Komentáře 48

Mates | Fandíme filmu
Mates | 2013-12-21 19:01:47 | 0 0
Jen mě napadlo, že je tam několikrát dost nedodělaná digitální stránka filmu nevim jestli sem si toho všiml jen já, ale když vcházejí do temného hvozdu, tak je vidět, že je to toální animace a když vidíme skřety běžící po trávě za barely, tak to vypadá v jednom momentě jako příběhová scéna z nějáké trošku starší počítačové hry. Všiml si toho taky někdo?
David | Fandíme filmu
David | 2013-12-18 21:41:19 | 0 0
byl jsem v IMAXu a v Premiere Cinema na 48fps+atmos a musim rict ze jak jsem se tesil na 48fps tak me to zcela uchvátilo rozhodne plus pro tento film akcni sceny vypadali super sice je pravda ze nekdy mate trochu pocit ze film se zrychlil ze se postavam hodne rychle otviraji a zaviraji usta nebo ze neprirozene rychle otaci hlavou ale kdyz na to nebudete primo myslet tak to vypustite a uzijete si akcni sceny skoda jen ze se to nepromita v imaxu v 4K obcas pri tech rychlejsich a tmavsich scenach je to mazlý a bolí vás hlava.

dracik98 | Fandíme filmu
dracik98 | 2013-12-16 14:10:52 | 0 0
Ako mozno film neni dokonaly urcite ma svoje chyby ale , kto cital knihu vie ze to nema nic spolocne s LOTR je to odlisny pribeh odohravajuci sa v rovnakom prostredi skorej pre deti na styl ostrov pokladov :Pdobrodruzstvo prihody je to epicke krasne....LOTR je pre dospelych charaktery pocity setko rozpisane a diametralne odlisne , posunute divakom s hlbsim odkazom ..proste je do dobrodruzstvo nie zachrana sveta a upadok setkeho okolo....je to nadherny sposob ako sa ponorit do farebnej krasnej krajiny skor detskymi ocami a postavami tak ta kniha bola napisanaô..jackson v snahe dat tomu vaznost a smrnc pridal postavy a gandalfovu cestu ktory v knihe prakticke nebol....porovnavat toto s LOTR je sialenstvo hanobenie vynikajucej fantasy nic lepsie na trhu neni a pochybujem ze niekedy bude, dokonale by to asi bolo ked by namiesto noveho batmana bol bilbo a superman by bol gandalf to by asi uspokojilo narocneho divaka na temnost a pribehovost a pocity....a absolutne nechapem ako mozte dat hodnotenie 6/10 filmu ktoreho porovnavate s jacskonom kde lieta auto s harryho poterra , hlavny zaporak mi pride ako brat patissona ...mozno nejakym africkym detom sa to paci ...pochopim ale ked este serial s.h.i.e.l.d v ktorom hraju herecky s jednoducho maria a esmeraldy , herecke vykony ako arnie v posilovni ma vetsie hodnotienie ako toto ked uz to kazdy s dacim porovnava je smiesne a na hanbu , vzdy som si vazil recenzie objektivne a dobre napisane ale toto je nonsesns a spravodlive to neni .... s pozdravom bezny platiaci obcan republiky ktory zivi ciernych spoluobcanov dufam ze som nikoho neurazil len som vyjadril svoj nazor
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2013-12-15 13:19:09 | 0 0
Pořád nad tím filmem musím přemýšlet a momentálně mám takovou znesvětitelskou ideu vůči P.J.ovi. Počkat na třetí film a pak trilogii nějak šikovně prostříhat. Protože se zřejmě opravdu jedná o v jádru dobrý film, ale ta nastavená kaše kazí celkový dojem. Tuto možnost určitě každý neocení a pravděpodobně se jí ani nedočkáme (i když kdo ví, třeba se nějaký fan šikula najde), ovšem já bych byl na ní zvědavý...
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2013-12-14 18:58:24 | 0 0
menelvagor - Na DVD 48 FPS nebude skoro určitě nikdy, na Blu-ray zatím ani vidu ani slechu. Přehrávání HFR v domácích podmínkách je zatím hudba budoucnosti.
Lunelaith | Fandíme filmu
Lunelaith | 2013-12-14 17:08:07 | 0 0
Ja šel z kina s rozporuplnýmy pocity trochu zklamaný, možná na tom měl velký podíl neočekáváný konec, ale druhý den se mi to rozleželo v hlavě, vidím to mnohem pozitivněji a celkově je to pro mě další skvělý film ze středozemě. Jsem zvědavý na originální zvuk, jelikož dabing draka mi to trochu strážel, jeho hlas mi nepřišel děsivý, většinu konce v hoře jsem prodřímal, ale to bylo unavením z prožitého týdne a promítáním v kuse bez pauzy. I tak mě přišly ty naháněčky se Šmakem moc "bezpečné" mohl je milionkrát sežrat, nikdy to nebylo o fous a neteklo jim do bot, prostě neměl jsem pocit strachu o hrdiny. Myslím, že 3D taky dost mátlo a dělalo film v akci víc nepřehledným a myslím, že ve 2D ho vztřebám lépe, méně naročnější na oči. Šmak byl pro mě nejlépe zpracovaný počítačový drak co jsem měl možnost vidět. Měl se nechat větší prostor jednotlivým trpaslíkům a méně prostoru a zbytečných dialogů pro Tauriel, toho postřelenýho trpaslíka a Barda. Také souboj Gandalfa s nekromantem mě docela sklamal, to se opravdu moc nevyšvihli po grafické stránce Gandalf v bílé kouli a kolem černá proudící mlha, přece jen to mohlo být více osobnější, "hmotnější" nekromant než bojovat se stínem. Moje dojmy 3D dabing. Těším se na 2D s originálním zněním a myslím že to doma na dvd vstřebám lépe.
menelvagor | Fandíme filmu
menelvagor | 2013-12-14 16:58:52 | 0 0
Anarvin moc tomu nerozumim,ale bude pak někde na DVD/ Bluray ta verze ve 48FPS?
Tricky | Fandíme filmu
Tricky | 2013-12-14 14:57:26 | 0 0
Anarvin "kdy po měsíce dlouhém putování trpaslíci svou výpravu lusknutím prstů málem vzdají, protože se jim nepodaří najít dveře do trpasličí hory do pěti minut."

HAHA jo tak tohle mně taky dost nasralo :D i to zachycení klíče na poslední chvíli. Celkově to Petr s tou dramatizací dost přehání ale u těch dveří to byl vážně vrchol všeho..
Seti | Fandíme filmu
Seti | 2013-12-14 14:47:06 | 0 0
S filmem jsem byl jakž takž spokojen (nikoliv nadšen jako z Neočekávané cesty) a se spoustou autorových výtek víceméně souhlasím, ovšem věta napsaná v posledním odstavci totiž "nikam jsme se neposunuli" je naprostý nesmysl, po popřemýšlení to musí uznat i sám autor. Přeci jen dosažení Osamělé hory a oficiální vznesení nároku na dědictví Ereboru (původní cíl cesty), odhalení Sauronova návratu do Dol Gulduru a probuzení draka mi přijde jako docela slušný příběhový posun a pokud autorovi ne, tak bych docela rád věděl, co by za něj považoval. Stejně tak asi nikdo nemohl čekat, že se v prostřední části trilogie něco vyřeší, takže poslední odstavec recenze na mě působí jako obyčejná ventilace nudy či frustrace.
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2013-12-14 14:01:10 | 0 0
Mates - Třeba nebudeš, jsou lidi, kterým ten rychlý střih a divoká kamera problémy nedělají. Ale na druhou stranu, proč HFR nezkusit - třeba už nikdy v životě taková příležitost nebude :)
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2013-12-14 14:00:16 | 0 0
Renegad – čital, ale hodnotím film, ne knihu.

Filmový Hobit není obohacený o informace ze Silmarilionu, pouze o informace z dodatků k Pánovi prstenů. Na Silmarilion neměli filmaři práva.

Do budoucna určitě porovnávat děj filmu s dějem knihy nějak důkladně porovnávat neplánuji – o kvalitě filmu takové porovnávání vypovídá jen pramálo.

V Pánovi prstenů se při tom putování něco děje! Postavy zažívají těžké osobní zkoušky. Vezmi si jen putování Froda a Sama ve Dvou věžích. Trmácí se nehostinnou pustinou, musí řešit, zda ušetřit život proradného Gluma, vyjednávají s Faramirem, schovávají se před skřety, otevřené konfrontaci se vyhýbají jako čert kříži. Froda prsten tíží víc a víc, musí se hodně snažit, aby mu nepodlehl. Glum mezi oba kamarády zanáší svár a sám Glum má pořádné dilema, zda Froda zavést do záhuby nebo jej ušetřit za to, že k němu byl laskavý. Takhle moc nabitá (a ještě víc) je jen jedna jediná dějová linie z mnoha.

V Šmakově dračí poušti Bilbo jde přes les, kde zmasakruje pár pavouků, protože s neviditelným prstenem je všechno sranda, osvobodí trpaslíky od elfů (protože s neviditelným prstenem je všechno sranda), a pak má nějakou úlohu de facto až v závěru, kdy po měsíce dlouhém putování trpaslíci svou výpravu lusknutím prstů málem vzdají, protože se jim nepodaří najít dveře do trpasličí hory do pěti minut. Pořádnou scénu má Bilbo jen s Drakem. Šmakova dračí poušť je prostě prázdná líbivá skořápka, plná kratičkých úryvků jednoho příběhu, který bude (možná) fungovat při sledování všech tří filmů najednou. Jenže v té době už na ten příběh našich hrdinů (o který by mělo jít především) bude nabaleno tolik vaty, že stejně nebude vidět.
Mates | Fandíme filmu
Mates | 2013-12-14 12:18:23 | 0 0
No právě ne ale mám radši když to vypadá víc filmově tak nevím.zase se nechci ztrácet v akčních scénách.
renegad | Fandíme filmu
renegad | 2013-12-14 07:24:08 | 0 0
Mám otázku na tohoto pána recenzenta.

Čítal ste niekedy knihu Hobbit?
Je to vlastne o putovaní z bodu A do bodu B počas celej knihy s akčnejšími vsuvkami. Jackson nám naviac dosť tenkú knižôčku obohatil o informácie zo Silmarilionu (v Hobbitovi nikto ani len nespomenul kam sa to Gandalf vlastne pred Temným hvozdom stratil a čo za prácu musí na juhu neodkladne urobiť. Jeho návratu sa zrejme dočkáme až v treťom filme.) čím si rozšíril spojivo s Pánom prsteňov.

Samozrejme dejová línia Legolasa je číry nonsens lebo v knihe sa taktiež nespomína a Azog ani nijaká Skřetí armáda sa v knihe neobjavili až po útek spod Hmlistých hôr. Toto je však problémom už od Neočakávanej cesty ktorý sa prenáša z filmu na film (Azoga zabil Thorin počas tej bitky pred bránou Morie a v Bitke piatich armád ktorá sa odohrá na konci tretieho filmu má viesť vojsko skřetov jeho syn Bolg.)

Film nehodnotím lebo som ho ešte nevidel. Len by som bol radšej keby recenzent nabudúce mohol porovnávať to čo je vo FILME s dejom v KNIHE a podľa toho tiež vyjadriť svoj názor na film.

Apropo teraz mi napadlo. Keď sa to tak vezme tak Pán prsteňov: Spoločenstvo prsteňa bolo tiež o putovaní z bodu A do bodu B. To aj tento film ste tak strhal pán recenzent? Ešte že sa to v Dvoch vežiach rozdelilo na viac dejových línii že? To už to bolo o putovaní ešte do bodu C a D nie? Plus akčné vsuvky.

Len toľko mi ležalo na srdci. Teším sa na ďalšie recenzie od tohoto autora.
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2013-12-14 00:56:16 | 0 0
Mates - A viděl už jsi 48 FPS někdy? Ta ostrost obrazu při rychle se pohybujících scénách je úžasná, ale jinak je HFR natolik jiný zážitek, že není každému zcela příjemný - viz náš starší článek http://fandimefilmu.cz/clanek/…
Mates | Fandíme filmu
Mates | 2013-12-14 00:37:39 | 0 0
Takže mám jít na 48FPS kvuli přehlednosti radši?