Komentáře 31

KrálPásovců | Fandíme filmu
KrálPásovců | 2015-04-16 10:37:49 | 0 0
Od zbytečných narážek na DC se tímto nadále distancuju.
Ještě tu ze mě po Marvelofilovi uděláte Aláhofila a labužníka kyprých žen :D
KrálPásovců | Fandíme filmu
KrálPásovců | 2015-04-16 10:31:59 | 0 0
Pánové a dámo. Strhnout takhle vášnivou diskuzi nebyl záměr. Důvod proč jsem se rozčílil byl SW celebration na který DC utrousí první kousky traileru, má to být den SW !! :/ :D. Na druhou stranu, pro mě tímhle diskreditují i sami sebe.
Abych část věcí uvedl na pravou míru.
Muž z Oceli
- nelíbil se mi a to kvůli stupiditě scén, on by snad někdy Klark udělal něco co by ohrozilo lidi ? Náražím na ty mlátičky se Zodem. A potom rouhovory typu: Jak máme vědět, že se neobrátíte proti Americe, atd. Jsem naštvanej na všechno kolem, jen ne na postavy. Mělo to i hloubku a ano to Marvelu chybí, jenže ty Americký klišé (tak se tomu snad ani už nedá říkat).
Uznávám tvrdit, že BvS bude za 500mil rád byla hloupost. Ale pokus to bude jako MoS, tak zbytek DC vynechám, teda až na Suicide Squad.
Wonder Woman
Jednou pro vždy, pro mě je Gal zklamáním. A nechápu co je špatnýho na zkonstatování faktu že na WW má malý prsa i zadek.
Marvel vs DC
DC ani po MoS nezavrhuju ani sem nikdy nezavrhoval, ale nelíbí se mi jak horkou nití to šijou. Pravda jejich superhrdinové jsou známější a proto si sólovku mohou dovolit rovnou. Ale Marvel je pro mě příjemnější. Je to hezká pohádka pro dospělý :). Nemám rad psychologický nepovedený drama po americku.
Omluvám se těm, kterých se dotknu, ale já z Americký ropagandy zvracím.


A celkově sakra co je špatnýho na tom uvíst názor? Byť zcestnej, tak ale pořád názor. Oceňuju lidi co mě uvedou z omylu, ale řeči stylu že bych se neměl vyjadřovat beru ještě hůř, než když jsem trochu a mimo i kritizuju.
Radek | Fandíme filmu
Radek | 2015-04-16 08:08:16 | 0 0
Právě jsem přečetl všechny komentáře...vyčerpávajícím textem to hezky napsal bSaR. Tomas44 mě také zaujal :) Snad jen pořád mě mrzí, že do diskuze(zí) pořád píšou lidi, kteří haní jednu stranu a druhou posílají do nebe. Přijde mi to pubertální...

Ano ! Marvel má více filmů na stříbrném plátně a lidé všeobecně mají rádi superhrdiny, takže se daří celému studiu a to hlavně finančně. DC teprve vše rozjíždí a je na začátku všeho. Tečka. Nerad bych už tady četl a rozebíral jak Marvel je špička a DC žumpa.

