanatických pseudo-fanouškách DCCU, kteří se chovají tak hloupě a dětinsky, jako někteří experti na těchto stránkách (viz. řeči o podplacených kampaních, neschopnost charakterizovat snímek z DCCU bez zmínky o MCU, neustálé nadávky a osobní útoky na oponenty i konkurenty apod.). Ti je musej k smrti nenávidět, protože tak mizernou reklamu (a k tomu i špatné jméno a tragickou pověst), jakou jejich komiksovým filmům takoví rádoby fandové dělají, aby člověk v historii kinematografie fakt pohledal. A to radši ani nemluvím o hercích a štábech už natočených i teprve připravovaných snímků. Ty musí tak brutální prasení jejich práce nesmírně ubíjet, protože se můžou na place i ve střižně snažit sebevíc, a podobní exoti normálním divákům jejich díla stejně nakonec znechutí. A jako bonus je ještě prezentují jako tak ubohá a mizerná, že je při jejich obhajování potřeba chovat se jako agresivní zaslepené pako, místo uvádění relevantních argumentů. A přitom ty filmy mají svá pozitiva, ne, že ne, ale ani jedno z nich neleží v urážení konkurence a hledání konspiračních teorií o zákeřných spiknutích...
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2017-03-13 01:08:08 | 0 0
DCfanousek presne jak pises ten ich Baron prasil v Civil odpade som mislel ze bol ftip ale nebol marvel zaporaci stoja za sracku vynimka Red skull .