Komentáře 9

Veronika | Fandíme filmu
Veronika | 2013-06-03 13:43:24 | 0 0
Film bylo mé druhé setkání s Bídníky. Poprvé jsem viděla muzikál v Praze. Když jsem šla do kina, těšila jsem se na něco úchvatného - a nebyla jsem zklamána. Bídníci mne snad ani zklamat nemohou. Při každém slově, které zazpíval Russel Crowe, jehož jsem do té doby ani neznala, jsem zatínala pěsti vzrušením a když Anne Hathaway zpívala I Dreamed a Dream, plakala jsem. Kdo mne zaujal asi nejvíce, byla Samantha Barks. S Époninou, kterou Samantha představovala, jsem se ztotožnila už v divadle, neboť máme velice shodnou povahu a také způsob našeho vyjádření, způsob, jakým se zamilujeme... a také naše hranice, kam jsme ochotni zajít, abychom udělali šťastným toho, koho milujeme, třebaže on nemiluje nás. Tj. jsme ochotny udělat všechno, klidně najít pro něj adresu naší největší a jediné rivalky. Jediný, kdo mi opravdu chyběl - a ani v románu mu Victor Hugo nedal příliš prostoru - byla Époninina mladší sestra Azelma. Dalo se ovšem čekat, že zde nebude, protože více méně se jedná o zfilmování muzikálu, kde se rovněž neobjevila. Některé detaily z románu ale byly ve filmu příjemným překvapením. Dílo hodnotím velice kladně.
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2013-02-03 11:39:11 | 0 0
S krátkým odstupem času, musím film ještě přivychválit, muzikálová vložka byla náročná a já si po odchodu z kina nedokázal představit, že bych se měl na Bídníky podívat znovu. Už je to však nějaký pátek, a některé úseky mě nenechávají chladným. Píseň One Day More je pro mě vrcholem filmu :-)
Palo | Fandíme filmu
Palo | 2013-01-18 14:46:02 | 0 0
Suhlasim s recenziou, film je skvelý , spevacke a herecke tiez a spievajuci Wolverin, gladiator, alebo Catwoman na nezaplatenie! :-D
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2013-01-18 00:28:52 | 0 0
novoten: Rozhodně, jsme na stejné lodi! A jsem za to rád ;-)
novoten | Fandíme filmu
novoten | 2013-01-17 22:53:35 | 0 0
Jarda: I ty, Brute? nečekal bych :) paráda..
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2013-01-17 22:41:57 | 0 0
Bravo, Mr. Hooper! Kdo má rád muzikál, ten bude nadšen. Kdo čeká historický opus, v němž je zpěv až na druhém místě, ten bude zklamán. Avšak bylo by pošetilé odsoudit tematicky nadčasový a technicky brilantně zpracovaný snímek jen proto, že je více muzikálový než jemu podobní žánroví kolegové. Nápad se zpěvem naživo je mimochodem výborný, protože muzikál by měl být především přirozený, intenzivní, procítěný a energický. A toho prostě na plátně multikina s playbackem nikdy nedosáhnete. P.S.: Russell Crowe je jako Javert naprosto dokonalý. To je hlas jak zvon! 9/10!
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2013-01-17 21:57:34 | 0 0
...tak je to diskuse pod recenzí filmu, který už nějaký ten pátek běží v kinech, až tak bych se na bSaRa nezlobil :)
Hospoda | Fandíme filmu
Hospoda | 2013-01-17 21:50:25 | 0 0
bSaR pro ty kteří jsou s Bídníky v podstatě nepolíbeni jsi ted dal SPOILER!
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2013-01-17 21:37:24 | 0 0
Já, osoba absolutně netknutá předlohou, filmem či muzikálem a dokonce i obsahem, jsem se vydal na film, kde se bude zpívat. Byl jsem pak překvapen, když se opravdu jen a jen zpívalo. Nemůžu však říct, že nepříjemně, hudbu mám rád, a ne jen tu moderní. A co se týče právě toho zpěvu, tak jsem si Bídníky užil. Hugh Jackman válí jako vždycky. Russel Crowe dokazuje, že i přes pár vrásek a pupku z něj stále vyzařuje to charisma z Gladiátora. A Anne Hathaway si za roli Fantine zaslouží mimo Zlatého glóbu také Oscara. Helen Bonham Carter jsem ve filmu nečekal, o to víc Sashu Barona Cohena (říkal jsem si, je to vážně on? :-D) Snímku bych vytknul akorát dlouhou stopáž, přičemž se mi nejvíc líbil úvod (když mi zemřela Ann, tak to šlo z kopce - zajímavé, fyzicky se mi nelíbí, ale to co z ní vyzařuje a jak hraje... říkalo to víc lidí a řeknu to i já. Kdo by si pomyslel, že se z princezny Mii vyklube, tak úžasná herečka. Jen tak dál) ;-)