Komentáře 42

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-10 11:30:15 | 0 0
Jo souhlasím, jsem vidět že Spidermana pěkně tlačí do popředí..
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-06-10 10:16:36 | 0 0
Fimi: Odstranění Parkera takhle brzo by prostě byla od MCU chyba. I po sedmi samostatných filmech, pořád jen kloužeme pouze po povrchu Parkerova komiksového příběhu. A honem ho vyměnit za Moralesse jen proto aby se zavděčilo nějakým Multikulturaristům či rádoby Moralesovo fanům by bylo strašně nevděčné. Ta postava stejně, nemá tak silné komiksové pozadí, a po pár filmech bychom vykrádali Parkera, stejně, jako už teď MCU vykrádá Moralese. Sidekick z něj může být dobrej, ale na to aby se mu předávala pochodeň je příliš brzo. To už bych spíš dokázal žít s tím, že se na nás vychrlí celá parta Spider lidí, kterých bude po vzoru Spiderverse Morales součástí. Klidně ať si to budují, ale Parker prostě nesmí odejít, dokud neodvypráví nějaký z jeho hlubších příběhů.
Celkově bych pak neměl MCU vůbec za zlé, kdyby se v budování Spideyho budoucího okolí inspirovali tou PS4 hrou. Tam totiž celkově přišli s celou řadou chytrých nápadů, které by v MCU mohli fungovat.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-10 07:55:09 | 0 0
Neříkám že bych to chtěl nebo s tím souhlasil jen že by to byl odvážný překvapivý krok od MCU...a samozřejmě by to muselo být hned ale v pozdější fázi... spíš věřím v to že Morales bude jak říkáš druhý spiderman, spíš sidekick a S6 vyřídí spolu...
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-06-10 07:10:32 | 0 0
Fimi: S tím Moralesem už dejte všichni pokoj. Lidi s ním tolik nadělaj, až je mi odpornej. Na smrt Parkera je ještě moc brzo. Vždyť jsme se sotva rozloučili s Ironmanem. To by mu moc velkou službu neudělali, kdyby Parker umřel tak brzo. Nemluvě o tom, co tu říkám už dost dlouho. Parkova historie je několikanásobná v porovnání s Moralesem. Byla by chyba hned je takhle vyměňovat. Zvlášť když MCU Parker pobral tolik Moralesových rysů (mladej, ten Ned je prostě Gankee, atd). Spíš když už, tak bych se inspiroval tou PS4 hrou (ta ostatně přináší spoustu zajímavých myšlenek pro rámec vyššího narativu), kde Morales je jako vedlejší postava, vedle žijícího Parkera. Klidně z něj prostě udělejte Parkerova vlastního "Rhodeyho", ale určitě jej jím nenahrazujte.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-09 19:03:17 | 0 0
Takže Shocker v kostýmu? Skvělé..no, ten šestý...doufám že to bude někdo jiný ale zase by bylo fajn kdyby v Sinister six byl Green goblin ale jako arcipadouch MCU Osborn...fakt mě ještě k tomu zajímá návaznost Osborna na ten thunderbolts...pokud tam teda nějaká návaznost bude...

Ten Kraven jako možná varianta by byl fajn, rozhodně zajímavé, chameleon takový standart, měnění ksichtu a hlasu jsme viděli už v druhém Capovi ale Kraven skvělé. Ještě zbývá např Jack OLantern, Hobgoblin, Mr Negative, Spot, viděli jsme představitele Browlera..
Tak mě napadá to mcu se spidermanem neplánuje dle ultimate Spidermana, kde Sinister six zabijí Parkera a místo něj nastoupí Morales, zabít Spidermana by byl celkem originální tah od MCU...
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-06-09 15:49:59 | 0 0
Fimi:
martsebe:
Těžko vám hoši cokoliv potvrzovat, nebo vyvracovat, aniž bych začal spoilerovat. Ale těch padouchů je na tom schomáždění prostě pět. Přičemž, jde o padouchy, kteří už byli v rámci MCU představeni, a v dané scéně jsou všichni už vybavení a v kostýmech. Šestým pak buď bude sám Osborn, nebo pokud by se záporáckým týmem tak nespěchali, může poslední místo zaplnit záporák, který bude představen až v třetí Spideyho sólovce. Pak je ale otázkou, kde šestka míní poprvé udeřit. Nějak nevěřím, že by je Sony dovolili marvelu užít v Avengerském filmu, ze kterého by nic neměli.
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2019-06-09 14:22:29 | 1 0
Ještě dovětek - co by ale mohli začít zavádět nehledě na F4 je třeba existence Latverie (stejně jako Wakandu představili ještě před Black Pantherem)
martsebe | Fandíme filmu
martsebe | 2019-06-09 14:20:57 | 0 0
Fimi: Homecoming - Vulture, Shocker, Scorpion (v civilu) a FFH - Mysterio a dost možná Chameleon. A máš jich pět a ten šestej chybí, takže to celkem slušně zapadá. Pokud se bude Marvel držet hesla nepoužívat už použité záporáky od Raimiho a Webba, tak nejspíš nebude Octopus. Možná by tím šestým mohl být Kraven, který měl mít svýho času co si pamatuju taky film a pokud si to pamatuju správně dokonce týmovku s Mysteriem - Mysteria máme v MCU a o Kravenovi se přestali úplně zmiňovat.

Co se F4 týče, tak film by mi vůbec nevadi a to ikdyž by tam byl vtlačenej a v rámci důležitosti v celkovém příběhu by nesehrál až takovou roli. Ale nevím příjde mi to moc brzy - teda z hlediska toho jak dlouho mají práva (leda že by potají na tom pracovali ještě před spojením Disney/Fox.