Trošku se vrátím k tomu jak tu někdo rozebíral, že BvS bude rád za 500 mega, to jsou opravdu silná a blbá slova. BvS by měl být veliký film, na který čeká hodně lidí, Batman a Superman - dvě nejznámější filmové postavy na Světě. (Superman byl už natočen v roce 1978 a měl celkem i s MoS 6 filmů. Batman, když budeme počítat filmy od Tima Burtona - 7 filmů.) Opravdu si myslíte, že tyhle dva na jednom plátně se budou potácet mezi 400 - 50 mega...:)
Polo | Fandíme filmu
Polo | 2015-04-16 06:20:12 | 0 0
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-04-15 23:22:07 | 0 0
Daniel: No tak já to tak třeba nedělám a zrovna Iron Mana 2 jsem viděla dobré dva roky dozadu a přesto myslím, že si ho pamatuju dost dobře (a pamatuju si dokonce i jedničku nebo IH, heč :-D), ale máš pravdu, těžko tě o tom přesvědčím :-).
Ale hlavně mi uniká ten důvod, proč to vůbec řešíš. Pokud budou mít DC fanoušci děravou paměť, budou to tak za pár let dělat taky, až těch informací bude víc (pokud by to někdo z nich dělal už teď po jednom snímku, tak by bylo možná záhodno navštívit odborníka přes problémy s pamětí :-)). Ve výsledku je ale úplně jedno, zda někdo hledá informace ve filmech, když o nich chce diskutovat, nebo je nosí v hlavě. Vypovídá to totiž spíše o úrovni a stavu jeho dlouhodobé paměti, než o jeho fanouškovství a zájmu o komiksové filmy :-).
Simeon Hobbes | Fandíme filmu
Simeon Hobbes | 2015-04-15 23:10:01 | 0 0
Na to, jak si dá rádoby Batman přes držku s Mužem z oceli jsem vážně zvědavej. Nechci tady hodnotit filmy od DC a Marvelu, ale zrovna s propagací DC na filmovém poli to je proti Marvelu prostě slabota. Po jednom rozporuplně přijatém Man of Steel to dělají hrozně nešťastně a ta zoufalost ve stínu někoho, kdo to dělá líp a déle, je z nich hrozně cítit.
Daniel | Fandíme filmu
Daniel | 2015-04-15 23:08:42 | 0 0
Emma:Slovo podvázdať nie je na spravnom mieste,ale je z niektorých komentárov (pokial sa to tíka nejakej sceny alebo spojitosti jednej sceni previazanov inou scenov ineho filmu),že diskutujúci si pomahajú otvorenými filmovymi webi alebo si daní film vyhladajú onlain a laicky povedané stopnú si určité pasaže a z nich potom vyberu to čo dajú do komentára.Budem súhlasiť ako pišeš že je to zhruba 20 hod materialu s toho tak 5 ho je zapamatovatelných,ale len do určiteho času.Pokial si čitala dobre na začiatku,davam priklad Iron Man 2 a beriem v uvahu,pokial by niekto pozeral film pred rokom,dosť pochybujem,aké bude mať znalosti tikajuce sa zapamatovatelnosti určitých scén vo filmu. Takže milá Emmo nejde o podvadzanie a ani to netvrdím,ale o (prečo by som sa namahala/namahal,keď teraz nie som si istá/isty zda to čo napíšem je napisane dobre,ale radšej aby k tej chybe nedošlo,sa radšej presvedčím tím že si daní film otvorim,keď chcem pridať komentár.No ale dosť ťažko sa mi to vysvetluje ale i tak ma dosť ťažko presvedčíš,že to tak nie je :-)
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-04-15 22:23:42 | 0 0
Daniel: Četla jsem tvůj poslední komentář třikrát a přesto jsem nejspíš nepochopila, co jím chceš říct. Nebo vážně mluvíš o tom, že si fanoušci filmových marvelovek napamatují důležité informace z filmů a při jejich předkládání "podvádějí"? A jak jsi k tomu prosím tě došel? :-)
Vždyť je to cca 20 hodin video-materiálu (bez seriálů!) a z toho je k zapamatování a pochopení zákonitostí MCU nutná maximálně čtvrtina, čili nějakých pět hodin a to fakt není tolik, aby to lidi nezvládli, když chtějí :-).
Avšak stále je to mnohem více, než u osamoceného MoS (kde by to stejnou matikou bylo necelých 30 minut) a proto se tu Marvel řeší víc, jak DC, protože filmovým fandům bylo z MCU zatím předloženo mnohem větší množství informací, jak z DCCU a tím pádem to kolem sebe nabalilo i hafo lidí, kteří se věnují detailním rozborům jednotlivých snímků, čtou komiksy a "předávají svou moudrost" těm, kdo se o ní zajímají. A kdo chce, ten si ty informace od nich najde a zapamatuje. Tečka. Víc bych za tím fakt nehledala :-)
Daniel | Fandíme filmu
Daniel | 2015-04-15 20:17:22 | 0 0
Tomas44:Tak ono si zabudol na dosť dôležitú vec.Ja totiž neverím a nechcem veriť,že keď niekto videl Iron Mana 2 povedzme pred rokom a nasledne povedzme k nejakemu marvel članku su komentare,môže dotična osoba vziať s toho filmu scenu spôsobom takím,akoby prave na ten film pozerala prave v momente,keď má pridať komentár.Jednoducho väčšina pritomných fanušikov,si pomáha zapnutimy zdrojmy dvd, počitač, onlajn marvel filmy a taktiež otvorenyma komiksama,ale bez toho by zrejme tak chytrí neboli.Sry pokial som tim niekoho urazil,ale je to tak.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2015-04-15 20:00:50 | 0 0
miluju Marvel, ale abych řikal o DC sračky to bych musel beht uplně vymaštěnej....nemůžu se dočkat BvS a SS a samozřejmě nejspíš zajdu na každý film DC tedy nejspíš kromě WW protože ta mě vůbec nezajímá...

ale i přes to že mám MCU na prvním místě dokážu říct že podle mě se jim všechny filmy nepovedly a stejně tak nesnášim FaF a třeba pátej díl mi přišel ze všech dílů nejméně stupidní a docela se mi i líbil...vy všechno hned odsoudíte jen proto že to není Marvel

příští rok bude hodně hojnej tři filmy o X-men, dvě MCU z toho v jednom bude osudové čekání na který všichni čekali roky Spider man v MCU a potom další filmy od DC z toho jeden kde bude opět osudové setkání na který lidi čekají možná desetiletí a to spojení Batmana a Supermana...a někteří aby byli za tohle rádi, co se chystá a co všechno přijde tak jen prskají....to je smutný...a upřímně? MoS se mi líbil, je dobře že to každý dělá jinak kdyby to dělali stejně tak by to nejspíš nikoho nebavilo protože by viděl všechno po Nolanovsku...děláte z něj nejlepšího režiséra a přitom CA2 byl taky výborně natočený
Tomas44 | Fandíme filmu
Tomas44 | 2015-04-15 19:58:13 | 0 0
Koukám, že než jsem to sesmolil, tak mě spousta lidí předběhla :D

bSaR: Taky souhlas.
Dea | Fandíme filmu
Dea | 2015-04-15 19:50:41 | 0 0
Už je na čase. Doufám ve špičkovou ukázku když už k tomu dělali vlastní hudbu, jen pro trailer. OT: Ještě to chce něco z toho Warcraftu, který bude mít premiéru taktéž v březnu.
Daniel | Fandíme filmu
Daniel | 2015-04-15 19:49:20 | 0 0
bSaR:Perfektne napísane čo k tomu dodať :-)
Tomas44 | Fandíme filmu
Tomas44 | 2015-04-15 19:48:51 | 0 0
KrálPásovců: Nemůže se to líbit každýmu, já to beru. Podle mě bylo MoS skvělý, ale pokud jde o závěčnou bitku, tak doufám, že do dalších filmů si vezmou ponaučení, že méně je někdy více. Mě zase třeba jako rana do gulí přišel Iron Man 3, Thor 2 i Strážci galaxie (pár vtipných scén jinak to byla nuda) dlouho se mi nestalo, že bych litovat peněz za lístky. Nemám zájem vyvolat další hádku, tak kdokoli si to přečte berte to jako můj názor. Je mi jasný, že se mnou drtivá většina zdejšího osazenstva nesouhlasí.
Za filmového DCfila bych se také nepovažoval, hodně dřívějších filmů se mi vyloženě nelíbilo (např.: Green Lantern, Jonah Hex). Ale mám rád krom filmů hlavně jejich komiksy a právě díky tomu se považuju za DC fanouška. Marvelovské postavy mě prostě nikdy nezaujaly, ale kvalitnímu filmu od nich se rozhodně nebráním. Bohužel zatím nadvzdory jejich nepopiratelnému úspěchu mě neoslovili. Těším se víc na DC a moc nechápu proč se do nich marvelofilové, budeme-li je tak tedy nazývat, naváží. Očividně jsou všichni pevně přesvěčení, že je DC nemůže ohrozit, tak je to zbytečný. Co mě občas zaráží je, že jakmile je zde článek o postavách jako Wonder Woman nebo Shazam tak je mnozí zesměšňují a jediné co dokáží řešit je velikost poprsí Gadot nebo že je příběh nějakýho Justina Biebera, který se mění po vyřknutí magického slova v dospěláka, nezajímá. Jakmile je tu Marvel tak dokáží řešit i věci kolem příběhu a neváhají se podělit o znalosti z komiksů, ale u některých DC věcí se řeší jen hovadiny, což mě bohužel vede k závěru, že ty postavy pořádně ani neznají, hlavně že si z nich dělají srandu. Nebo opravdu znají, ale nemají je rádi, pak to nebu. Nepamatuju si, že by někdo třeba u WW napsal koho by si představoval za záporáka nebo něco takovýho.
Ale zřejmě tu pláču na špatným hrobě. Marvel momentálně vládne a možná ještě dlouho bude. A ikdyž se teď DC potýká se ztrátou režisérky u WW a celkově působí podle mnohých nejistě a nepřipraveně, neznamená to, že se nedostanou na úroveň Marvelu. Podotýkám, že mi fuk jestli ho zastíní nebo už navždy zůstanou v jeho stínu, mě stačí, kdy ty filmy budou stát za to a vydělají dost, aby mohli pokračovat dál. První filmy MCU taky nebyli žádnej zázrak (to tu psali i jiní) a nevydělávali balík hned ze startu.
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2015-04-15 19:43:16 | 0 0
KrálPásovců : Já s tebou do jisté míry souhlasím. Muž z oceli mě také pěkně zklamal. Trailery se zdály být super, ale film byl jen přehlídka CGI a Supermanova super-vážného pohledu. A to byl kámen úrazu. Já miluju Marvel z jednoho důvodu. Nejsou vážní. V tom je to, co pro mě Marvel vyšvihlo daleko nad DC. Filmy o super hrdinech, kteří pobíhají po světě v barevných elasťákách a bojují s neméně barevnými protivníky jednoduše nelze brát do puntíku vážně. Neříkejte mi, že by Superman za celého MoS neprohodil jediný vtip či hlášku. To je prostě nepřirozené. I Thor, který je bohem sem tam něco vtipného prohodí. Na druhou stranu chápu, že se Warner s DC chce nějak odlišit a dělat filmy jinak. Myslím ale, že cesta, kterou si vybrali není zrovna nejlepší. Každopádně si ale tento styl našel fanoušky a netvrdím, že DC nebude Marvelu konkurovat.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest