Komentáře 33

PJ | Fandíme filmu
PJ | 2014-09-11 17:26:54 | 0 0
Novej Dredd si mrte polepsil tim ze byl cistokrevne Rko, tech se uz moc netoci ale o to vice pak potesi ze se objevi film, zobrazujici neskryvane nasili. Nejsem zastancem krveproliti, jen mam rad autenticitu v jeho zobrazovani a proto me neskutecne zklamalo kdyz Arnie v Expendablech III brokovnici narval frajers z metru a jen prach, to toleruji u Ryana kvuli pocetnym vrstvam obleceni a pak i u nej se litry krve nasli ale Expendably me to zkazili a znechutili.
Trono | Fandíme filmu
Trono | 2014-09-09 20:59:25 | 0 0
Smash!: teď nechci do tebe rýpat nebo tak nějak, ale rozdíl mezi starým Dreddem a novým Dreddem je ten že víš kdo toho Dredda hrál a už kvůli tomu ten první film lidi odsuzují. Jestli nechápeš napiš, vysvětlím ti to.

mimochodem zdravím Daniela. Ahoj Michale :D
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-09-09 20:10:02 | 0 0
Smash! - "Ale neříkejte, že podobnost nehraje žádnou roly?"

- No právě že nijak zvlášť. Na prvním místě musí být film vydařený. Když je toto splněno, tak potom ve druhém plánu můžu řešit nějaké srovnávání s předlohou. Když je film pitomý, tak je opravdu upřímě jedno, jestli je předloze podobný jako vejce vejci - viz třeba teď Sin City 2.

Daniel | Fandíme filmu
Daniel | 2014-09-09 20:00:11 | 0 0
Smash:Mne sa tvoje komenty páčia,aj majú hlavu,pätu,takže más velke plus :-)
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2014-09-09 19:56:56 | 0 0
LALI87:Celkom to nechápu o čo sa snažís,ale vážne tvoje stupidne komentáre si nechaj pre seba.Čudujem ale zrejme si na tom závisli,hadzať sem nedôveruhodne komentáre tíkajuce sa TF alebo spominaného Thora.Sry Chlape ozaj nemaš nič iné na práci,len použivať dokola tie samé komentatorské argumenty.Nakoniec osobne je čisto len môj dôvod či sa mi Dredd pačil,alebo chceš povedať,že sa teba a ostatných snažím prehovoriť o opaku?. Myslel som že začneme konečne spolu komunikovať ako ľudia,no vidím že je to zbytočne.A to že som použival nick Michal malo aspoň pre mna veľke vyhody.
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2014-09-09 19:43:54 | 0 0
LALI87 D
obře, ale stejně. . dej člověku svobodu a nech ho používat jakoukoliv přezdívku chce, vždyť přece o nic nejde.
Lidi by na sebe neměli v téhle době útočit, svět se pomalu rozpadá i v těch nejniternějších oblastech, a řešení mezilidských maličkostí je to poslední co chybí.
Podívej se na mě, už tu zase něco píšu a smolím. . a někomu by to dokonce mohlo připadat zrovna tak otravné nebo to na něj mohlo působit přehnaně chytře. I to se může stát, děje se to. Škoda že takhle lidé přemýšlí.
LALI87 | Fandíme filmu
LALI87 | 2014-09-09 19:30:18 | 0 0
Smash : nemyslel som teba, ale toho Michalodaniela ...
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2014-09-09 19:27:30 | 0 0
folkon Ano souhlasím s tebou. Děkuji za tvůj komentář.
Aby jsme si ale rozuměli, druhý filmový Dredd se mě sice tolik nelíbil, napsal jsem zde že je to ve srovnání s originálem sračka (za tím si stále stojím) ale někde v hloubi duše jsem za něj alespoň malinko rád.
Konec konců je to Dredd, ale úplně jinak ztvárněný, v tom vidím všechnu tu škodu.
Dělat věci 2x a pokaždé jinak se sice v mnoha ohledech vyplácí, ale nevím jak je tomu s ohledem na existující comicsový materiál, který např. Dreddův vzhled s cela jasně definuje.
Samozřejmě věřím tomu, že s větším rozpočtem by to vše mohlo vypadat jinak, nejspíše by byli i ty obleky, protože ty s původního filmu se Stallonem byli navrženy od návrháře, jménem Giani Versace, dle toho soudím, že jejich tvorba nebyla asi nejlevnější.
Urbanův Dredd mě přijde více akčněji pojatý a hlavně mnohem drsnější, než ten se Stallonem, možná právě to je ten důvod proč se mnohým lidem líbí více druhý díl, pokud to tak vůbec mohu říct.
Hodně také dělá to, že svým způsobem mám o Dreddovi osobně více načteno, než nakoukáno.
2 filmy jsou opravdu málo, a překonat mezi nimi evidentní rozdíl je pro fanouška jako pěstí do oka. Obzvlášť když to první ztvárnění se vám jako fanouškovi líbí, a to druhé je diametrálně odlišné.
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2014-09-09 19:02:11 | 0 0
LALI87 Ano psal jsem komentář ke Transformerům, nuže? Používám stále stejnou přezdívku, Smash!
A pokud máš nějaký utkvělý dojem že mám potřebu si měnit nicky jen kvůli zábavě, tak potom se tedy bavíš zřejmě jen ty.
Pokud v opačném případě neuznáváš něčí názor, potom ti opravdu nemohu pomoci.
Jinak ti doporučuji aby si pro příště přispěl tím svým názorem, a nesnažil se o rádo-by ofensivní komentář, ten totiž nepřispívá k tématu, a mě každopádně neurazí, neboj se.
folkon | Fandíme filmu
folkon | 2014-09-09 18:32:18 | 0 0
Smash....je to obdivuhodne ze si taky fanda a ze vies tak do detailu popisat rozdiel medzi prvym, druhym filmom a predlohou.
Opakujem druhy Dredd stal 40mil, verim tomu ze keby mal 90 mil ako Stallone pred 20 rokmi (co by bol dnes minimalne dvojnasobok) tak by si sa dockal aj mutantov, robotov, neonov a svietiacich napisov a bol by si pokojnejsi :)
Pre mna nedotknuteho komiksom to bola prijemna sci-fi akcna jazda a vzhladom na B kategoriu aj prekvapivo scenaristicky premyslena a zabavna. A ak bude pokracovanie a bude aj kinach urcite na to pojdem
LALI87 | Fandíme filmu
LALI87 | 2014-09-09 18:31:28 | 0 0
Pokračovanie Dredda vítam s otvorenou náručou...

