Recenze: Eternals

Komentáře 35

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2021-11-07 09:27:55 | 0 0
https://www.cbr.com/eternals-e… kdybyste nevěděli kdo je Black Knight
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2021-11-05 23:21:17 | 0 0
jistého Draculu? no, proč ne že? přeci jen Moon Knight není žádná jen tak postava, když běžně bojuje s upíry a vlkodlaky...takže bych se nedivil....možná proto doposud nezveřejnili koho bude hrát, údajně nějakého Sun God, ale tomu nevěřím....pokud hraje Draculu tak ty vole, to bude....možná právě proto se objeví i Blade
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2021-11-05 23:07:35 | 0 0
Fimi: Hawke hraje záporáka a má být inspirovaný osobou Davida Koreshe a internetem se nesměle šuška že nebude hrát nikoho menšího než jistého hraběte.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2021-11-05 23:04:05 | 0 0
na to mám stejný názor, jestli chce sony cpát ty sračky typu Venom 2 do MCU a tam to má být stejné, tak to radši ani ne...tohle jen uškodí. každopádně Hulk vypadá že bude hrát větší roli do budoucna také...a pokud je pravda že se má utkat s Wolverinem, tak kurva kde to mám zaplatit, mimochodem, dnes jsem viděl Armádu lupičů, hraje tam herec Stuart Martin kterej jako by Jackmanovi z prdele vypadl, to je pro mě aktuálně nejlšpí volba pro nového Wolverina, navíc je mladej....

mimochodem taky jsem narazil na teorii a drb, že Hawke hraje Abrahama Whistlera, což mi přijde jako blbost...
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2021-11-05 22:55:10 | 0 0
Fimi: Já mám ty přízemnější Marvelovky rád taky, jen podotýkám, že zrovna tyhle filmy (série) mají svoje limity co se originality týče, protože tady je deska reálně konkrence atd. FaWS mě osobně nedal vlastně skoro nic - Falcon je dobrej sidekic, ale slabá hlavní postava a to se dá říct o Buckym. Záporáci podle mě ale dobrý - Zema si podle mě připravují do budoucna a mají našlápnuto velmi dobře a Walker je potom zdaleka nejlepší postava. BW mi přišla fajn nic víc ani míň, prostě jednohubka a rozlučka s postavou.

Co se budoucnosti týče, tak Moon Knight je jasný (pokud bude navíc hrát Hawke tu postavu se šušká, tak to bude masakr), Doctor Strange 2 je pořád z filmů pro mě ten nejočekávajší. Pak je to někde těšení (Thor, Secret Invasion, Blade, F4, Ant-Man, Armor Wars a GoG3) někde zvědavost (Ms. Marvel, Black Panther, She-Hulk, Marvels) no a pak ty projekty co mě nezajímají a dám si je abych měl přehled (Cap 4, Ironheart) Asi nejvíc se mi líbila ta zpráva o možné adaptaci World War Hulk - nejen že si Ruffalo zaslouží konečně hlavní roli, ale tohle by mohla být pořád bomba.

Kapitola sama o sobě je ten Spider-Man. Pořád si myslim, že to bude jenom přeplácaný bordel ve stylu Sony a po potitlkové scéně Venoma 2 se toho bojím ještě víc. Feige evidentně Sony ustupuje víc než je zdrávo a to se mi nelíbí - nebudu ani zmiňovat, že Hardyho Venom se k Hollandovi jako Spider-Manovi extra nehodí (lépe řečeno tónově jsou jinde). A to jestli si tam Sony procpe ty další sólovky a pokud budou stejný jako Venom 2, tak to může MCU dost podělat. Radši bych se obešel bez Spider-Mana než aby se tam strkaly tyhle rychlokvašky.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2021-11-05 22:27:33 | 0 0
a já mám třeba ty přízemnější marvelovky rád, pořád je pro mě top Cap 2, to samé jsem čekal od FaWS a místy jsem to dostal, akorát jsem čekal lepšího záporáka a víc prostoru pro Zema, ovšem co předvedl na konci Falcon už jako Cap je pro mě jeho nejlepší akce za celé jeho působení a budu rád když se to v tomto duchu ponese a jsem přesvcědčen že na Capa 4 ani tak nenaláká samotný Sam ale vedlejší postavy a záporáci, nějak věřím že zde budou další postavy a třeba i Thunderbolts rovnou...

takže já mám od nich rád vše, něco více něco méně a něco hodně málo..každopádně ano BW byla kravina a některé filmy jsou hodně slabé, ale ze čtvrté fáze mě vyloženě nezklamalo ještě nic, snad jen ta BW...hlavně ted do filmů i do miniserií bude MCU dávat hromadu vedlejších postav, které prostě navnadí...je to propojené více než kdy bylo a slibuje to maximální zážitek....jako vidět Moon Knighta s Bladem a Hulkem a to se šušká, že tam bude ještě Punisher....to je prostě splněný sen a to údajně ještě uvidíme nějakou variaci Hulk vs Wolverine...Hulk má být po She Hulk nejnasranější a nejrozzuřenější než kdy dřív...no a vesmírná část, to je kapitola pro sebe...a to ještě nepřišli mutanci, F4 a hlavně Doom
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2021-11-05 22:16:29 | 0 0
multiverze podle mě rozhodně neskončí smrtí Prime Kanga ale Secret wars a to bude konec éry nikoliv fáze...já bych se nebál zajímavostí z komiksů jako třeba armády Thorů z milionů realit, Doom který si podmaní všechny hrdiny a získá božskou moc...jestli se budou hodně inspirovat Secret wars tak nás čeká i Incursion....jak bych to vysvětlil, když se podíváte zde https://www.postavy.cz/svet/ma… a sjedete dolů, tak je tam obsáhlý článek od uživatele Archeon, který tam sepsal komplet celý děj Secret Wars eventu

Martsebe a Schonecek: já vám kluci maximálně rozumím a mám to stejně. MCU rozhodně ještě není vyčerpané a myslím, že v tomto stylu nás bude bavit ještě dlouho, rozhodně má co ještě nového nabídnout...
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2021-11-05 22:13:04 | 0 0
schonecek: Já s tímhle souhlasím a dost humpolácky to tam píšu. Co se ale dalo od Black Widow a Falcon a Winter Soldier čekat? Je prostě omezuje co je to za postavy a mají výrazně nižší pole působnosti (akční špiónské série dneska jsou a je jich několik). BW byla celkově filmza odměnu pro fanoušky, že vydrželi tak dlouho a že po tom filmu volali od prvních Avengers a v tomhle to prostě měla být jednohubka, FaWS měl ambice, ale celý ten koncept byl podaný hrozně humpolácky (černošský supervoják na mě fungoval, ale pak to zazdili tou politikou), ukázalo se že Mackie a Stan namají na to to utáhnout (Evans je charismatem válcuje) a vlastně to táhla záporácká strana (Zemo, Walker a pro mě i Sharon, protože to je alespoň nečekaný vývoj, se kterým se dá pracovat). Ostatně je pro mě FaWS vůbec nejslabší MCU projekt a Cap 4 s Mackie je pro mě ztráta času a místo pro něco zajímavějšího. Se Shang-Chim toho taky nejde moc provést když je to jenom cápek co umí bojové umění, ale to témá rodiny, záporák, vztah se sestrou, akce a ta čínská mytologie jsou prostě tahají nahoru (a všeobecná hodnocení to potvrzují) - vlastně to tahá dolů to zbytečně přehnaný finále. Navíc to byl první díl a ty vždycky jenom uvádějí do nového koutu MCU, takže jistá sázka na jistotu se dá čekat.

A pak jsou tady ty ostaní projekty, které mají větší pole působnosti. WandaVision (kde to fakt jenom pokazilo nedotažené finále a tak trochu absence dobrého záporáka, Loki který byl super a Eternals, kde to téma prostě nabízí velké věci a ambice. A já tyhle osvěžující zářezy chci rozhodně taky, ale zároveň nechci přijít o ty "jistoty", které mnohy fungují jako malta toho co Feige staví. A třeba od Hawkeye se nedá moc experimentování čekat - bude se předávat pochoděň a bude to akční Buddy podívaná (snad o několik tříd lepší než FaWS, podle ukázek na to mají solidní náběh).
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2021-11-05 21:41:15 | 0 0
Martsebe: Mě má Marvel s jistotou v kině či před obrazovkou, ať už natočí cokoliv, o tom žádná. Jenom třeba Falcon a Winter Soldier s Black Widow podle mě nenabídli skutečně nic nového ani extra zajímavého. Shang Chiho budu muset někdy podívat znova, nebyl vůbec špatný, ale většina mi taky nepřišla nijak originální, prostě marvelovská klasika, tentokrát okořeněná o level lepší akcí a trochu jinými lokacemi, ale v jádru pořád to samé. Eternals mi takový nepřišli a částečně proto jim i ochotněji odpouštím některé neduhy. To samé WandaVision. Konec je sice nedotažený, ten nápaditý základ seriálu a vztah mezi Wandou a Visionem to ale pro mě prostě strašně vytahují a chyby se mi lehčeji přehlížejí. Konkrétně WandaVision je menších chyb plná, ale jako celek je to asi moje nejoblíbenější Marvelovka. Já mám klasický Marvel moc rád, ty starší filmy ze mě udělaly fanouška, ale po více než dvaceti projektech mi ty nové věci přijdou osvěžující.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2021-11-05 21:40:04 | 0 0
Fimi: Tak samozřejmě, že se série můsí vyvíjet, ale většinou je to větší, hlasitější atd. Tady běžnému člověku prodají jako samozřejmost to co je zvyklý sledovat samostatně (věda, magie, mimozemšťani, draci, legendy, upíři, božstvo, špióni - všechno přirozeně existuje vedle sebe). I já si pamatuju na první fotky z Thora a jak jsem si řekl, tohle nemůže vedle Iron Mana fungovat a vlastně i po první traileu na Avengers 1 jsem měl pochybnosti, druhý už mě navnadil a dal naději, že to asi půjde a film mi dokázal, že všechno je možné a MCU v tom prostě pokračuje roste tim mytologickým směrem.

Upřímě to mají rozehrané perfektně jak na Zemi (Val a tým co dává dohromady, Black Knight), tak ve vesmíru (Eternals a Celestials a uvidíme jak v tomhle promluví Thor a GoG3) a vedle toho se rozjíždí Multiverse.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2021-11-05 21:32:01 | 0 0
Tak ale pořád nevím co s tím Multiversem MCU chystá a nevěřím, že to ukončí Loki 2 nebo Ant-Man 3 - podle mě v těhle dvou příbězích skončí ta přípravná část (Kang) a nakopne se to k nějakému vyvrcholení (Secret Wars).

Mě bude vyhovovat když se budou střídat jistoty s experimentama. Ono upřímě těžko nějak experimentovat s podstatě obyč lidma, kteří jsou omezní na Zemi (Black Widow, Falcon a Winter Soldier) - Hawkeye nebude vyjímka, tak s ním moc experimentovat nemůžou. Vesmír nabízí víc možností, magie toho taky dovoluje víc. Shang-Chi zase představoval nové zákoutí MCU (draci atd.) a v tomhle ohledu uspěl na 100%, navíc si připravil půdu pro pokračovaní, které může být výrazně odvážnější. Příští rok si myslim, že jediný větší experiment bude Multiverse of Madness a to jen kvůli Raimimu. Thor má sice Waititiho a tentokrát na to dohlíží od začátku, píše si i scénář a má Balea jako záporáka, ale myslim si, že to bude jenom větší Ragnarok (což pořád může být hrozná pecka), kde to potencionálně může hodně vytáhnout romantická linka (v MCU tohle taky docela přehlížejí, takže tady je šance). A Black Panther bude jasná sázka na jistotu s divokou kartou v podobě Namora a teoreticky větší volností pro Cooglera.

A nakonec se stejně těším na všechno, já si v MCU užil i ty slabší zářezy, protože Marvel má neskutečný talent mi prodat postavy, takže ta potom utahné právě to slabší.
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2021-11-05 20:58:45 | 0 0
Já jsem rozhodně rád, že MCU zkouší kromě hlavních populárních hrdinů i tyhle vedlejší a ujetější projekty. Všechny letošní klasické Marvelovky - Falcon a Winter Soldier, do určité míry Shang Chi a hlavně Black Widow, už se pro mě docela ohrály. Jen ať experimentují. Jak jsem psal, radši ambiciózní a kostrbaté, než bezpečné a nudné. WandaVision, Loki i Eternals zkusili v rámci MCU něco nového a pro mě osobně fungovali nejlíp, takže jen ať experimentují dál.

Ještě mě tedy do budoucna zajímá, jak vlastně hodlá Marvel uzavřít multivesmírnou ságu. Odstartovala ve WandaVision a Lokim, navázalo na ni What If, teď No Way Home, velké finále nejspíš bude v Multiverse of Madness a druhý Loki s Ant-Manem budou nejspíš takové dovětky. Jen si nedovedu představit, jak to Marvel ukončí. Jestli se Multivesmír zase uzavře a sjednotí do jedné časové roviny, nebo si prostě budeme muset zvyknout na přeskoky mezi vesmíry... No uvidíme

Fimi: Mně je momentálně devatenáct, takže tak. Jak je na tom věkově Antik, to si netroufám tipovat.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2021-11-05 20:29:47 | 0 0
Martsebe přesně tak, logicky se to do této fáze dostat muselo, mcu jen studio, to musí pořád někam směřovat v ději a posouvat se a teď je to teda monumentální ten rozměr. Vem si že zde se řeší vůbec vznik života ve vesmíru, jeho účel, účel lidstva...hned jsem si ohledně Tiamuta vybavil Azeroth, jestli víš o čem mluvím...a ten rozměr se nejspíš ještě víc rozšíří.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2021-11-05 20:25:16 | 0 0
Jinak ještě internetem letí zvěst, že Ethan Hawke v Moon Knightovi hraje nemesis té postavy jejíž hlas je slyšet v druhé potitulkové scéně. Jako MCU začíná tu mytologii rozjíždět nehorázně. Kdoby to byl řekl po prvních Avengers,kde byl jenom chlápek v brnění, supervoják, severský Bůh a chlap co zezelená když se nasere a největší odvaz byli mimozemšťani že v MCU budou v budoucnu postavy inspirované Artušem, upíři, kouzelníci atd.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2021-11-05 20:10:08 | 0 0
Martsebe: taky mi přijde že se MCU ted pouští hodně do odvážných vod....každopádně doufám, že se nezalekne těch banů filmu všude v zemích kde se prcaj kozi a osli a ženské nemají žádná práva...