Komentáře 5

Tomosaurus | Fandíme filmu
Tomosaurus | 2020-08-27 23:59:14 | 0 0
Fimi: tak ale nolan vacsinou tak robi filmy ze ti na tych lidoch nezáleží ale je pravda ze hlavna postava bola v tieni Pattinsona a Branagha. Začiatok v tej opere som trochu nepochopil. Bola uz súčasťou toho celeho pribehu alebo nam mala ukázať co robil v minulosti hlavny hrdina a potom sa islo na hlavne "mäso"? A ešte neviem ako ste to mali vy ale ked boli tie inverzne pasaze tak sa pre mna sčasti znížilo to napätie lebo som tusil vacsinou co sa zhruba stane(prestrelene veci atd).
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-08-27 23:24:34 | 0 0
Nebudu se tu vypisovat... Nolan opět dokázal, že je nejlepším filmařem a nemá prostě konkurenci... Takhle by asi vypadal Bond od Nolana, který předvedl scifi tak přirozeně, že scifi je rázem zcela přirozené. Kdo měl problémy při vysvetlovacich scénách se chytat v Inception nebo Interstellaru, tak tady bude totálně mimo... Akce je brutálně nabušená a tajemno se hromadí každou chvilkou. Všichni herci a jejich výkony byly perfektní, nejvíce bych vypíchl Branagha, tak zápornou roli bych od něj nečekal, byl až děsivý... Hudba ohromující, no prostě Nolan, výborné, zase nám výstřel zrak, ale upřímně, není to jeho nejlepší film, to ani omylem. Proč 8/10? Za nesmírně k posrání úmorně nesympatického JDW v hlavní roli. Ten člověk je odpuzující a nevím zda to bylo hercem nebo postavou, ale prostě mne si nezískal..
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2020-08-27 19:18:39 | 0 0
V osm na to jdu na černý most, Mutanti holt zítra