Komentáře 70

Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-04-30 22:54:42 | 1 0
Seb: Jenže právě v tom je celou dobu ten vtip a "geniálnost" tohohle scénáristického tahu. Že my, jakožto diváci pracující jen s omezenými informacemi, nemůžeme zodpovědně říct, zda byl celou dobu manželem Peggy někdo jiný, než právě Steve. Pouze jsme si to celé MCU mysleli, protože identita jejího muže nám nikdy nebyla prozrazena a celou dobu všichni, včetně Peggy tvrdili, že se Cap po pádu letadla Hydry nevrátil. Stačí však, aby Peggy lhala a ostatní to kvůli tomu, že se "starší" Cap skrýval, nevěděli a naše domněnka byla celoud dobu mylná. MCU se tím ale nijak nezměnilo, jen jsme o něm nevěděli pravdu, takže chyba nebyla v časové lini, ale v našem výkladu událostí, jež se v ní děly.
Jo a štít bych fakt neřešila, protože v CA1 ho sice víc neměli, ale Black Panther má v současnosti vibrania víc, než dost, takže ho klidně mohl po bitvě v End Game zpravit.
Hronik | Fandíme filmu
Hronik | 2019-04-30 20:08:42 | 0 0
Seb: Já si myslím že když mluvila cartrova o manželovi mluvila o něm .Me dává smysl co říká ema
Seb | Fandíme filmu
Seb | 2019-04-30 19:55:29 | 0 0
Jenže v hlavní linii by podle teorie, že minulost se nedá změnit nemohli žít dva Kapitáni.Protože původní Kap zkrátka skončil v ledu a Peggy žila bez něj.To se stalo a nemělo by to jít změnit. Když by se po Endgame Cap vrátil a žil s Peggy, tak i kdyby se nikomu neukazoval, už jen to, že o něm bude vědět Peggy změní "dějiny" a vytvoří to alternativní realitu, protože "pravý" Cap je tou dobou u ledu, kde jeho život začal.

Jediná možnost, která by odpovídala tomu, že Cap na lavičce dožil z minulosti, je ta, že celých 10 let nesledujeme hlavní dějovou linii, ale alternativní realitu č. "4", a to právě tu, v níž se Cap vrátil zpět a dožil do 2023. Pak by tam mohli být dva kapitáni vedle sebe (v ledu/v ústraní).
Ale pak je tu ještě ten štít. Thanos ho zničil, takže ten pro Sama musí být přinesen z alternativní reality/minulosti, protože myslím, že tenkrát v CA 1 říkali, že víc vibrania už nemají...
Maty | Fandíme filmu
Maty | 2019-04-30 16:00:41 | 1 0
Emma: díky moc, už vše mi dává aspoň trochu smysl.
Ikdyz ty 2 AR mi vrtají hlavou ,jestli neudělali více škody než užitku během těch krádeží.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-04-30 15:44:51 | 0 0
Maty: No, ona se neopakuje, on akorát část svého života žije paralelně s předešlou částí (stárnoucí Cap žije paralelně se svým mladším já). Když si představíš, že lidskej život od narození do smrti je vlastně rovná přímka, tak ta jeho není rovná, ale stáčí se zpět do druhé světové války a chvíli jde rovnoběžně s tou první, dokud opět neprotne ten čas, v němž se odehrává konec End Game. Pak bude nejspíš ještě chvíli pokračovat normálně rovně a pak skončí jeho smrtí sešlostí věkem. Viz. Můj velmi neumělý obrázek: https://1url.cz/iMT5v :-)
Maty | Fandíme filmu
Maty | 2019-04-30 15:29:30 | 0 0
Emma: Teď mne jen napadlo jak to pak je s těmi 2 kapitány v jeden čas. Dobře chápu jeden žil v ústraní ale ten Cap2 pak došel do stejného momentu jako Cap1 ne? Neopakuje se pak tím pádem jeho dějová linka stále dokola?
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-04-30 12:19:46 | 0 0
Jo, pardon, SPOILER!!!! i na ten minulý text :-)
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-04-30 12:16:40 | 1 0
Maty: Stejně jako u Fimiho, jsem ráda, že je tu někdo další, kdo to pochopil s těmi liniemi, tak jako já, protože jinak se dočítám na internetu hrozitánsky zamotaný teorie a přitom tohle mi přijde takové relativně prosté a nekomplikované (a zásadně neodporující ničemu, co jsme viděli jak v dosavadním MCU, Tak přímo v EG) :-).
Jinak ohledně toho Capa co žil s Peggy si myslím, že žádný paradox ani alternativní realita nevznikly, protože si na to zkrátka dal bacha. Jasně, je tu ten problém, co se teda vlastně stalo s tím chlapem, se kterým měla Peggy původně žít, ale to podle mě řeší právě ta teorie, že vlastně nikdy žádný další chlap nebyl a celou dobu to byl právě Steve. Ostatně by to i sedělo, protože Peggy se tak zvláštně usmívala, když tehdy (už nevím, ve kterém filmu to přesně bylo, snad CA1?) říkala, že to byl právě Cap, kdo jejího budoucího muže vysvobodil ze zajetí, takže to klidně mohla myslet obrazně a usmívat se tomu vtipu (teda ne, že by to tehdy měl KF až takhle promyšlené, i když... u ně člověk nikdy neví :-)) A děti spolu zjevně neměli, takže i to by mohlo na Capa sedět. Jediné, kde to trošku hapruje, jsou ty Capovy sedánky vedle jejího lůžka, které jsme viděli ve WS (a vystřiženy byly už z Avengers 1), protože tam se spolu bavili, jako by ho skutečně viděla poprvé po 80ti letech, ale pořád je možné, že to na něj chvílemi hrála a chvílemi byla natolik zmatená, že tomu, co říkala, nepřikládal váhu. Čili si zkrátka myslím, že tady paradox nevznikl a jediné, co k tomu stačilo, bylo aby se Cap držel celou tu dobu stranou a do ničeho nezasahoval, což po tom všem, co už pro svět udělal a po vzoru Starka, prostě udělal a žil jen pro ni a pro sebe.

A pokud jde o to napravování realit, které by Cap mohl kromě vracení kamenů a kladiva, udělat, tak tam si myslím, že už ty linie zkrátka napravit nemohl. Že i kdyby vrátil Orb tam, kam patřil, nezabrání tím, aby tam před tím pro něj byli Nebula a WM (tohle IMO vymazat nejde, ty cesty časem a krádeže kamenů se zkrátka udály a on musel přijít až po nich a kameny zase vrátit). A pokud tam byly, Thanos se dozvěděl o jejich plánu a pokud se to dozvěděl, tak prostě z té reality odešel a následně umřel a to už prostě zpravit nejde.
U toho Lokiho, tam je to trochu ošemetnější, protože návratem kamene mysli by Cap sice nic nenapravil (to se dělo úplně odděleně), ale teoreticky by mohl ještě stihnout doběhnout do vestibulu a vlastnoručně fyzicky zastavit Lokiho, než zmizí. Ale musel by teda bejt rychlej jako střela a ještě děsně opatrnej, aby tu časovou linii nezmordoval ještě víc, díky čemuž si myslím, že do toho spíš asi nešel. Že to neriskoval. Že prostě vrátil kameny a děj se vůle boží.
Pokud to tak ale je, tak jsem zatraceně zvědavá, co se bude dít v těchhle liniích dál a byla bych ráda, kdyby nám to Marvel někdy nějak ukázal. Mohly by se totiž stát dost nečekané věci...
Maty | Fandíme filmu
Maty | 2019-04-30 11:49:02 | 0 0
SPOILER !!!!!!!!!!



Zdravím,
Endgame jsem měl za sebou už v pátek, a včera jsem to celý den studoval ty AR atd. a došel k závěru s 2 otazníky + toerii která mne napadla během psaní tohoto komentu
Co jsem pochopil tak závěr je takový že avengers vytvořili pouze 2 AR ...1. Loki s tesseractem , 2. Chybějící Thanos s armádou a dcerami

ALE !!!

1.  Nevytvořili náhodu ještě 3. AR díky tu že Steve1 se vrátil do minulosti a prožil život s Peggy kdy žil i Steve2, který teda prožíval všechny ty dobrodružství jak již známe A Steve1 je ten "náš" Steve který o všem věděl co se stalo a přitom celou dobu byl on ten utajovaný manžel Peggy ? Nebo jak to  je? Nevznikl paradox ?
V tomhle mám trochu zmatek ..

2. Jak víme tak MCU filmy běží zároveň s naší dobou a když ne tak dobře víme o jaké období se jedná nebo rok ( jediná chyba byla v Homecoming to o 8 let později ,správně by tam mělo být o 5 let později) jinak vše sedí perfektně co se týče času o orientace v MCU....no ale jak to bude teď ? To si budeme muset vše nějak vypočítávat od toho roku 2023 díky tomu 5 letému skoku ?


A teď ta má teorie která může být pro vás na hlavu ....určitě si všichni vybaví jak Prastará a Hulk si vysvětlovali že když se vezme kámen v ten moment vznikne AR (ta temná) ale když ji vrátí zpět v ten samý okamžik tak se vrátí vše do normálu
Tím pádem  když hodně budeme fantasirovat....když teda Steve je vracel ty kameny ....tak Mind stone vrátil do rukou hydry před tím než Loki zmizel s teseraktem, takže se to nemuselo stát že se to navrátilo to scénáře jak již známe...do toho původního , zpět tak jak má být
To samý s Power stone a soul stone , vrátil ho před tím než se Thanos dozvěděl o jejich plánu tím pádem se mohl "nějak" nevím jak navrátit zpět tam kam patří a vše se dělo tak jak již známe ...hodně mi pomohlo to grafické znázornění linky času  Prastaré a jak Bruce vracel kameny zpět a ta temná AR zanikla
Samozřejmě můžu se mýlit ,kdyžtak dejte mi vědět co si o to myslíte vy :-)
P.s. oběť BW mi přišla zcela v pořádku

Endgame jako zážitek hodnotím 15/10 :D
S bolestí na srdíčku.
Matthew | Fandíme filmu
Matthew | 2019-04-29 18:01:11 | 0 0
SPOILER
S několika denním odstupem musím říct, že mě pořád štve Tonyho osud. Tady se pořád nadává, jak je cele MCU dětinské a nemá koule udělat nic drsného. Proto Tony od prvnich Avengers trpěl úzkostí a nespavostí, protože viděl, že se na svět řítí průser. Snažil se proti tomu něco dělat, bohužel bez úspěchu (Ultron). Pak mu kámoš vrazi kudlu do zad (sorry ale v Civil war byl jednoznačně v právu, Bucky mu zabil rodiče a myšlenka vyššího dobra je za mě v určitých chvílích důležitější). A kdyz už se vše konečně podělá, tak se na vše vybodne, založí rodinu a žije aspoň trochu spokojený život. Než se rozhodne zachránit lidstvo a objetuje nakonec i život. Zatímco priblbli Captain teplák neudělal prakticky nic krom toho že byl schopen na závěr privolat kladivo, prožije šťastný život s se svoji Peggy. Ani si nepamatuju že by přiběhl k Tonyho tělu a skučel v agonii ze ztraty. Pak že Marvel neumí být i trochu svině.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-28 19:23:50 | 0 0
https://www.boxofficemojo.com/… tak 1,2 mld už...a to za sobotní večer nebo celý víkend...no jo, unavenost Marvelu je znát
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-04-28 16:03:05 | 0 0
Fimi: Myslím si, že v té realitě s Lokim bude velkou roli hrát i to, o čem se mezi fanoušky spekulovalo už od prvních Avengers, ale teprve nedávno to bylo oficiálně potvrzeno v materiálech vydávaných k výročí deseti let MCU. Podle nich byl totiž Loki v Avengers ovlivněný žezlem podobně, jako Clint nebo Selvig. Sice ne tak silně, ale stoprocentní svobodnou vůli určitě neměl. Ta se mu vrátila až "kognitivní rekalibrací", jíž mu uštědřil Hulk ve Stark Tower, takže se dá asi jen těžko předpovědět, co udělá/udělal, když se náhle i s Teseraktem ocitl volný a zcela sám sebou. Na cestu za Thanosem bych to vzhledem k tomu, že po Temné světě se za ním taky nehnal, ale moc neviděla...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-28 14:32:42 | 0 0
Gates to se pleteš, on sice Cap vrátil power stone do 2014 jenže v této realitě již Thanos není protože se teleportoval do přítomnosti s Nebulou, tedy do budoucnosti...takže Kámen tam pořád je a vezme si ho Petr až se vzbudí z omráčení, akorát kdo ví jak dopadnou strážci v této AR...
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2019-04-28 14:28:42 | 0 0
On právě Space gem vrátil do toho skladiště v 1970 čili ta linka s ukradeným tesseraktem lokim je alternativní realita a oslí můstek pro seriál s lokim který bude mít Space stone a bude moci skákat v prostoru a teleportovat se...čili jeho seriál bude dost možná právě v této AR. Ale hádám že v této realitě došlo ke Konvergenci jelikož Thorovi nepomohl zajatý Loki, to jen úvaha jelikoz od roku 2012 všechny události se nejspíš změnily i když tam Thanos pořád je...to samé v realitě 2014 kde již není Thanos a Nebula...
Gates | Fandíme filmu
Gates | 2019-04-28 14:28:30 | 0 0
Jo, ohledně těch kamenů jsem už četl takovou možnost.
To nejsou výtky, spíše otázky, na druhou stranu, pokud ty kameny zase vraceli zpět, tak přeci v časové linii od Thanose se stejně nic nezměnilo / protože ty kameny vrátili zase zpět, a on je stejně získal, i když to v té chvíli třeba vědět nemohl. Na druhou stranu tu budoucnost viděl, škoda no, podle mě trošku až laciná porážka Thanose.
Jako asi ten film uvidím znovu, ale není tam ta chuť jako u Infinity War, kterou jsem viděl čtyřikrát a chtěl jsem jít znovu.
Každopádně končí obrovská linie krásných filmů, skvělých filmů a uvidíme, co bude následovat, i když mi Avengers prostě už nic nenahradí.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Nejnovější videa z našeho youtube kanálu!

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu

© 2011 - 2019 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest