Komentáře 9

Emma | Fandíme filmu
Emma | 2015-03-01 00:03:31 | 0 0
Tak jsem se taky konečně vrátila z kina. A věc vidím takto: Šla jsem na jeden z "nejlepších akčních filmů" současnosti a dostala jsem skvostnou akci v lehce naprůměrném filmu, obsahujícímu sice spoustu super gagů a originálních perliček, ale také jeden pro mě nezkousnutelný autorký fail, který mi výrazně srazil do té doby vynikající hodnocení a nepěkně podrthl jeden z pilířů inteligentního dějového oblouku slibujícího mnohem originálnější konec. A tím failem byla IMHO smrt Harryho, kterou jsem sice čekala od začátku a která byla v ději potřeba, ale... takhle? Really? To Colinu Firthovi v půlce natáčení došla energie, nebo odstranění jeho postavy bylo vážně jen totální rezignací autorů na inteligentní a divácky přijatelné natočení situace "dostali jsme se do bodu, kdy se nám tahle postava v ději přestala hodit"? První bych vzhledem k jeho věku a tomu co předváděl snad i omluvila. To druhé po takovém mazlení se s jeho postavou, bohužel ne (protože tohle fakt nikdo jako autorský záměr o realističnost a šokující zvrat, nepropašuje). A něco mi říká, že správně bylo spíš béčko. No škoda...
Za mně tudíž 9/10ti za akční část a 6/10ti za tu filmovou. Sečteno, podtrženo 7,5/10ti, což rozhodně není ztráta času ani nějaký propadák. Akorát jsem si díky tomuto snímku připomněla, že se nemám nechat unést recenzemi a reakcemi a i nadále mám dodržovat svou diváckou zásadu-chodit na filmy s co nejmenším očekáváním, jež může být pouze překonáno. Zklamání, z opaku je totiž u mě zabijákem objektivity, proto 7,5.

A ještě na závěr znechucená poznámka (nikoliv k filmu)... WTF, co to jako mělo být ty titulky?!!! Sorry, ale když má jeden řádek titulků tři slova, tak ty další dvě, která přeloží vtipnou repliku skutečně vtipně, se tam snad ještě vejdou, ne? Možná by se měli páni "oborníci" skočit mrknout na net k "amatérům", jak se to dělá, protože takhle bude brzy pro anglicky nemluvící diváky lepší zajít na dabing, než na titulky, jež připomínají spíše výtah, než překlad! Brrr, opravdu děs běs!
BackPa | Fandíme filmu
BackPa | 2015-02-27 20:50:17 | 0 0
Tak jsem před chvíli došel z kina a super film, super akce, napětí, kamera, střihy, vtipy, krev..... za mě 100%
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2015-02-24 21:02:10 | 0 0
tak jsem to právě viděl v kině a skvěle jsem se bavil, originální humor, skvělý hlášky a skvělá akce prostě za mě super spokojenost...výborný těším se na dvojku který jistě bude
Pupik91 | Fandíme filmu
Pupik91 | 2015-02-22 20:52:11 | 0 0
parádny film, akcia, humor, hudba na výbornú, herci super, šušlajúci Samuel L. Jackson nemal chybu ;) :D ...inak neviete niekto ako sa volala pieseň, ktorá tam hrala pri tej automobilovej naháňačke??? díky ;)
Béčko | Fandíme filmu
Béčko | 2015-02-22 16:41:39 | 0 0
Tak včera jsem navštívíl kino,Kingsmana jsem si nemohl nechat ujít a vyplatilo se.Hodnocení na CSFD nebo recenze 9z10 je opravdu zasloužená.Akční scény jsou skvěle natočené,nechybí zde ani parádní hlášky a Samuel L. Jackson zahrál opět na výbornou.Takže jsem se u téhle akční jízdy skvěle bavil,od začátku až do konce.Mužu jen a jen doporučit,maximální spokojenost :-)
Salem | Fandíme filmu
Salem | 2015-02-20 19:26:37 | 0 0
Co jsem byl od ČSFD tak musím říct že paráda, i Flashku jsem si odtamtud odnesl