Komentáře 6

Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2012-11-04 11:01:02 | 0 0
Jinak je docela přínosné zamyslet se nad Cabin in the Woods v obecnější rovině z hlediska krize hororového žánru - Goddard s Whedonem na to velmi umně odkazují po čas celého filmu. Snímek je - v určité interpretační a symbolické rovině - parafrází na hollywoodský systém hororů, kdy dnešní tupý a nenáročný dav filmových diváků (ve filmu se jedná o ono božstvo) představuje motor celého systému tím, že v podstatě chce neustále to samé - krvelačné duchy, ty stejné maniaky v maskách, pokračování neoriginálních a hloupých sérií - a postavy Jenkinse s Whitforda (týpci v kontrolním centru) mají představovat ty znuděné rutinéry typu Orena Peliho (Paranormal Activity) nebo D.L. Bousmana (Saw 2,3,4, 11-11-11), jež by sice rádi "natočili a vytvořili" něco interesantního a zábavnějšího, leč musí bavit Bohy/diváky, aby prašule nepřestaly chodit, respektive SVĚT NEPŘESTAL EXISTOVAT. A pokud diváci/božstvo nedostanou svoje Paranormal Activity 4, Saw X nebo remake Voorheese či jiného maniaka, tak bude zle. Fakt, fakt, fakt výstižná a chytrá parafráze / interpretace a bývá to propíráno i v diskuzích v zahraničí i na českých serverech...
saint3n | Fandíme filmu
saint3n | 2012-11-04 08:47:53 | 0 0
ano, jsem ostuda, viděl jsem to teprve včera.. ale páni, to byla jízda, ani wtf finále mi nezabrání napařit plnou palbu.. jestli tohle je cesta pro nový "strašidelný" filmy, tak hluboce smekám, jo a.. Joss Whedon se u mne tímto počinem definitivně rehabilitoval za Buffy :D
 | Fandíme filmu
Anonym | 2012-09-04 19:17:10 | 0 0
Koukal sem na to s partou. Skvěle sme se bavily a příští prázdniny vyrážíme na chatku :-D
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2012-09-04 17:33:09 | 0 0
Určitě se jedná o skvěle odvedenou práci. Funguje to jako komentář žánru, i jako jeho přírůstek. Funguje humor i napětí. Herci jsou fajn, postavy krásně překračují rámec tradičních hororových klišé, dualita, kdy má divák racionální důvody k fandění oběma stranám, je super. Mrzelo mě akorát posledních pár sekund/minut - chápu, co se tím tvůrci snaží říci (doporučuji třeba podcast s Drew Goddardem na Cinemablendu), ta myšlenka je dobrá, jen prostě v tu chvíli, kdy je na plátně naplněna, není audiovizuálně/emocionálně úplně přitažlivá - a může si to být jakkoliv záměrné, ale film si chci přeci jen užít. Ale určitě spokojenost, bude z toho klasika.
Joey | Fandíme filmu
Joey | 2012-09-04 17:25:14 | 0 0
Strašne nadhodnotené. Výborný nápad pokazí posledná pol hodina, ktorá bola úplne ale úplne úplne dementná až som mal chuť tomu dať odpad.
Dave | Fandíme filmu
Dave | 2012-09-04 15:16:45 | 0 0
Ano,na ke konci filmu sem opravdu kroutil hlavou .Větší slátaninu sem totiž v životě neviděl :D Celej film sem čekal na nějakou větší pointu , nebo šokující závěr ,ale přišlo spíš zklamání :) Až na pár hlášek ,tak nic moc,ikdyž asi sem od toho moc očekával :)