Jo a ta zmínka o Ant-Manovi, že filmynejsou něco extra. A to musí být každá Marvelovka převratná záležitost. Ant-Man naopak má být taková nenáročná pohodovka, která nemá přepisovat komiksový žánr a takhle je i natočený.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-09 12:28:31 | 0 0
No, šestý může být Vulture, přeci jen sedí ve vězení..
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-06-09 12:06:17 | 0 0
No určitě si to dovedu představit, i když je otázkou co přesně ta scéna předjímá. Jestli pouze Sinister Six, nebo i něco většího. Taky fakt, že těch záporáků je jen pět naznačuje, že by se Osborn v šestce přímo osobně interesoval. Což z něj něj nedělá moc loutkáře Thanosova rozměru, pokud by se hned interesoval v přední linii.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-09 10:59:44 | 0 0
Tak snad je to pravda protože to zní úžasně..
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-06-09 10:14:24 | 0 0
Několik, anonymních typů, v čele jednoho docela detailního od člověka, který o sobě tvrdí, že dělá digitální triky u Disneyho a prý scénu už viděl.
Určitě nedoporučuju to dohledávat, protože to vyzrazuje pár docela zásadních spoilerů o samotném Far From Home.
Snad jen dodám, že podle toho trikaře, který je nejdetailnější, je tvář toho tajemného businessmana schovaná ve stínu a nejde úplně poznat kdo ho hraje. Další sice okamžitě doplňují toho Morrisseye, ale nebral bych to jako bernou minci. Zvlášť, když ani nevíme jak moc jsou tyhle typy důvěryhodné.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-06-09 09:52:02 | 0 0
ukule: to zní naprosto výborně... zdroj?
ukulelembo | Fandíme filmu
ukulelembo | 2019-06-09 05:49:36 | 0 0
Fimi: Ta scéna svým způsobem zdrcadlí potitulkovou scénu z prvního Iron-Mana. Akorát tentokrát se místo Furyho objeví neznámý muž v kvádru (není zatím jasný, jestli je to přímo Osborn, nebo jen nějaký jeho asistent, ale podle některých ho hraje David Morrissey z Živích mrtvích) a naschromáždí v místnosti pět Spider-Manovských záporáků, které známe z jedničky a poznáme v dvojce (nebudu spoilerovat které). Načemž jim řekne něco ve stylu "Pánové, mám pro vás návrh.". Pak kamera vyjede oknem ven, a ukáže že se všichni nachází v bývalé Avengers Tower. Scéna potom skončí tím, že na místě, kde původně bylo Starkovo jméno a posléze symbol Avenger se zeleným písmem zlověstně rozsvítí "Oscorp".

BeyondRealityX: Jak už jsem řekl předtím. Sony bude mít na MCU vliv, jen v té shvíli, kdy bude s Marvelem obnovovat dohodu na sdílení Spider-Mana. Tehdy si defakto může začít diktovat, co by rádi chtěli realizovat a co ne. Přičemž, jejich jedinou pákou zatím je, že by mohli se rozhodnout od dohody nakonec cuknout, pokud Marvel nepřistoupí na jejich podmínky. To ale upřímně tahle je páka prozatím dost diskutabilní, a Sony by mohla spíš uškodit. A pokud bude úspěch Far From Home, takový, jaký se předpokdládá, díky tomu, že se sveze na úspěchu Endgame. Tak Sony nebudou ani moc chtít svou páku použít. A nic jinýho nemaj. Ovšem pokud Marvel bude dělat Spideyho důležitějším a důležitějším pro chod MCU, můžeme se taky dostat do fáze, kdy Soňácká páka začně představovat reálnou hrozbu, pokud se jim i nadále bude dařit s vlastními braky jako je Venom. Tak snad Feige ví co dělá.
Těchnicky vzato celá šaráda se Sony může skončit pouze třemi způsoby. Buď se jim s vlastními projekty nebude dařit, zatímco Marvel pro ně bude točit hity a oni tak submisivně budou Marvelu dávat větší a větší vliv. Nebo naopak se jim může dařit, a pak se můžou začít škubat s vlastními plány (to by ještě mohutně posílilo, kdyby Marvelácká sólovka byť jen jednou vyhořela). A nebo se stane změna kolosální, Disney koupí Sony a bude vymalováno úplně. :D
BeyondRealityX | Fandíme filmu
BeyondRealityX | 2019-06-08 21:51:30 | 0 0
ukulelembo: To je pravda je to čistě záležitost Sony což mě dovádí k otázce jak daleko dokáže ještě zajít a co vše stihne během dalších x let rozdrbat. Souhlasím také s tím že Venom je velice slabý a MCU by to jedině uškodilo. Bohužel mám obavy že díky autorským právům na Spidermana a další postavy v jeho universu bude Sony za účelem vydělat co nejvíce peněz produkovat cokoliv bez jakékoliv autority k původním komiksům.
Fimi : Samozřejmě, to by bylo naprosto "úžasné" a jako korunu bych tomu nasadil několika dílnou ságu o rhinovi nebo scorpionovi (nejlépe nějaký thriller) hardcore horror s morbiusem nebo black cat by mohla mít vlastní Spy movie ve stylu black widow s příchutí romantické komedie. :-D
Teď ale vážně , je mi docela líto že si Marvel nemůže spravovat Spideyho sám ale věřím že to Sony do pár roků zabalí a nebo si konečně uvědomí že tohle prostě neutáhnou a škodí víc než jsou schopni na tom profitovat.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest