werne11 | 2023-07-27 07:02:00 | 0 0
ani omilom to nema 9/10 tak 7/10 mozno na jedno ani dvojku to nema zase tu máme od MARVELU len premier.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2023-05-06 18:09:56 | 0 0
Jsem se překousl, zahrál na masochistu a dočetl jsem antikuv komentář do konce..
No zase mi trochu z toho klesla hladina IQ...

Antiku děkuji za lekci maďarštiny, každopádně také děkuji za označení expert na filmy, což si o sobě nemyslím, každopádně tvůj pohled na filmy který tu roky prezentujes je jasný a lehce se tvůj názor na filmy dá předpovídat. Přijde mi že sis našel pár názorů na csfd od lidí kteří tomu dali tři hvězdy a protože nemáš vlastní názor, tak se s nimi stotožňuješ. Samozřejmě těch 95% kladných názorů na csfd ignoruješ. Ať se ti líbí co chce, my tu víme jak přímočaré a jednoduché filmy vyžaduješ takže není žádné překvapení že toto se ti nelíbí...možná kdyby Nebula ukázala kozi a zemřela půlka týmu, měl bys jiný názor....
antikantik | Fandíme filmu
antikantik | 2023-05-06 17:58:57 | 0 0
Hoši prominte ale jenom kvuli tomu ze vy ste z toho měli emočni zazitek a malem ste z toho brečeli .. a že nejlepší expert na filmy Fimi taky byl dojatej az k slzam .... a já ne tak sem spatnej ? protoze mě to nedojalo ? ... protože sem nebrečel ? neměl slzy u očí ? ... ano Rocketuv pribeh dojemnej a ? někdo se u toho rozbrečí a někdo ne někdo z toho měl husynu někdo ne a dál ? a je hezky ze to dostalo 40-50 letýho člověka jak píses a mě to nedostalo .. to zalezí na věku ? nebo nechapu ... kazdej chlap - clovek to ma jinak a jinak vníma emoce - smutek atd ..... Rocketuv príbeh byl hodne dojemnej ano ... ale urcite jsem nemel slzy v očích nebo jsem nebrečel a kazdej clovek je jinej já kdyz byl v sále tam byly typky ve věku 12-16 let mozna i vic a ani jedna z nich nebrečela .. tak jak mi to vysvětlíš ? ja mam vysvětlení na kazdyho to pusobí jinak někdo muze brečet u toho ve 30 letech naopak někdo ve 15 letech u toho nebrečí ani se ho to nedotkne ... a sorry ale príjde mi stupidní me tu hejtit protoze vás to dojalo az k slzam i experta na filmy zde na FF Fimiho ale mě ne

btw : kdyz tohle rikáte tak si bezte kluci podívat na CSFD kde sou typci kde tomu filmu dali 3 hvezdy a napsali k tomu ze film je nedotazenej a scenar na hovno a ze je nějakej smutek uplně minul .... to my vysvětlíte teda ? tim padem kdyz tohle tvrdite o mě tak byste tohle měli tvrdit i o lidech co tomu dali 3 hvezdy a film byl podle nich slabej ne ? resp . smutek na ně nejak nepusobil hm ? to je fakt zajímavy :D kdyz zde napíšu svuj nazor tak sem spatnej ze tomu nerozumim a ze sou tu lidi co u toho malem brečeli ... ale kdyz nekdo neco podobnyho napíse na CSFD v recenzi a da tomu 3 hvezdy tak nic :D :D
hermi95 | Fandíme filmu
hermi95 | 2023-05-06 00:01:41 | 0 0
Antiku co ty hulíš za matroš :D to bych fakt chtěl taky, protože tohle není normální a tady se jen potvrzuje a dokazuje, že nejsi normální člověk když film s tebou nic neudělal, ani slza…jde vidět, že jsi úplně emočně mimo realitu…kohokoliv kdo byl v kině nebo jsem se bavil, tak každý mě řekl, že příběh Rocketa z minulosti bylo pro něho až moc a že ho to dostalo…a to byl i chlap kolem 40tky 50tky který jen tak něco nedostane…ale ty? Ach jo…lolitky 15letý? Tak to tobě musí být tak 8….jak by tě mohl Warlock oslnit když tam měl minimum času a je to dobře. Tohle byl film o uzavřetí trilogie a těchto Strážců, a ne o Warlokovi… Gunn říkal že se bude umírat a ono se umíralo, ale nikde nikdy neřekl že to budou hlavní postavy…tak tu zase nedělej…a řekl že všichni z toho budou emočně v prdeli a jak vidíš tady v komentářích tak z toho jsou všichni v prdeli…a jo vlastně až na jednoho…sorry…to už něco dokazuje, že s tebou není něco v pořádku…když i takový inteligentní člověk jako fimi, ho to taky dostalo emočně….tak ty si opravdu divný kámo, měl bys jít k doktorovi pokud ti není 8…je mi tě líto
Hronik | Fandíme filmu
Hronik | 2023-05-05 22:14:18 | 0 0
Antiku ty jsi vážně jitrnice. Já se teď vrátil z kina a byl to jeden velkej emoční zážitek. Já sám jsem měl co dělat, abych tam nebrecel jak malej. HE je jeden z nejlepších zaporaku jaký v mcu byl.Za mě 9/10 .Fakt pecka!Potitulovky dobré a já sám jsem zvědav koho ten děda myslel tím synem té paní. Myslím,že to tam nebylo jen tak.
antikantik | Fandíme filmu
antikantik | 2023-05-05 18:07:44 | 0 0
tak jsem byl v kině a má recenze : nejdrív vemu potitulkovky : SPOILER ... na potitulkovky nikde v kině nečekam a hned co skončí film jdu pryč ( né jen u Marvelu a DC ale u vsech prostě filmu co skončí du hned pryč ) tak jsem si je dnes pustil na youtube a za mě to šlo , nijak nic moc ta jedna o ničem a druhá docela ušla novej tým GOG jo šlo to , čekal sem nějaky hustý potitulkovky co naznačí co bude dál ale bohuzel ne

jak píše někdo na CSFD ( týpek tomu dal hvězdy - lidi co dali 3 hvězdy je víc ) tak tomu chyběl hodne dobrej scénar místo hlášek Strážci byly sprostý a vulgarní coz nebylo nic moc a souhlasim s týpkem ze CSFD ani mě Warlock neuchvatil , ano postava ok dobrá, ale za mě z něho slo vytrískat víc , emoce a akce šli ale uprímne ? čekal sem víc akce a emoci , samozrejmě nerikam emoce byly ve filmu a hodně smutku bylo , ale nebylo to to pravy orechovy dále jeden mínus dávam za to ze nikdo ze Strážcu neumřel čekal sem nějaky umrtí hlavní postavy a píču z toho, děj jako takovej se moc natahuje 150 min. je dost, kdyby měl film 110-130 minut bohatě by to stačilo... zaporak nemastnej neslanej, nerikam ze byl Evolutionary spatnej to vubec, docela dobrej zaporak ale byly lepší , bohuzel byl i za mě lepší zaporak Ultron - Whiplas a Yellowjacket , asi takhle neni to nejlepší - nejhorší Marvel film ale nejlepší od Infinity War určitě , bohužel po IW prisli odpad filmy jako Endgame - Strange - Etershit - Thor a další + další odpad serialy, a ted prisli GOG 3 který sou od IW nejlepší film ale sou i lepší musim ríct ze od DC se mi i víc libim Shazam - Adam - JL - BVS ale to je vedlejší

tenhle film neurazí ale ani moc nepotěší a co se týče smutku a utrpení tak to zas tak vazny jak Gunn sliboval a ze si lidi pobrečí atd , v sále byly pubertačky a lolitky ve věku 12-16 let ... ani jedna borka v sále nebrečela nebo sem neslyšel v sále od zadny feny : néé prosím nééé ... atd atd atd ... takze zas Gunnovo sladky reci a skutek utek .....

škoda toho Warlocka toho strejda Gunn moc nedotáhnul šlo to udělat aby byl lepší ale snad se Warly bude vyvíjet postupem filmu , jinak verim ze nějaky GOG uz neuvidime ale Quill se urcite vrátí a vidim to na Secret Wars - Kang Dynasty ...

za mě celkový hodnocení 5 z 10
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2023-05-05 09:49:07 | 0 0
Ano to je ona, já předpokládám že příště už bude hraná dospělou herečkou. Jakože rychle dospěla vlivem nějaké té genetiky. Protože do strážců dat děti mi přijde divný... teď je otázka co bude dál s týmem a kde se asi příště Star Lord objeví..
hermi95 | Fandíme filmu
hermi95 | 2023-05-05 09:44:13 | 0 0
jo takže hodně silná, chápu chápu, tak se opravu těším co s ním vymyslí, v tomhle to bude zajímavý..jo už jsem si o ní něco načetl, zajimávý, taky jsem zvědav co od ní čekat, až teď mi vlastně došlo, že to byla ta holka jak běhala v tom kruhu a HE byl jí fascinován (pokud je to ona);
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2023-05-05 09:22:18 | 0 0
Občas mi některé vtipy nesedly, ale to už u občas absurdního Gunna bývá. Jinak takové zakončení trilogie, jaké bych přál každé frančíze z MCU.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2023-05-05 08:39:54 | 1 0
Hermi Phyla Vell je dcera původního Cpt Marvela, v MCu té mentorky Carol. Je kříženec Eternals a Kree tuším. Vystupuje pod jménem Quasar, používá také náramky které jí dávají moc. No a je také členem buď strážců ale hlavně týmu Annihilators kde je třeba Silver Surfer, Nova, gladiátor, ronan, Beta Ray Bil a Icon tuším ještě...ohledně Adama, ten je diametrálně mocnější než Carol. Ona Carol v předloze je průměrně silná postava které zatopí i Spiderman. Je silná ale rozhodně ne tak jako v MCu. Oproti tomu Adam je jeden z vůbec nejmocnějších a nejsilnějších. On je něco jako protějšek Thanose. To se těžko vysvětluje. Hlavně je nesmrtelný, imunní vůči hromadě věcem a to hlavně soul stonu, jelikož nemá duši. Také má své temné já, Maguse a to je potom peklo...

Jinak naprosto souhlasím s recenzí, nečekal bych že se i mě film tak dotkne a že nejemotivnejsi scény MCu budou se zvířaty
hermi95 | Fandíme filmu
hermi95 | 2023-05-05 08:19:57 | 0 0
Hodnocení bude obsahovat !!!!! SPOILERY !!!!

=
=
=
=
=
=

Nečekal jsem, že to bude až tak moc dobrý a že až tak moc mě to zasáhne, nečekal jsem, že celej film bude Rocket v komatu a musím říct, že to bylo úplně parádní, hrálo se to strašně na emoce a všichni do jednoho (až na Gamoru) byli ochotní zemřít pro Rocketa, což bylo prostě super, nehledě co se děje, co by se mohlo stát, prostě jdeme zachránit Rocketa, a celkově ta minulost Rocketa ? Ach bože...jen ten začátek jak byl úplně malý a natahuje se ta ruka...říkal jsem si, tak to je v prdeli to bude hodně hodně špatný..byl jsem na dabingu a musím říct, že jak byl úplně malý, tak ten dabing byl úplně jak dělaný (takový roztomilý) a nelituji, že jsem na něho byl a nevím jestli tak roztomilý to bylo i v originálu, ale na ty emoce to bylo...nejvíc mě dostalo jak prvně byl hozený do klece a snažil se něco promluvit...a že bolí...ach jo to bylo pro mě tak citlivý (jo jsem plačka veliká) a jaký mezi sebou si vytvořili vztah..bylo to úžasný a Lajla, prostě to bylo úžasný..potom v tom "před nebí" tam jsem brečel jak malej kluk (naštěstí jsem v kině nebyl jediný) a když to teď píšou tak si na to vzpomínám a mám zase slzy :D kruci tak moc mě to chytlo tohle...je to možná dětinské, ale je mi to jedno, pro mě byla tahle část filmu asi nejlepší, protože mě to tak moc emočne zasáhlo..možná, protože mám moc rád zvířata a když jsem viděl HE co dělal, tak mě to bylo tak líto..no prostě nevěřím, že takový emoce a city by mohl nějaký film ve mě vyvolat..natož Marvelovka..Gunn je bůh...
No zpět k filmu, HE byl fakt hodně dobrý záporák, který není na styl ostatních, ale byl to magor a čekali jste kdy konečně umře....ale herec super, zahráno super, všichni mezi sebou měli perfektní vztah, byla to jedna velká bomba, ta Counter země byla super, obyvatelstvo také
Warlock hodně zajímavá postava, neznám komiksy, ale přijde mi, že bude silnější než Carol ? Až dospěje samozřejmě...a Poulter mi to prodal neskutečně, bál jsem, že ho tam budu vidět, jako toho poseroutku z Milerových na tripu, ale vůbec, hrál to fakt dobře a postava přímo šitá na něho, jak píše fimi, je to dítě, takže se tak i chová (takže nechápu hejty, že je to trošku debil atd) a není tu dlouho, aby to nebyl film o něm..dojalo mě i ta linka s jeho mámou (nevím teď jak se jmenuje), bylo to super.
Humor takový jaký patří k Strážcům, (nejlepší scéna z Quilem a Nebulou ohledně očí...) a jak píšou ostatní chvilkami opravdu depresivní, což u Strážců bych fakt nečekal, akce se mi také líbila, plenitáři super..
Hodně mě také dostal ten konec, kde Rocket našel další mývali a všechno se mu vybavovalo znovu, to muselo každého dostat...
No opravdu jsem čekal, že někdo umře, takže si nedokážu představit jak by se to na mě propsalo kdyby tomu opravdu bylo, ale Gunn to vymyslel parádně...Nebula zůstala na Kdovíke s Draxem, který bude dělat všem dětem tátu, Mantis si vzala příšerky a šla do světa, Quill zůstal u dědu, a

První potitulkovka byla představení nového týmu:

Rocket , (děda?:D) Groot s Warlockem, Kraglin, Cosmo a tu malou holčičku nevím kdo byl (někdo z komiksu?) ale z Groota šel fakt respekt, takže to bylo určitě pár let dopředu, takže Warlock by mohl být už dospělí, což je super (snad) upřímně doufám, že se dočkáme nových Strážců, protože ten tým vypadal dobře...Kápo Rocket...no něco pro mě :D

Druhá potitulkovka:

docela nuda, ale nejdůležitejší bylo, že Legendární Star-Lord se vrátí..předpokládám, že to bude nějaký speciál ohledně jeho života na zemi nebo seriál, ale nemyslím si, že se přidá k Rocketovi a spol. tak uvidíme...

Za mě film prostě dokonalý a půjdu určitě ještě 2x, jednou znovu na dabing bez 3D a jednou na originál, protože mě to zajímá jaký to bude v originálu.
Upřímně? Možná pro mě nejlepší film z celého Marvelu, nevím nevím jestli pro mě lepší Endgame nebo tohle (že je to nejlepší film od Endgame o tom se ani nebavme, tohle nemá konkurenci) možná to bude fakt pro mě lepší než Endgame, protože tohle mě hrálo tak moc na city a emoce...u Endgame to bylo spíš akce, boj a čekal si to...ale nezasáhlo mě to tak emočně jako Vol 3, takže asi jo nejlepší film od Marvelu..

10/10

Keoki | Fandíme filmu
Keoki | 2023-05-04 08:56:22 | 1 0
Už jsem to psal u jednoho z dřívějších článků, ale tady díkybohu novinářské reakci opravdu nelhaly.
NESKUTEČNÁ krasojízda, emočně šťavnaté, přehledná akce, která neslouží jen jako opulentní lákadlo pro tuctového konzumenta blockbusterů, vymazlený vizuál. ACH BOŽE! Kéž by takhle k látce přistupovali všichni tvůrci. Tak jak už jsem MARVEL sledoval spíše sporadicky a měl za to, že komiksová látka už je zkrátka asi vážně přebraná, tak mi to Gunn vmetl se vší parádou do ksichtu. Takto pozitivní dojmy jsem si z kina dlouho neodnášel.
Mám i neskonalou radost z Poultera, o jehož postavě kolovaly zvěsti, že je jakási křečovitá, a nakonec se projevil přesný opak. A stejně tak (pro mě) záporák. Velké překvapení, člověk ho nesnášel a nemohl se dočkat jeho skonu- což zkrátka vypovídá o skvělém scénáři a i samotném hereckém výkonu.
Díky tomuto filmu si říkám, že látka vážně ještě vyčpělá není a dají se v ní vyprávět úžasné příběhy, jen to chce nechat kvalitní řemeslníky dělat jejich práci. :)
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2023-05-04 06:49:30 | 1 0
První díl Strážců byl o povinné spolupráci neznajících se lidí, druhý díl o budování vztahů a učení se navzájem snášet, ale třetí? Ten je vyloženě o rodině, o které se Torretovi ani nesnilo, o lásce a soudržnosti v týmu a to tak silné, že jeden za druhého je okamžitě ochoten položit život. Třetí díl Strážců má duši a je skutečně plný emocí a to dost možná nejvíc z celého MCU. Já osobně nebrečel, ale jste tak nějak pořád udržováni v dojemné tenzi. Třetí díl vyloženě patří Rocketovi a nevěřil bych, že jedny z nejdojemnějších scén MCU vůbec, budou mezi Lyllou a Rocketem, tedy zvířaty. Jedná se skutečně, jak bylo jasně řečeno, o poslední díl s tímto týmem, rozlučka je naprosto bravurně zpracovaná a opět se nejednomu zasteskne. Nutí vás to si vzpomenout na vše, co tým prováděl v minulosti až doposud.
Adam Warlock je jako dítě a podle toho se chová, Will Poulter je výborný, je ho zde akorát tak dostatek, aby nekradl prostor ostatním. High Evolutionary je snad ten nejkrutější a nejegoističtější padouch MCU. Rozhodně není v balíku těch průměrných padouchů.
Co je ovšem naprosto skvělé, že Strážci vedle humoru, kterého je zde hodně, jsou na druhou stranu velmi vážní, snad nejserioznější díl. Není to jak např. Ragnarok, zde jde skutečně do tuhého, vážné situace se neničí humorem, který sice přijde, ale pro mě osobně vážnou situaci neničí. Jak už víme z předešlých dílů, vzájemné interakce mezi postavami Gunn umí a zde je to vidět o to víc. Tady Strážci jsou nejvíc rodina, co kdy byli. No a taky je film místy docela depresivní, což bych u Strážců nečekal.
Za mě naprosto jednoznačně výborný film. Jestli Gunn něco umí, tak zaměřit se na postavy, vyprávět jejich příběh velmi emotivním způsobem, umí nastavit chemii mezi postavami, dostat se jim do hlavy. Např. zde vidíme, jak se Quill musí smířit s novou Gamorou, prostě bravurně zvládnuté. NE nadarmo pro mě osobně je v celé trilogii nejvíce emotivních scén z celého MCU. Navíc film je zdaleka nejsprostší a rozhodně velmi dospělý. Mně se to líbilo víc než druhý díl, rozhodně nejlepší film od Endgame. Jeden z nejlepších MCu.
Potitulkové scény jsou dvě.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2023-05-04 06:33:31 | 0 0
Za mě naprosto jednoznačně výborný film. Jestli Gunn něco umí, tak zaměřit se na postavy, vyprávět jejich příběh velmi emotivním způsobem, umí nastavit chemii mezi postavami, dostat se jim do hlavy. Např. zde vidíme, jak se Quill musí smířit s novou Gamorou, prostě bravurně zvládnuté. NE nadarmo pro mě osobně je v celé trilogii nejvíce emotivních scén z celého MCU. Navíc film je zdaleka nejsprostší a rozhodně velmi dospělý. Mně se to líbilo víc než druhý díl, rozhodně nejlepší film od Endgame.
Potitulkové scény jsou dvě.