Komentáře 9

Mysule | Fandíme filmu
Mysule | 2019-03-21 19:11:44 | 0 0
Prosila bych taky onálepkovat, ať se zasměju.

Teda ať se zasměju ještě víc. :D

pbd: To s tím mizejícím h*vnem není vtip, ale naprosto vážně myšlený canon? PROČ???
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-03-20 23:49:07 | 0 0
pbd: Však jo, proto od začátku mluvím jen o těch, kteří kritiku JKR vztahují na její knihy a následně natočené filmy a místo aby kritizovali přímo ji a to, co řekla v rozhovorech, kritizují to, co napsala do svých děl. Pokud někomu vadí, že teď o Brumbálově orientaci příliš mluví, OK. Ale pokud mu vadí, že o ní nepsala/nepíše do HP a FZ a nevidí v těchto dílech důvody, proč tomu tak je, tak je prostě mimo a neměl by sám sebe označovat za fanoušky a čtenáře.

peté13: Možná by neškodilo si mé komentáře lépe přečíst, pak bys jistě přišel na to, že mám poměrně přesně vytyčené mantinely pro to, jak koho vnímám a velice přísná kritéria, než, jak píšeš, někoho "onálepkuju". A co víc, nestydím se za to. To je co? V dnešním hyper-korektním světě plném přetvářky se nestydím říct, že se někdo chová a vyjadřuje jako debil a vyčíst mu to. To je teda nehoráznost. Hanba mi! Měla bych se fakt stydět :-) Vždyť dneska má přeci "každý právo projevit svůj názor". Jen je teda škoda, že spousta lidí zapomíná, že za projevení názoru by sice kritizován a "zaškatulkován" být neměl, ale za obsah tohoto názoru už jo. Řečeno jednoduše (abys s tím neměl problém), názor může samozřejmě vyjádřit každý, ale to neznamená, že tím, co tvrdí, ze sebe nemůže udělat v něčích očích blbce.
peté13 | Fandíme filmu
peté13 | 2019-03-20 22:29:01 | 1 0
Jen pro ujasnění, Rowlingová je ta "myslitelka", která si myslela, že když vymyslela Harryho Pottera, tak sežrala moudrost světa a může do všeho všem remcat ?
http://www.bbc.co.uk/czech/dom…

Další "myslitelka" Emma si zde zase myslí, že může všechny lidi nálepkovat. Kdo s něčím nesouhlasí a nebo se mu něco nelíbí a dovolí se ozvat, tak šup a má nálepku. Jednou je to homofob, jednou pokrytec a k tomu ta bezduchá argumentace !! Příště to bude jaká škatulka ? Že by extremista, rasista, rusofil, antisemita, nácek, xenofob, komouš, Putinovec, holá lebka, fašoun atd. atd. ? S nálepkováním tady máme opravdu dlouholeté zkušenosti.Možná se po tom Emmě stýská.

Mně jsou třeba Fantastická zvířata ukradená. Viděl jsem toho cca 40 min. a je to příšerná slátanina. A nejsem zdaleka sám. Potom rozummím, proč Rowlingová vymýšlí ty homo kraviny. Zaujmout, provokovat, šokovat, dostat se do médií a bulváru. Zvýšit prostě zájem.
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2019-03-20 20:52:31 | 0 0
Upřímně u Fantastických Zvířat mě je volné jestli se dozvím , že spolu Brumbál a Grindelwald chodily a možná to i dělaly. Nějak to nepovažuji za důležitou informaci.
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2019-03-20 20:21:18 | 2 0
Na tom filmu byla asi tak tuna jiných věcí špatně...
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2019-03-20 19:09:49 | 2 0
Emma: Ale článek je o tom, že Rowlingová čelí kritice. Ano, někteří kvůli tomu haní už tak slabé filmy, ale já mluvil o čistě frustraci z jejích výlevů, která se nemusí nutně prolívat do kritiky těch filmů. To, že za něčím stojí někdo (Larson) a ostatní kvůli tomu bojkotují film je jedna věc a je to blbost. Ale to, že někdo jiný (Rowlingová) utrousí něco, co lidem přijde jako blbost, a oni řeknou, že to zní jako blbost, mi přijde v pohodě. Rozdělovat to jen na homofoby, extrémistické homosexuály nebo pokrytce je ubohost.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-03-20 16:08:24 | 0 1
pbd: Máš pravdu, ještě existuje skupina pokrytců, kteří nemají dost odvahy stát za svým názorem a místo toho, aby kritizovali autorku a její soukromé aktivity v podobě "nevhodných" rozhovorů, vztáhnou kritiku i na její dílo a snaží se přidat váhu svému tvrzení tím, že předstírají, že jsou čtenáři a fanoušci. V podstatě je to dost podobná situace, jako ten u Captain Marvel. Tam taky spousta lidí, na základě toho, co řekli lidé z obsazení, studia i autorského týmu, odsuzují celý film a vidí, nebo naopak nevidí v něm nejrůznější věci. Taková už je holt doba... Dnes se daleko víc řeší, co kdo a jak řekl, než co a jak skutečně udělal, nebo neudělal.
pbd | Fandíme filmu
pbd | 2019-03-20 13:51:07 | 1 0
Emma: Nesouhlasím, nejsou tu jen dva tábory. Jsou tu pak opravdu i normální lidi, kterým homosexuálové nevadí, jen nechápou, proč to Rowlingová tak strašně na twitteru a všude jinde hrotí. Jednou se o něčem takovém zmínila, najednou to procpává všude možně a podává to jako fakt. Mně osobně na těchhle věcech štve jen to, že jí někdo vnukne nápad, a ona ho pak propaguje za svůj a ještě říká "takhle jsem to celou dobu myslela" a dělá z těch knih o mnoho propracovanější univerzum, než to ve skutečnosti bylo. Existují i lidi, kterým je to vážně jedno, jen je prostě už štve Rowlingová. Podobně jako teď přišla s tím, že čarodějové si s*rou do hábitů, a pak kouzlem nechají to h*vno a smrad zmizet. Give me a break.
Emma | Fandíme filmu
Emma | 2019-03-20 13:02:00 | 0 1
No nevím, ale mám dojem, že ti, co se takhle vztekají, fanoušky knih určitě nebudou a nebudou možná ani patřit mezi ty, kteří je četli. A pokud je četli, tak asi ne moc pečlivě, jinak by nikdy nemohli mít s tím, že v HP takhle skutečnosti nikdy nebyla řečena explicitně, problém. Ono tam totiž o Brumbálovi a jeho minulosti nebylo naplno řečeno prakticky nic a důvodem nebylo to, že by na to autorka neměla odvahu, ale to, že knihy byly vyprávěny z pohledu Harryho a fakt, že o Brumbálovi vlastně skoro nic nevěděl, byl naprosto klíčový pro hlavní dějovou linku. Bez postupného odhalování pravdy (a to často jen v podobě střípků, dohadů a nejasných náznaků) by celý HP příběh nikdy nemohl probíhat tak, jak probíhal, a dopadnout tak, jak dopadl.
Ale to by správný fanoušek měl vědět, stejně, jako by měl vědět, proč ve Fantastických zvířatech nemůže o tomto vztahu padnout ani slovo, dokud nedojdeme k vrcholu ságy (a dost možná ani pak, protože pak by jen těžko mohla fungovat kontinuita a platit to, že v Harryho době o Brumbálovi tohle prakticky nikdo neví). Sečteno podtrženo, fandové a čtenáři s tímhle moc společného asi mít nebudou, spíš se za něm maskují lidi, kteří mají nějaký problém s gayi a patrně sem budou spadat obě "kategorie" těchto problémů a to jak přístup "tupě nesnáším homosexuály a tahle linka by v HP světě vůbec neměla být" tak "tupě propaguji homosexuály a chci, aby této linky v HP světě bylo daleko víc". Že je obojí přístup naprosto stupidní, plný přetvářky a srabácké neschopností říct svůj názor nahlas a bez obalu, asi není netřeba dodávat...

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest