Komentáře 10

TucnakNik | Fandíme filmu
TucnakNik | 2018-03-21 21:16:57 | 0 0
Já si k tomu po shlédnutí přečetl co šlo, abych měl jasný obrázek o tom, co sem viděl. S dodatečnými informacemi to člověk pochopí, ale stále zůstávají některé otázky nezodpovězené, a v tom je asi právě to kouzlo.
.folkon | Fandíme filmu
.folkon | 2018-03-21 21:04:24 | 0 0
A este jednu vec somn chcel
Schoeneck: pekne si to popisal, dasli by sa v tom hladat vyssie vyznami, myslienkove roviny, existencionalne problemy, psychicke nevyrovnanosti....ale KURNIK....samotny ten film spoileruje svojh vyznam zamyslany tvorcami) uz vo svojom nazve......anihilation...

.folkon | Fandíme filmu
.folkon | 2018-03-21 18:28:38 | 0 0
Ja vam nevie......malo to potencial, ale vdaka premrsenej stopazi a absolutne unudenej Portman to podla mn uplne zanikne
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2018-03-21 16:28:16 | 0 0
Za mě 4 z 10 více nejdu.
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2018-03-17 19:02:57 | 0 0
Viděno na Netflixu před pár dny a ještě pořád úplně nevím, co si myslet. Až do určitého bodu je film prakticky dokonalý, atmosféra by se dala krájet, herečky válí, svět je nápaditý a svým způsobem odporný a nádherný zároveň, prostě parádní sci-fi. Jak se ale přiblížíme na dohled od majáku, film se pro mě začíná rozpadat. Chápu, že vytvořit otevřený konec, který si každý může vyložit jinak, je pro scénáristu (a v tomto případě i režiséra) lákavá myšlenka, tady se to ale podle mě příliš nepovedlo. Finále táhne nahoru absolutně fantastický hudební doprovod a příběh plně vyprávěný vizuálně, jinak jsem ale jen koukal na obrazovku a říkal si, co se to sakra děje. A ke svému údivu si stejnou otázku kladu i teď, několik dní po sledování. Konec určitě neodsuzuji, i tak na mě ale z celého filmu působí nejvíce nedotaženě. Jako celek byly ale 2 hodinky strávené s Anihilací zážitkem, který se dá prožívat jen u sledování pořádných sci-fi jako třeba Arrival a kdyby si konec malinko ujasnil, co se vlastně snaží divákovi sdělit, z filmu by se mohla stát i klasika. Takhle se ale jedná ,,jen" o velice obstojné sci-fi. To, co mě ale nejvíc štve, je fakt, že se studia bojí tyhle malinko náročnější filmy prezentovat publiku, protože by je nebavilo a není to tradiční akční blockbuster. Kdyby se podobné projekty schvalovaly v Hollywoodu častěji, filmová nabídka kin by mohla vypadat daleko zajímavěji. Já bych každopádně šel s hodnocením o bod výše a udělil filmu osmičku. Ne perfektní, ale velice dobré.
TucnakNik | Fandíme filmu
TucnakNik | 2018-03-16 12:55:02 | 0 0
Významnost a důležitost vedlejších scén rozhodně nezpochybňuji. Souhlasím s tím, že bez nich by člověk neměl absolutně žádná vodítka pro to, aby rozluštil tu symboliku toho všeho. Ale sami o sobě mi přišli bez tempa a zbytečně do děje násilně zasazené. Někoho, kdo by v tom nechtěl hledat vyšší významy, by mohli být naprosto zmatečné - což už ale potom je otázka toho, zda v tom sci-fi chcete vidět něco víc, nebo jdete pouze po tom syrovém zážitku z toho, co se děje na obrazovce, nikoliv v mysli.
.folkon | Fandíme filmu
.folkon | 2018-03-16 11:42:11 | 0 0
Vcera som to skusil.....zaspal som....ked som sa zobudil, tak som to doklepal, ale moj dojem je ze ten film sa hra na nieco, co zdaleka nie je......keby aspon nedali ten obraz k zaveru na ich oci, to bolo take "polopatisticke" imo
Nataliu som videl nudnejsie/horsie/nezaujimavejsie hrat snad len v Jackie
Jaaaara | Fandíme filmu
Jaaaara | 2018-03-16 11:14:41 | 0 0
Naopak, ty scény mimo Záři jsou naprosto klíčové (bez těch flashbacků by to postrádalo smysl a nešlo by základní motivy vůbec rozpracovat!!), protože dávají možnost nějakým způsobem závěr, respektive celý film interpretovat (osobitě uchopit). Hovoří totiž o motivacích, ale především o charakteru hlavní hrdinky (jen si vezměte, že celý svůj život lhala a podváděla), přičemž snímek je fakticky její výpovědí, co se uvnitř stalo (bylo to tak? lze jí věřit? hlavně pro závěr je tento fakt klíčový). Garland nikdy neměl ambici doslovnosti a kdo čeká sci-fi s dynamickou akcí, střílením či zrůdičkama, tak bude hořce zklamán. Tohle je snímek o charakteru člověka, o lidství jako takovém, smrtelnosti a lidské (biologické) přirozenosti. Závěr proto nenabízí snadnou a absolutní odpověď, pouze impulz k diskuzi. Anihilace přesně proto nebude nikdy doceněna, protože to není bezmyšlenkovitý sci-fi flák, ale vyžaduje, aby se člověk do látky trošku ponořil a nenechal se jen slepě vodit za ruku. Skvělá věc.
YX | Fandíme filmu
YX | 2018-03-15 13:24:27 | 0 0
Teším sa, takže určite pozriem.:)