Komentáre k filmu, komu sa páčia Transformers a o Dreddovi napíše to čo bolo nižšie si netreba všímať... Vieme všetci kto to je, aj keď používa viacero nickov :D
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2014-09-09 18:29:58 | 0 0
Omluvám se za uveřejnění nefunkčního odkazu a pár chyb v textu. Chtěl jsem zde uvést odkaz na opravdový kreslený design Dredda.
Mimochodem Danielll souhlasím s vámi, prvního Dredda taktéž považuji za kultovní snímek.
Nevím, od určité doby mnohem více věřím starším filmům, než těm dnešním novým. . ne, že bych nedával filmům šanci, jen mě dnešní přesycená doba začíná pomalu unavovat, je zívám kam to vše spěje.
Smash! | Fandíme filmu
Smash! | 2014-09-09 18:14:20 | 0 0
Ono se stačí podívat na google a vyhledat comicsovou postavu soudce Dredda, uvidíte samy, že soudce Dredd mnohem více připomíná byť už jen svojí robustní postavou Stalloneho, a především svým vzhledem koresponduje se vzhledem samotného Dredda ze staršího, toho původního filmu.
Jednoduše řečeno. . na všech obrázcích si můžete velice dobře všimnout, že klasický, kreslený soudce Dredd má ikonické, pozlacené ramena s motivy orla atd.
Karl Urban vypadal v novém filmu spíše jako nějaký výsadkový voják či vyšetřovatel spíše než soudce Dredd. . děláte si ze mě srandu?
Tedy ne, že bych jen kvůli absenci konkrétního obleku snad prodělal nějaký srdeční kolaps, to zase ne.
Ale neříkejte, že podobnost nehraje žádnou roly?
Původní soudce Dredd se Stallonem měl v době svého uvedení skutečně velkou kritiku ano, kritiku mířenou na scénář a na některé aspekty samotného filmu, např. že sám Dredd by neměl ukazovat svoji tvář, neměl by si sundávat helmu. Další kritika byla spíše mířena na scénář, který byl v době natáčení prý přepisován takřka ze dne na den. Film tehdy vydělal pouhých 30 milionů dolarů z původních 90 milionů investovaných do celého filmu. . to je špatné, velmi špatné.
Ovšem řada fanoušků obdivujících kresleného soudce Dredda má dodnes stále raději Stalloneho verzi, než právě tu Urbanovu.
Je taktéž nutné uznat, že oba filmy nemají nijak zvlášť valný scénář, ten první se Stallonem pojednává o zápletce s genetickým programem, a ten druhý je zase uzavřená záležitost pojednávající o ženské záporné postavě.
Přesto je však první film mnohem věrnější comicsové předloze, o soudci Dreddovi je zde uvažováno jako o výsledku genetického experimentu, to vše je správně. . když už tedy ne alespoň z výtvarného pohledu, tak alespoň z pohledu scénáristického je původní Dredd se Stallonem kopií jeho comicsové historie, a to nelze okecat, tak tomu totiž je. Sice s některými odchylkami, ale jinak je to identické.
Oproti tomu Dredd s Urbanem si vymýšlí svůj vlastní příběh. . což není na škodu, ale pokud se prostě chcete jako diváci něco dozvědět o postavě soudce Dredda, potom není zrovna ideální sledovat jeho druhé ztvárnění s Karl Urbanem, je mi líto.
Druhotné ztvárnění jednotlivých efektů i Sci-Fi elementů bych si dovolil také připomenout. V prvním Dreddovi je Megacity představeno jako technická metropole, se spoustami různých neonových reklam, svítících nápisů a pod. V druhém filmu s Carl Urbanem je Megacity představeno jako místo s úplně jinou atmosférou, není zde kladen tak velký důraz na opravdovou budoucnost v pravém slova smyslu, a občasné pohyblivé spoty krášlící jen některé z výškových budov, to nedokáží bohužel tak lehce ospravedlnit. Nový Dredd s Urbanem je sice mnohem krvavější, soudcovské zbraně jsou zde ukazovány častěji, a všechny její funkce taktéž, ale na tom bych rozhodně nestavěl úspěch filmu. Jen proto, že se zde více střílí a že lidé zapomněli na původní myšlenku Dredda se Stallonem, která se více přibližuje comicsové realitě, jen proto není nový Dredd s Urbanem automaticky lepším, kvalitnějším filmem, ba naopak.
Každý správný fanoušek soudce Dredda vám řekne, že Dredd musí mít hlavně pořádné ramena, a výraz nasrané, pokřivené tváře.
No, nevím jak moc se Urbanovi dařilo pokřivit či ideálně našpulit Stalloneho výraz, protože na pokřivený úsměv je a vždy byl expert spíše Stallone, ale pořádná ramena Urban v žádném případě neměl. . a aniž bych narážel na rozdílnou fyzickou kondici, která oba herce také poměrně diametrálně odlišuje. . znovu se nutím připomenout že je to hlavně tím, že Urbanova verze ztvárněného Dredda jednoduše totálně odmítla zachovat notorický Dreddův kostým.

http://ic.pics.livejournal.com… />
Urbanův Dredd navíc neukázal žádné ohyzdné mutanty, roboty nebo jiné nechutné příšery které ke světu soudce Dredda neodmyslitelně patří. A to se raději nebudu zmiňovat ani o motorce která můžete hádat. . ano opět vypadala mnohem přesněji v prvním Dreddovi se Stallonem.
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2014-09-09 18:02:26 | 0 0
Anarvin:Potom budem druhým človekom,ktorému viac vyhovuje Slyho verzia.Neberiem v úvahu predlohu komiksu,ale čisto filmový zažitok a v tomto smere ma Urbanov Dreed nijako nezaujal a prvého Dredda považuju za kultovní snímok :-)
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-09-09 16:22:55 | 0 0
Také zaznamenávám vůbec poprvé názor, že by byl první film věrnější než ten druhý. A možná jsem dokonce ještě nikdy od nikoho neslyšel, že by byl ten první lepší.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest