werne11 | Fandíme filmu
werne11 | 2023-07-27 07:25:24 | 0 0
Zbytocne dlhi film a nic nove sme nedostali taky kopiraj jednotky . na trojku do kina isto nepojdem
Oppenheimer | Fandíme filmu
Oppenheimer | 2023-07-26 19:36:19 | 0 0
Je Avatar the way of water esence moderních blockbusterů ?
Už je to takřka týden co jsem cestoval do Ústí nad Labem, abych se podíval na Avatar the way of water. Stačil pouhý úvod, aby si mě tento snímek zaháčkoval a také abych si ho zamiloval a cítil úctu a respekt vůči Jamesi Cameronovi, který ví a umí dělat ty nejdokonalejší blockbusters, díky kterým se cítím jako v jiném vesmíru. Avatar je kino událostí roků a nepřekoná ho jen tak něco a já jsem v životě nikdy nešel do kina dvakrát na stejný snímek, ale zde jsem udělal výjimku už jen kvůli tomu abych podpořil tento film a hlavně abych to viděl ve 3D.
Avatar je po technické stránce dokonalý a ani nemá cenu být překvapený, protože to dělal Cameron, člověk který ví co chce a ví jak toho dosáhnout. Herecké výkony jsou na místě a nikdo zde není navíc a opravdu zde musím vyzdvihnout Neytiri( Zoe Saldana), Jake( Sám Worthington), Quaritch(Stephen Lang), Kiri( Sigourney Weaver) a Laok (Britain Dalton), kteří jsou úžasný a zbytek castingu je taky super.
Prostě nejlepší dárek k Vánocům, ale leží zde jedná otázka a ta zní zda scénář druhého Avatara zlepšil své kvality či zůstal na stejné vlně a já jsem tak rád, že mohu říct, že je to lepší.
Příběh se dá velmi dobře rozdělit na tři hodiny, kdy první hodina je nostalgická a mi se opět schledáme se starýma postaváma a jsou představeny jak jejich vztahy mezi sebou, tak i nové vztahy a postavy. Je nám zde představen staro/nový záporak a atmosféra je zde kulervoucí.
Druhá hodina je explorativní a zde James Cameron předvedl něco tak nádherného a neuvěřitelného, že jsem si myslel, že jsem v sedmém nebi. Ano může se to táhnout, pokud vás nezajímá ten vizuál, nýbrž jen příběh, který zde nenajdete, protože tohle je sen každého režiséra/scenáristy, který by si přál předvést svůj milovaný svět na 100%
A třetí hodina je definice blockbusterů a jejich zakončení. Kam se hrabe Marvel, Star Wars a DC. Když přišel final battle, tak jsem nevěřil svým očím a začali téct slzy radosti a úžasu a vděčnosti, že mohu něco takového vidět. Avatar je nejlepší, nejdokonalejší blockbuster všech dob a nikdo ho nedokáže překonat. Jediný člověk, který může vylepšit dokonalost samou je Cameron.
iXtreme | Fandíme filmu
iXtreme | 2023-01-07 14:23:28 | 0 0
pztre - ty si bol na akej verzii filmu? Ja som bol na 3D hybridné HFR v Imaxe. Ak je dnes CGI v každom druhom filme super, tak tak fajn, ale na toto sa neťahá žiadna konkurencia. Keď som bol na obnovenej premiére prvého Avatara v septembri, tak pred ním pustili trailer na Black Panthera 2 a Black Adama, oba filmy som videl a páčili sa mi, ale žiaľbohu sa technicky neťahali ani na prvého Avatara a nieto ešte na pokračovanie. Raz Cameron používa špeciálnu technológiu, ktorú vyvinul jeho tým a ostatní ju buď nemajú, alebo ak si ju na chvíľu požičajú, nepoznajú všetky jej možnosti a tak to proste je. Som fanúšik komixov a sci-fi a jediný film od prvého Avatar k druhému ma dokázal po audiovizuálnej stránke v 3D nadchnúť a rád sa k nemu vraciam v 3D aj doma a to Tron Legacy. Mám rád SnyderVerse a som neskutočne naštvaný, ako to s ním dopadlo. Mám rád MCU a Infinity War a Endgame boli veľkolepým zavŕšením veľkolepej ságy a dal som im na ČSFD plnú palbu, ale... ALE duo Avatar a Avatar Way of Water sú po technickej stránke jednoducho úplne ale úplne niekde inde. Kým sa ostatní snažia dostať na vrchol Everestu, tak Cameron so svojim tímom zdoláva najvyššiu horu na Marse, tak to vidím ja.
werne11 | Fandíme filmu
werne11 | 2022-12-16 23:42:36 | 0 0
No ze by my stoho s padla sanka to vobec nie, nedostli sme nic nove , je to zbytočne dlhe co by sa určite dalo skrátiť. Dej zbytočne rozťahali začiatok je v pohode zavadza vas do deja čo sa stalo po vykázaní ľudí s Panodry, potom tu mame nastúp ľudí čo sa vrátia ,čo sa dalo čakať potom tu mame dosť cudní skok o rok v pred, potom tu máme nejaký ten boj a utek. Tu sa predstaví novy kmen , rodinka sa bude ucíť novy veciam čo by som trocha skrátil aspoň film nebol taký dlhy a potom tu mam záver vojaci ako inak rodinku nájdu, mame tu záverečnú bytvu. Čo my príde divne že vojsko nepožiada o posily aj vodní kmeň sa nejak sa po chvíli boja vytratí. Happy end tu som nečakal vieme že to bude pokračovať film za mňa 8/10
pztre | Fandíme filmu
pztre | 2022-12-16 01:00:45 | 1 0
Tohle jde absolutně mimo mě. Jednička stačila. Tohle mě už nemůže ničím překvapit jako tenkrát nové 3D. Dnes už je CGI v každém druhém filmu super